ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ سالم باش - فروشگاه آنلاین

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/12/01, 16:59
    SARA

    معرفی استارتاپ سالم باش - فروشگاه آنلاین



    سالم باش چيست؟

    سالم باش نامي خاص و با معنا است. در واقع چيزي كه به اين نام معنا بخشيده هدف بزرگي‌ است كه دنبال مي‌كند. انقلاب در دنياي سلامت الكترونيك و ايجاد بزرگترين و كامل‌ترين مركز خريد آنلاين لوازم پزشكي و سلامت در ايران هدف نهايي اين وب‌سايت است.

    هدف سالم باش ايجاد محيطي دلنشين و آشنا و دوستدار كاربر است تا هموطنان گرامي بتوانند در نهايت آرامش و بدون صرف انرژي مضاعف به تمامي كالاهاي اصلي و معتبر موجود در بازار ايران دسترسي داشته باشند.

    هدف ما تنها در فروش كالا و اتصال تامين ‌و‌ توليد‌كننده به مصرف‌كننده ختم نمي‌شود بلكه خدمتي كه همجوار با اين محصول ـ بانام سالم باش ـ در اختيار مشتري قرار مي‌گيرد، آرامش صد‌ درصد را براي خريداران به ارمغان مي‌آورد، آرامشي كه پيش از اين (در خريد سنتي كالا) به‌راحتي قابل دسترس نبوده و بارها موجب دلسردي و پشيماني مشتريان از خريد گرديده است.

    سالم باش براي ايجاد اين رضايتمندي و آرامش، خدمات متنوع و بعضا منحصر‌به‌فردي ارائه مي‌نمايد. در اين راستا بخش‌هاي خدمات مشتريان، ارسال كالا، تامين كالا و مديريت سالم باش همگي در تلاش هستند تا فرآيند خريد به بهترين و بهينه‌ ترين شكل ممكن اتفاق بيافتد و مشتريان در اين فرآيند كمترين هزينه را چه به لحاظ مالي و چه به لحاظ انرژي و زمان صرف نمايند. بدون ترديد آرمان سالم باش در اين است كه هر ايراني به عنوان خريدار، براي دسترسي به تمامي برندها و توليدات داخلي و خارجي بدون كوچكترين زحمتي بهترين قيمت و خدمات را دريافت نمايد.

    امروز ديگر براي بيشتر نيازهاي روزمره راه‏ حل‏‏‏‌هاي جديدتري وجود دارد، از جمله براي انتخاب و خريد كالا. ديگر كمتر كسي براي خريد كالا، به ويژه كالاي تخصصي بدون تحقيق و بررسي دقيق اقدام مي‏‌كند. مشتريان اين گونه كالاها پيشاپيش و قبل از خريد از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهايت استفاده را مي‏‌برند. مشتري در دنياي امروز حق انتخاب بيشتري را طلب مي‏‌كند و مايل است دقيق‏‌تر و با قطعيت بيشتري انتخاب كند. زندگي امروزي بي‏‌گمان خريد به رو‏‌ش‌هاي نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تري را مي‏‌طلبد. از همين روست كه هر روز به تعداد استفاده‏ كنندگان سرويس‌هاي اينترنتي و مشتريان فروشگاه‏‏‌‏هاي اينترنتي افزوده مي‌‏‏شود.


    تماس با سالم باش

    • شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 صبح تا 12 شب
    • جمعه ها ساعت 10 صبح تا 8 شب
    • تلفن:
    • ايميل [email protected]

    • نشاني: تهران، سهروردي شمالي، كوچه بيشه، پلاك سه، واحد شش

مجوز های ارسال و ویرایش