ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: تختخواب بچه‌ی فورد، تلقین احساس خواب برای نوزادان

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/10, 22:10
    SARA

    تختخواب بچه‌ی فورد، تلقین احساس خواب برای نوزادان



    قرارگیری نوزادان در ماشین و گردشی در خیابان ها ، اغلب راه خوبی برای خواباندن اوست، اما نمی‌توانید مثلا اسنپ یا تب‌سی بگیرید و بچه را به امان خدا ول کنید: خودتان باید پشت فرمان بنشینید و نوزاد در صندلی عقب قرار بگیرد و یا می‌توانید او را در تختخواب بچه‌ی ساخت شرکت فورد بگذارید. MAX Motor Dreams یک ترفند بازاریابی‌ست که برای کمک به فروش بیشتر خودروهای فورد مکس به خانواده‌های اروپایی طراحی شده، اما اگر واقعا کار کند، در وقت خیلی از والدینِ گرفتار صرفه‌جویی خواهد شد.
    این وسیله یک تختخواب بسیار شیک است، که به مبلمان خانه‌هایی که دکور شیک و ساده، مانند ایکیا، دارند خیلی می‌آید، قاب چوبی بدنه یادآور ماشین‌های قدیمی مدل Woodie است. فناوری داخل تخت، از سه بخش تشکیل شده که کودک را برای خوابیدن تحریک می‌کنند: بلندگوهای پایه‌ی تخت که صدای موتور ماشین را بازسازی می‌کنند، یک مکانیسم حرکتی که حرکت ماشینِ در حال حرکت را شبیه‌سازی می‌کند، و LEDهای اطراف لبه‌ی تخت که جلوه‌های نوری گذرایی را بازتولید می‌کنند که شب، هنگام رانندگی در شهر، دیده می‌شوند.
    همه چیز با یک برنامه در گوشی هوشمند کنترل می‌شود، وقتی بالاخره کودک‌تان رضایت داد و خوابید، می‌توانید نور، صدا و حرکت را متوقف کنید. در ویدیویی که این فناوری را نشان می‌دهد، فورد فرآیند طراحی آن را توضیح می‌دهد، که شامل ثبت داده‌های حرکت واقعی از یک ماشین درحال حرکت و وارد کردن آن در کامپیوتر تختخواب است.
    متاسفانه نمی‌توانید همینطوری بروید بیرون و یکی بخرید. باید برای تست رانندگیِ یک مدل فورد در اسپانیا، وقت بگیرید، وقتی تست را کامل انجام دادید وارد قرعه‌کشی می‌شوید. معلوم نیست چه تعداد از این تختخواب‌ها ساخته شده، یا این که آیا فورد قصد دارد برای فروش در آمریکا آن را عرضه کند یا نه.


    منبع: تختخواب بچه‌ی فورد، تلقین احساس خواب برای نوزادان - ایران استارت آپ

مجوز های ارسال و ویرایش