ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: بزرگترین نمایشگاه تجاری چین در تهران

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/12/13, 11:55
    Admin

    بزرگترین نمایشگاه تجاری چین در تهران

    به گزارش صبحانه، کشور چین در راستای پیدا کردن شرکای تجاری ایرانی، نمایشگاه تجاری چاینا هوم لایف را با حضور بیش از ۹۰۰ تولیدکننده‌ی برتر چینی در تاریخ 23 آذر در تهران برگزار خواهد کرد. تجار ایرانی برای تنظیم قرار ملاقات با هر یک از غرفه‌داران می‌توانند از طریق سایت نمایشگاه ثبت‌نام کنند.


    بزرگترین نمایشگاه تجاری چین در ایران

    کشور چین یکی از برترین قدرت‌های اقتصادی دنیا است. این کشور پهناور به دلیل برخورداری ازنیروی کار ارزان، ایجاد حدود ۲۰۰۰ منطقه‌یتجاری آزاد، موقعیت جغرافیایی مناسب،دسترسی به آب‌های آزاد جهان، حمایت دولت چین و ابتکارات دیگر توانسته‌ است بیشترینمقدار تولید و صادراتمحصولدر جهان را داشته باشد. در همین راستا چینی‌ها برای بازاریابی‌ محصولاتخود هر سالهیأتی از تولیدکنندگان برتر خود را جهت عرضه‌ی محصولاتبه کشورهای در حال توسعه راهی می‌کنند. به این ترتیب تاجران قادر خواهند بود با تولیدکنندگان برتر چینی در یک مکان واحد ملاقات کنند و دست واسطه‌ها از این فرآیند کوتاه می‌شود؛زیرا اصولا وجود واسطه نه برای خریدار و نه برای فروشنده و نه برای مصرف کننده‌ی نهایی مفید نیست. این دیدارها در قالب نمایشگاهتجاری به نامچایناهوم لایفاتفاق می‌افتد و تاکنونکشورهای مهمی چون برزیل، هلند، مصر، لهستان، آفریقای جنوبی، مکزیک، اردن، ترکیه، قزاقستان، نیجریه، کنیا ودبی میزبان این نمایشگاه بوده‌اند.

    پای نمایشگاه تجاری چاینا هوم لایف به تهران رسید

    امسال بیش از ۹۰۰ تولید‌کننده‌ی برتر چینی در تاریخ 23 آذر برای برپایی نمایشگاه تجاری چاینا هوم لایف به تهران و مجموعه‌ی نمایشگاهی شهرآفتابمی‌آیند. ایننمایشگاهفرصتی طلایی برای تجارت و مذاکره‌ی بدون واسطه با تولیدکنندگان چینی است. تفاوت عمده‌ی این نمایشگاه با سایر نمایشگاه‌های مشابه،امکان ملاقات VIP با تأمین‌کنندگان چینی است.

    چطور حضور در نمایشگاه را برای خود قطعی کنید؟

    علاقه‌مندان بایدجهت حضور و رزرو قرار ملاقات با تامیین کنندگان مورد نظر خودشان به وب سایتچاینا هوم لایفمراجعه و به طور رایگان اقدام بهثبت‌نامکنند. سپسدر داشبورد تخصصی خود به راحتی قرارهای ملاقات خود را پیش از اجرای نمایشگاه تنظیم کنند. برای تسهیل تعامل‌ میان تجار ایرانی و چینی امکان استفاده از مترجم رایگان نیز در جلسات فراهم شده است.

    چه محصولاتی در این نمایشگاه ارائه می‌شود؟

    محصولات ارائه شده در این نمایشگاه شامل دسته‌بندی‌های عمده‌ای چون نور و روشنایی، لوازم الکتریکی، پوشاک و منسوجات، مبلمان و لوازم خانگی، مواد غذایی و زراعت، مصالح ساختمانی و یادبود و هدایا است. می‌توانیددروب سایت نمایشگاهتمامی دسته‌بندی‌ها را مشاهده کنید.

    در نهایت از میانشرکت‌کنندگان این نمایشگاه یکنفرنیز به قید قرعه برنده سفر شانگهای خواهد شد.

    نمایشگاه تجاری چاینا هوم لایف۲۳ تا ۲۵ آذرماه 1396 در محل نمایشگاه شهر آفتاب تهران با حضور بیش از ۹۰۰ تولیدکننده‌ی چینی برگزار خواهد شد. تجار ایرانی برای ثبت نام و تنظیم جلسه با هر یک از غرفه‌داران می‌توانند روی این لینک کلیک کنند

    بزرگترین نمایشگاه تجاری چین در تهران - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline.com

مجوز های ارسال و ویرایش