ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/12/07, 20:38
    SARA

    بازاریابی پورسانتی (بخش اول – چرا باید از بازاریابی پورسانتی استفاده کنیم؟)




    خودتان را در حال ایجاد یک کسب و کار کوچک فرض کنید و فکر کنید که به فکر پخش محصولات و خدماتتان هستید. در چه مکانی تبلیغ می‌کنید؟ چه کسانی برای رساندن پیام تان به مشتریان به شما کمک می‌کنند؟
    ابزارهایی مانند اینترنت، فرصت های بیشتری را برای کسب و کارها فراهم کرده‌اند. اینترنت یک فضای بسیار شلوغ است. فضایی که در آن مشتریان با تبلیغات اینترنتی بسیار زیادی مواجه می‌شوند. برای حل این مشکل، بسیاری از کسب و کارها به بازاریابی پورسانتی و یا بازاریابی مشارکتی‌ روی می‌آورند. در این روش، یک وب سایت در ازای دریافت پورسانت (و یا حق الزحمه)، برای کسب و کارهای مختلفی بازاریابی می‌کند. این روش به شرکت ها و کسب و کارهای نوپا اجازه می‌دهد تا با وب سایت های قابل اعتماد و مطرح شروع به همکاری کنند. به جای پرداخت مبلغ مشخصی برای یک تبلیغ با مدت زمان نمایش معلوم، در بازاریابی پورسانتی به ازای هر فروش از محصول و یا خدمت، هزینه پرداخت می‌شود که این روش هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به سایر روش‌های بازاریابی سنتی (و حتی دیجیتال) دارد.

    چه کسانی از بازاریابی پورسانتی استفاده می‌کنند؟


    روش‌های بازاریابی پورسانتی غالبا توسط خرده فروش های آنلاین استفاده می‌شود. وب سایت آمازون یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در این عرصه است. برنامه‌ی ارائه شده توسط آمازون، یکی از اولین برنامه‌های بازاریابی پورسانتی بود و به عنوان مدل و الگویی برای کمپین های سایر شرکت ها نیز تبدیل شد. با ظهور شرکت های دیگری نظیر Google و LinkShare، بازاریابی پورسانتی توانست تنوع بالاتری داشته باشد و در خدمت هر نوع سایتی با هر میزان ترافیکی قرار بگیرد. به طوری که یک وبلاگ نویس می‌تواند برای یک شرکت چندین میلیاردی، بازاریابی پورسانتی کند. به خاطر حق الزحمه‌ای که به سایت های بازاریابی کننده داده می‌شود، سود حاصله از فروش محصولات کمتر می‌شود. اما حجم فروش به شدت افزایش میابد. محصولاتی که دارای پخش قابل توجهی هستند، (مانند کتاب و موسیقی) کاندیدهای خوبی برای استراتژی های بازاریابی پورسانتی به شمار می‌روند. در صنعت سرگرمی (مخصوصا بازی‌های رایانه‌ای)، شاهد رشد چشمگیری در استفاده از بازاریابی پورسانتی هستیم. دیگر بخش های تجاری که از طریق بازاریابی پورسانتی رشد کرده اند عبارتند از: امور مالی، گردشگری،تفن‌های همراه هوشمند و ….


    چرا از بازاریابی پورسانتی استفاده کنیم؟


    • به راحتی به تعداد زیادی از مخاطبان و مشتریان بالقوه دسترسی پیدا می‌کنیم.
    • ریسک پایینی دارد: حتی اگر با استفاده از این روش به نتیجه‌ی خیلی شگفت آوری هم نرسیم، هزینه‌ی زیادی را از دست نداده ایم
    • دراین موارد بسیاری از ناشران و مدیران وب سایت ها به جای از نو شروع کردن، ترجیح می‌دهند که در پروژه‌های موجود با شما همکاری کنند.


    https://isfahanplus.ir/%d8%a8%d8%a7%...7%d9%88%d9%84/

مجوز های ارسال و ویرایش