ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ آنکس - فروشگاه آنلاین

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/30, 21:24
    SARA

    معرفی استارتاپ آنکس - فروشگاه آنلاین



    با رشد روز افزون تکنولوژی، نیازهای جدیدی به وجود آمد و تعریف شد. برای بازتعریف این نیازها و یا رفع آن ها، گرایش به سمت کسب و کارهای نو بیشتر شد. این کسب و کارها غالباً متناسب با تکنولوژی قرن 21 و نفوذ اینترنت در همه‌ی ابعاد زندگی روزمره‌ی مردم، بر بازارهای اینترنتی تمرکز دارند. تیم اجرایی و ایده‌پردازی «آنِکس» (شرکت پردیس اندیشه کیان)، با تمرکز بر این اصل و همچنین ایجاد و بازتعریف نیازهایی جدید در حوزه‌ی سبک زندگی و پوشاک، در بهمن سال ۱۳۹۳ شکل گرفت و فعالیت های مرتبط با پروژه‌ی «آنِکس» را شروع کرد.
    «آنِکس» فروشگاهی آنلاین در حوزه‌ی سبکِ زندگی و مد می‌باشد که در گام اول خود با تمرکز بر حوزه‌ی پوشاک، اکسسوری و جواهرات، توسعه‌ی خود را بر وب سایت و پلتفرم اپلیکیشن‌های تلفن‌های همراه قرارداده است. با این عملکرد، آنِکس فضایی تخصصی و متمرکز را در این حوزه ایجاد کرده است که هم بتواند پاسخگوی نیازهای متنوع در این حوزه باشد و نیز رضایت خیل مشتاقان به این حوزه را در یک مکان جامع و امن برآورده نماید.
    نسخه ی اولیه اپلیکیشن iOS «آنِکس» در بهمن ماه ۱۳۹۴ بر روی اپ استور قرار گرفت که با گرد آوری دو گروه، ‌برترین طراحان لباس و زیورآلات ایرانی و نیز برترین برندهای ایرانی و خارجی در کشور، در ابتدا مرجعی از بهترین و با کیفیت ترین ارائه دهندگان کالا در زمینه پوشاک و زیورآلات بوده است و سپس در فاز جدید خود، در بهمن ماه ۱۳۹۵، فروش آنلاین این محصولات را از طریق وبسایت و نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن «آنِکس» به خدمات خود اضافه کرده است. تیم خلاق «آنِکس» مسیر طولانی تری را در طرح توسعه خود متصور است که گام به گام آن را سپری خواهد نمود.




    تماس با ما

    کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با «آنِکس»، بخش پرسش‌های ‏متداول را ملاحظه فرمایید. در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما از طریق یکی از روش های زیر تماس بگیرید.
    ایمیل سازمانی آنِکس:
    آدرس دفتر مرکزی:
    یوسف آباد، میدان اسدآبادی، خیابان ابن‌سینا، کوچه‌ی بیمارستان، بن‌بست سرو، پلاک 9، تک زنگ (آدرس جهت مراجعه‌ی حضوری نمی‌باشد.)
    کدپستی:
    1433873441
    تلفن تماس:
    ۰۲۱-۸۸۵۵۹۶۱۰
    (ساعات اداری جهت تماس: 9 الی 18)
    فرم تماس با ما:
    مشتری گرامی، برای پیگیری یا سوال درباره‌ی سفارش بهتر است از فرم زیر استفاده کنید. لطفاً در صورت امکان، اطلاعات را به فارسی وارد نمایید







مجوز های ارسال و ویرایش