ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ­افتتاح مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/09/21, 22:36
    Admin
    مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن با هدف جهت‌دهی یکپارچه توان توسعه‌ای مجموعه بانک مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان ارشد این بانک افتتاح شد.
    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن صبح امروز 30 شهریورماه با حضور وزیر راه و شهرسازی، مسئولان ارشد بانک مسکن، نمایندگانی از تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه وشهرسازی افتتاح شد.
    براین اساس بانک مسکن تلاش می‌کند توان خود را به منظور توسعه کارآفرینی با هدف پیشرفت کشور در بخش مسکن و ساختمان و همچنین پولی و مالی به کار گیرد.
    بخش عمده فعالیت این مرکز ایده‌محوری، دریافت، پرورش، حمایت و نهایتا تجاری‌سازی ایده‌ها با تأکید بر انجام امور تحقیقاتی و توسعه فناوری بخش مسکن و ساختمان است.
    همچنین نوآوری در خدمات مالی با محوریت خدمات پرداخت و بانکداری الکترونیک با تبعیت از اسناد بالادستی به منظور تأمین بسته‌های منتج به تأمین مسکن بخش دیگری از اهداف این مرکز توسعه‌ای است.
    در عین حال سهولت دسترسی فاقدین مسکن به ویژه گروه‌های کم درآمد، ارتقای کیفی و کمی مسکن تولیدی کشور، حمایت از سرمایه‌گذاری در امر تولید مسکن با استفاده از فناوری‌های نوین و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری از دیگر اهداف این مرکز عنوان شده است.
    براین اساس تمام فعالیت‌های مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن مبتنی بر سوددهی و در راستای اجرای اصول اقتصاد مقاومتی است .
    گفتنی است در مراسم فوق علی عابدزاده رییس سازمان هواپیمایی کشوری، اصغر فخریه کاشان قائم مقام وزیر راه شهرسازی در امور بین‌الملل، داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داود پرهیزکار رئیس سازمان هواشناسی کل کشور، مهرداد تقی زاده معاون حمل‌و‌نقل وزیر راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، حسین عبده تبریزی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور مدیریت و تامین مالی، هوشنگ عشایری سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک‌مسکن، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین‌و‌مسکن و سید سعید سیدعلائی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی نیز وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند./
  • 2017/09/21, 22:15
    Admin

    ­افتتاح مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن

    مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن صبح امروز پنج شنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی گشایش یافت.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این مراسم جمعی از معاونان این وزارتخانه، محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن و شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار حضور دارند.
    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سهم بخش مسکن در ارزش افزوده اقتصاد ملی و سهم تسهیلات آن متناسب نیست.
    شاپور محمدی با اشاره به رتبه جهانی 500 تا 510 کلانشهر تهران در تناسب درآمد و نرخ مسکن گفت: نرخ مسکن در تهران با متقاضیانی متناسب است که درآمد 30 تا 50 هزار دلاری در سال دارند.
    محمدی با تاکید بر اینکه بازار سرمایه به همه وظایف خود در تامین مالی بخش مسکن عمل نکرده است ، گفت : تاکنون 300 میلیارد تومان اوراق رهنی منتشر شده و بانک مسکن در صدد انتشار هزار میلیار تومان دیگر است که این ارقام اگرچه کوچک است اما برای اثربخشی باید مستمر و منظم منتشر شود.
    وی همین طور تامین مالی ارزان را از وظایف بانکها دانست و گفت: تاکنون 680 هزار نفر از هموطنان از امتیاز تسهیلات مسکن به ارزش 32 هزار میلیارد تومان استفاده کرده اند.

مجوز های ارسال و ویرایش