ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ پرینتر سه بعدی رپرپ

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/12/07, 13:51
    Admin

    معرفی استارتاپ پرینتر سه بعدی رپرپ



    http://reprap.ir

    درست زیر پوست وضعیت فعلی صنعت و تولید در جهان انسانی، یک دگردیسی شگرف در حال شکل گرفتن است. دگردیسی تکان دهنده ای که به ما قول فردایی پایدار و شخصی سازی شده می دهد. در این آینده ی سریع الوقوع، همه چیز، از کالا و محصولات و غذا گرفته تا حتی اعضای بدن خود ما، می تواند به سرعت بازسازی یا با نسخه ی تازه ای جایگزین شود.
    تاثیر پرینترهای سه بعدی را در آینده بشر با تاثیر ریزپردازنده و اینترنت مقایسه می کنند. در صورتی که بخواهیم در مورد این آینده صحبت کنیم، مطلب بسیار طولانی می شود، اما از شما دعوت می کنیم در بخش آموزش سایت ما از مقالات متعددی که در این باب نوشته ایم دیدن فرمایید.
    درباره ی نام رپرپ، باید بگوییم که این نام را از یک پروژه ی جهانی با همین نام گرفته ایم. رپرپ نخستین چاپگر سه بعدی با قیمت مناسب برای استفاده ی شخصی و خانگی است، و پروژه ی جهانی رپرپ آغازگر انقلاب چاپگر های سه بعدی منبع باز -Open Source- می باشد.

    رپرپ یک پرینتر سه بعدی رومیزی آزاد است که قادر به چاپ اشیاء پلاستیکی است. از آنجایی که بسیاری از قطعات رپرپ از پلاستیک ساخته شده اند، و رپرپ خود قادر به چاپ آنهاست، رپرپ با تولید یک کیت از خودش، دستگاهی مانند خودش تولید می کند. یک کیت که همه گان با صرف وقت و قطعات لازم، قادر به جمع کردن آن می باشند. این بدان معناست که با داشتن یک رپرپ، شما می توانید علاوه بر چاپ سه بعدی محصولات متعدد کاربردی، یک رپرپ دیگر برای دوستانتان چاپ کنید.
    برای آشنایی بیشتر از سایت ما دیدن فرمایید

مجوز های ارسال و ویرایش