ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: بوم مدل کسب و کار Coursera

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/12/07, 18:28
    SARA

    بوم مدل کسب و کار Coursera



    Coursera سرویسی است که در ابتدا با پشتیبانی دانشگاه Stanford راه اندازی شد و حالا پشتیبانی چندین دانشگاه معتبر را با خود دارد که علاوه بر Stanford باید اسامی Michigan، Princeton، Pennsylvania را نیز به لیست اضافه کرد که هر کدام از آن‌ها به نوبه خود دانشگاه بزرگی هستند. یقینا این نوع از آموزش مدرکی برابر با مدرک اصلی یک دانشگاه در حالت عادی نخواهد داشت اما اعتباری که این دوره از آموزش‌های مجازی دارد تفاوت‌های بسیاری با دیگر آموزش‌های مجازی خواهد داشت.
    این سرویس دسترسی به انواع مختلف آموزش و کلاس های مجازی را برای تمام دنیا آسان کرده است، نرم افزار اندروید و IOS این سرویس نیز برای دانلود موجود است، نزدیک به 15میلیون نفر در حال حاضر عضو این وب سایت هستند و در مقاطع مختلف و رشته ها و درس های مختلف مشغول آموزش و یادگیری هستند، 122 شریک تجاری مثل دانشگاه ها و موسسه های آموزشی هم با این سرویس مشهور همکاری می کنند.



    با ثبت نام در این سایت و انتخاب درس مورد علاقه خود می توانید در کلاس های مجازی شرکت کنید، این وب سایت دسترسی رایگان به آموزش های سطح بالا را به رایگان در اختیار تمام دنیا قرار داده است. در این وب سایت در دو حالت کلاس ها برگزار می شود یا به صورت آزاد یعنی زمانی که وقت داشته باشید و درس های خود را پیگیری کنید و یا به صورت محدود که کلاس ها از طریق وب سایت و با زمانبندی های مشخص برگزار می شود. در پایان دوره ها نیز به شما مدرکی از طرف این سایت ارائه می شود که می توانید آن را به مدارک خود در Linkedin اضافه کنید! در Coursera هر هفته پیش از شروع کلاس‌ها ایمیلی ارسال خواهد شد تا شما را از شروع کلاس جدید مطلع سازد. شما هم به عنوان یک شاگرد، با رفتن به کلاس درس خود می‌توانید مطالب را به وسیله ویدئوها و ارائه‌های انجام شده فرا بگیرید. به طور مثال آموزش زبان چینی برای مبتدیان
    آموزش با زیرنویس فارسی

    مطمئنا همه به زبان انگلیسی مسلط نیستند، در نتیجه با استفاده از امکان زیرنویس در ویدئوها افراد بیشتری می‌توانند از این دوره‌ها استفاده کنند.
    ویدئوها علاوه بر کیفیت مناسب از حجم پایینی برخوردار هستند تا بتوان با سرعت کم نیز از آن‌ها استفاده کرد. نکته بسیار قابل توجه زیرنویس ویدئوها به زبان‌های مختلف از جمله فارسی است. همانند تمام آموزش‌های مجازی دیگر شما قابلیت این را خواهید داشت تا یک ویدئو را چندین و چند بار مشاهده کنید و حتی در هنگام مشاهده به شما اجازه داده می‌شود تا از متن‌ها و اسناد قرار داده شده در مخزن درس استفاده کنید.

    در این سرویس آموزشی استادان حتی تمریناتی را برای شما در نظر خواهند گرفت و در پایان یک مهلت معین باید آن‌ها را تحویل دهید. اما به این موضوع توجه داشته باشید که می‎‌توانید تحویل را به تاخیر انداخته و با استاد مربوطه کمی کنار بیایید. در پایان هر دوره نیز از دانشجویان آزمونی گرفته خواهد شد که در حال حاضر بر اساس اعتماد به دانشجویان طراحی شده است اما مسئولین این سایت در تلاشند تا با ارائه راه‌حل‌های بهتر راه تقلب را نیز ببندد تا ارزش آزمون‌ها بیش از پیش باشد.

    مزیت های وب سایت Coursera


    • شرکت در دوره های آموزشی معتبر ترین دانشگاه های جهان
    • انجمن های پرسش و پاسخ مفید برای هر دوره آموزشی
    • امکان دانلود ویدیو های دوره های آموزشی به همراه زیر نویس انگلیسی
    • امکان دریافت مدرک در صروت انجام تکالیف و ارسال به موقع آن ها
    • سیلابس درسی منظم و ساختار بسیار نظامند دوره های آموزشی
    • کیفیت بالای تدریس اساتید در این دوره های آموزشی(اکثر اساتید دکترا دارند)




    تصاویری از فضای کاری coursera








    در تصویر زیر می توانید بوم مدل کسب و کار Coursera را مشاهده نمایید:

    برای مشاهده تصویر با کیفیت بالا بر روی آن کلیک کنید

    منبع متن: binahaiat ، razz ، ieclub

    https://isfahanplus.ir/%d8%a8%d9%88%...8%b1-coursera/

مجوز های ارسال و ویرایش