ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ توشه - حمل و نقل

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/12/07, 13:52
    Admin

    معرفی استارتاپ توشه - حمل و نقل



    http://www.tooshe.net

    ایده ی توشه کمتر از یک سال قبل شکل گرفت و بعد از برگزیده شدن در چند مسابقه داخلی و خارجی مربوط به استارت آپ ها، تیمی متشکل از دو نفر برنامه نویس و گرافیست و سه نفر در قسمت بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا و مدیریت پروژه مشغول به کار شدند تا سایت توشه طراحی شود و سپس کار بازاریابی اینترنتی و همچنین مذاکره با کسب و کارهای مرتبط از جمله سایت های خرید از خارج و همچنین فروش بلیط چارتری آغاز شود.
    ایده توشه به این صورت است که ما بتوانیم مسافرانی که به خارج از کشور سفر میکنند را به افرادی که میخواهند از کشور دیگری خرید کنند و یا کالایی را به آن کشور ارسال و یا از آن کشور دریافت کنند معرفی کنیم تا اگر مسافر مایل بود، کار مورد نظر را انجام دهد و کارمزدی دریافت کند. به این صورت است که هم هزینه های بسیار زیاد خرید از خارج و پست های بین المللی کاهش میابد و هم مسافران میتوانند از سفر خود درآمدزایی کنند و سفر ارزان تری را تجربه کنند.
    مثلا فردی دارویی که در ایران نایاب است را از طریق مسافری که به ترکیه یا دوبی میرود خریداری میکند و مبلغی به او میپردازد. یا به طور مثال فردی که میخواهد محصول اورجینالی از آدیداس داشته باشد میتواند علاوه بر این که مطمئن است فروشندگان داخلی کالای تقلبی را به اسم کالای اورجینال به او نفروخته است میتواند قیمت کمتری نیز نسبت به بازار داخلی برای آن کالا بپردازد.
    یا در مثال دیگری میتوان به ارسال چند برگ کاغذ و اسناد اداری یا یک بسته تنقلات برای دوستی در پاریس اشاره کرد که با مبلغی بسیار کمتر از پست بین المللی انجام میشود.
    اگر میخواهید بگویید پس اعتمادسازی و امنیت چه میشود... باید بگویم در بخش خدمات خرید از خارج ، از آنجایی که خرید را خود مسافر انجام میدهد ریسکی وجود ندارد و امنیت کامل برقرار است و از آن جهت که مبلغ کارمزد در حساب توشه بلوکه شده است خطر سرقت و انصراف بی دلیل هم وجود ندارد. و اما در قسمت خدمات ارسال و پست کالا نیز باید بگوییم که این مشکل را با اظهار نظر کاربران در مورد کیفیت کار دیگران برطرف کرده ایم.
    میدانیم که بسیاری از شما سوالات دیگری نیز در این مورد دارید که البته اطمینان داریم در طی چند ماه گذشته چنان ایده را پرورانده ایم که میتوانیم تمامی ابهامات و اشکالات و سوالات شما را برطرف کنیم. کافی است با ما ارتباط برقرار کنید
    www.tooshe.net
    https://telegram.me/toooshe
    www.instagram.com/tooshe.official

مجوز های ارسال و ویرایش