ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: استارتاپ بیده

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/11, 18:47
    SARA

    استارتاپ بیده



    زمانی که میکی آگراوال Thinx را تاسیس کرد – که شرکتی با هدف فروش لباس زیرهایی بود که می توانست جایگزین پنبه قاعدگی یا تامپوین و پد باشد – وی موفق شد توجه همه افرادی که دچار دوره های ماهانه می شدند را به خود جلب کند.
    حال او می خواهد کاری کند که بیده ها معروف شوند . پروژه بعدی این کارآفرین Tushy نام گرفته است ، یک استارت آپی که تجهیزات بیده را به فروش می رساند که می تواند جایگزین دستمال های توالت در سراسر ایالات متحده آمریکا شود .
    مشکل این است که آمریکایی ها عادت به استفاده از این تجهیزات بهداشتی ندارند و برای سالیان طولانی است که باسن خودشان را با استفاده از دستمال کاغذی تمیز می کنند و به استفاده از آب و تجهیزات این چنینی غریبه هستند.
    این وسیله توسط فرانسوی ها اختراع شده است و در سراسر دنیا رایج است ، بیده ها هیچ گاه در انگلیس یا در سراسر آمریکا طبق صحبت آگراوال مورد استفاده قرار نگرفته است . حتی، زمانی که سربازان آمریکا بیده ها را در سراسر فرانسه در طی جنگ جهانی دوم مشاهده کردند ، آنها را وسیله ای که با بی اخلاقی همراه بود توصیف کردند . امروزه ، بیده ها کمیاب هستند ، و ممکن است حتی شما اسمی از آنها در کشور نشنیده باشید .
    با وجود چالشی که برای بردن بیده ها به حمام های آمریکایی وجود دارد ، سرمایه گذاران در مورد این استارت آپ و پتانسیل احتمالی آن هیجان زده هستند . Tushy موفق شده است که در فاز جذب سرمایه تا ۵۰۰۰۰۰ دلار را جذب کند و مطابق با بیانیه ای که در روز پنج شنبه اعلام کردند این سرمایه مرکزی با کمک و شرکت سایر موسسانی از استارت آپ های مهمی همچون کاسپر و سایر استارت آپ ها همراه بوده است .
    “تا به حال هیچ برندی اقدام به بیان این موضوع نکرده است که بیده ها تا چه حد می توانند کارآیی داشته باشند و زیبا و از لحاظ مالی قابل تهیه باشند ” این صحبت ها را در روز پنجشنبه توسط مدیر عامل Tushy و مدیر ارشد بازاریابی مونیکا پریرا بیان شده است .
    Tushy – و میلیون ها نفر از سراسر دنیا = باور دارند که بیده ها بسیار مناسب تر و بهداشتی تر از دستمال های توالت است . همانطور که پریرا گفته است “چرا باسن من باید جایی باشد که فقط با دستمال های خشک آن را تمیز کنیم؟”.
    دستمال های توالت می تواند سبب عفونت های مخمری ، بواسیر و سایر عفونت های دستگاه ادراری شود . بیده ها می توانند انتخاب های بهتری برای افرادی که دارای IBS هستند باشد ، افرادی که نمی توانند پشت خودشان را تمیز کنند یا برای مادرانی که تازه زایمان داشته اند .
    بیده ها همچنین قطعا بیشتر با محیط زیست سازگار هستند . زیرا دستمال کاغذی های توالتی که هر ساله برای آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد از قطع ۱۵ میلیون درخت در سال تولید می شود .
    علاوه بر هنجارهای فرهنگی ، یکی از دلایکی که بیده ها در خانه های آمریکایی رونقی ندارد این است که نسخه های قدیمی آن بسیار بزرگ و گران قیمت هستند . اکثر بیده ها در کنار توالت مستقل می شوند و به توالت نمی چسبند . برای همین هزینه آنها چند صد دلار است .
    Tushy به جای مدل های گران قیمت سنتی ، مدلی قابل حمل با قیمت ۶۹ دلار را اراده می دهد که به راحتی به توالت متصل می شود ، و نیاز به لوله کشی تخصصی نیز ندارد. طراحی آن فلزی و مستطیلی شکل است و حتی طراحی آن به شکل گوشی Iphone است تا مردم به راحتی با آن کار کنند و بتوانند به راحت ترین شکل ممکن آن را به توالت خودشان متصل کنند.
    این محصول نیز استراتژی مشابه با استراتژی بازاریابی آگراوال برای Thinx دارد : ایجاد لباس زیرهایی که به نظر خنک می رسد همچنین ضد ویروس است و دارای تبلیغات تاثیر گذاری است .
    “بهداشت زنان و رعایت اصول بهداشتی – دقیقا همان دسته بندی ها است” آگراوال این مطلب را بیان می کند و در ادامه می گوید “دوره های ماهانه ، ادرار ، و مدفوع تماما دسته های موضوعی هستند که نیاز به نوآوری دارند.”
    مشتریان Tushy اغلب دارای سوالاتی مشترک هستند : آیا این وسیله را من خودم می توانم نصب کنم ؟ (بله) آب از کجا می آید ؟ (همان منبع آبی که آب توالت را تامین می کند ، ولی منظور خود توالت نیست) چگونه من خودم را خشک کنم ؟ (شما مجبور نیستید همواره این کار را کنید ، اما می توانید از مقدار کمی کاغذ توالت یا حوله بامبو Tushy استفاده کنید ، به هر حال هر طوری که خودتان راحت هستید و محدودیتی وجود ندارد).
    پدر و مادر آگراوال از دو ژاپن و هند هستند – دو فرهنگی که از بید ها استفاده می کنند – برای همین وی بید ها را به عنوان بخشی همیشگی از زندگی خودش می داند . اما سوالی که برای Tushy ایجاد می شود این است که : آیا شما می‌توانید فرهنگ بهداشتی و طرز فکر در مورد آن را برای یک ملت برای همیشه تغییر دهید؟” آگراوال فکر می کند که می تواند این کار را انجام دهد .
    وی می گوید :”من این بیده ها را دوست دارم و نمی توانم باور کنم که آمریکایی ها تا سال ۲۰۱۷ از آن استفاده نمی کردند”.


    منبع: آمریکایی ها از بیده استفاده نمی کنند .موسس این استارت آپ سعی دارد که این عادت را تغییر دهد - ایران استارت آپ

مجوز های ارسال و ویرایش