ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: سه روش حیاتی برای افزایش سئو به کمک برند [بخش اول]

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/12/03, 18:39
    SARA

    سه روش حیاتی برای افزایش سئو به کمک برند [بخش اول]



    به جرأت می‌توان افزایش چشمگیر سهم بازاریابی دیجیتال در صنعت بازاریابی در ده سال گذشته را حاصل بهره گیری آن از تجربه طولانیِ شکلِ سنتی این صنعت دانست. البته بدون شک، یکی از میراث‌های سنت موجود برای بازاریابی دیجیتال، استفاده از برند بوده است.
    این مقاله را نیز ببینید: ۶ اشتباه بزرگ در ساختن یک برند که نباید مرتکب شوید
    لازمه بهره بردن از برند در بازاریابی دیجیتال، آشنایی صاحبان کسب‌و‌کار با هویت برند محصول است. استفاده مناسب از نام و قرابت برند با مشتری در بازاریابی دیجیتال، می تواند از سه طریق باعث ارتقای رتبه SEO شود (در این آدرس می توانید در مورد نام و قرابت برند و تفاوت های آن دو بیش‌تر بخوانید):

    • با افزایش ترافیک مستقیم
    • با به‌کارگیری در الگوریتم غیرمستقیم گوگل
    • با افزایش شانس ارجاع به وب سایت از طریق لینک در دیگر وب سایت‌ها

    نقش برند در افزایش ترافیک مستقیم مراجعه به وب سایت

    چهار روش عمده برای مراجعه به وب سایت‌ها وجود دارد: با جست‌و‌جو برای کلید‌واژه‌ها در گوگل (روش اصلی یا Organic)
    ، مراجعه به واسطه حضور در شبکه‌های اجتماعی و هدایت از آن جا با کلیک بر یک لینک تبلیغی (روش شبکه‌های اجتماعی یا Social)
    ، مراجعه به واسطه بازدید از وب سایت‌های مرتبط
    و هدایت از آن جا با کلیک بر لینک وب سایت (روش ارجاعی یا Referral) و در آخر
    ، مراجعه مستقیم و با تایپ آدرس دقیق وب سایت (روش مستقیم یا Direct).
    بررسی‌های آماری نشان از سهم متفاوت هر یک از این چهار روش در مراجعه مخاطب به وب سایت دارد. به طوری که بیش‌ترین دسترسی‌ها به ترتیب به طریق دسترسی‌های اصلی، مستقیم، اجتماعی و ارجاعی صورت گرفته است:
    پس دومین روش پر‌کاربرد برای مراجعه به وب‌سایت‌ها، روش مستقیم است. حال اگر صاحبان کسب‌و‌کار در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها مرتبأ با گفتن از هویت و ارزش‌های برند خود، به معرفی آن بپردازند، به مرور نام آن کسب‌وکار‌ها در یاد کاربران اینترنت می‌ماند. به این ترتیب اگر روزی به خدمت آن کارفرما نیاز شد، مستقیمأ به آن شرکت مراجعه می شود.
    البته کل این مطلب دور از تجربه روزانه نیست:‌ فکر کنید… چند بار شده که در صفحات فیسبوک و اینستاگرام محصولاتی که واقعأ نیاز نداشتید‌، وقت گذرانده‌اید و مدل‌های مختلف را بالا و پایین کرده‌اید؟ شاید در بار اول مراجعه به این صفحات نام شرکت در ذهنتان نماند ولی پس از پنج یا شش بار که در معرض آن قرار بگیرید، به احتمال زیاد آن نام در خاطرتان می‌ماند. حال اگر روزی به آن کالا احتیاج بود، حتمأ اسم شرکت را به‌یاد‌می‌آورید و اولین جایی که می‌روید صفحه گوگل است. با تایپ url یا چیزی نزدیک به آن، گوگل به راحتی شما را مستقیمأ به آن وب سایت هدایت می‌کند.


    https://isfahanplus.ir/three-methods...eo-with-brand/

مجوز های ارسال و ویرایش