خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: امکان منحصربفردگوگل با نام Google Attribution
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
امکان منحصربفردگوگل با نام Google Attribution نیوز فکتور در گزارشی نوشت: استفاده از هوش مصنوعی یا همان یادگیری ماشینی به بازاریابها کمک میکند که بهتر از گذشته، موفقیت تبلیغاتشان را در دنیای وب دنبال کنند. در واقع آنها حالا میتوانند بفهمند که آیا مشتریان پس از مشاهده تبلیغات، از طریق کارت اعتباری خود محصولی خریداری می کنند یا نه، حتی زمانی که آفلاین شده باشند. این امکان منحصربفرد توسط گوگل و با نام Google Attribution به دنیا ارائه شده و به بیان ساده می توان گفت این شرکت به دنبال آن است که بفهمد مشتریان چه زمان و چرا پول خود را برای محصولی خاص خرج میکنند. همزمان حامیان حریم شخصی و بسیاری از کاربران اینترنتی که از این طریق خرید میکنند نگرانیهایی را در این خصوص مطرح کردهاند زیرا به گفته آنها اکنون گوگل می تواند رفتار مشتریان را از زمانی که نخستین جستجو را انجام میدهند تا نهایی کردن خرید زیر نظر قرار دهد. این امکان جدید فعلا به صورت نسخه اولیه (بتا) در جریان برگزاری کنفرانس Marketing Next در سانفرانسیسکو به دنیا معرفی شده است. معاون بازاریابی و امور تجاری گوگل اعلام کرد که این نوآوری امکان منحصربفردی را برای بازاریابان فراهم میکند که تأثیر تبلیغاتشان را بدون پرداخت هزینه اضافی مورد بررسی دقیق قرار دهند. ابزار جدید گوگل از داده های به دست آمده از اپلیکیشن هایی همچون AdWords، Google Analytics و DoubleClick Search برای درک بهتر رفتار مشتریان در دنیای وب استفاده میکند. البته گوگل اعلام کرده که حتی پس از پایان دوره ارائه اولیه، این امکان برای تمامی بازاریابان قابل استفاده نخواهد بود. امکان منحصربفردگوگل با نام Google Attribution
امکان منحصربفردگوگل با نام Google Attribution
مشاهده قوانین انجمن