ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/19, 21:20
    Admin

    رویداد چهار روزه نوین تک بوت کمپ با معرفی دو تیم برتر به پایان رسید


    روز پایانی این رویداد چهار روزه جمعه 27 مرداد ماه با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پرداخت نوین آرین و مدیران شتاب دهنده نوین تک در محل مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.
    به گزارش پرداخت برتر؛ در این رویداد سیزده تیم مشارکت کرده بودند. تیم هایی که به مرحله پایانی راه یافتند چهار دقیقه زمان داشتد تا طرح خود را برای تیم داوری ارائه کنند و بعد از آن پاسخگوی پرسش داوران باشند. تیم ها برای برنده شدن و راه یافتن به دوره نهایی شتاب دهی باید از چالش هایی همچون: حداقل محصول پذیرفتنی (mvp)، طراحی کسب و کار (Business Design) و اعتبارسنجی مشتریان (costumer validation را پشت سر می گذاشتند. در مراسم پایانی این رویداد تیم های بدوپت، با ایده فروشگاه اینترنتی لوازم و غذای حیوانات خانگی و تیم دیجی دُکی با ایده خدمات تعمیرات موبایل در محل رتبه های اول و دوم را کسب کردند. دو تیم اول این رویداد بدون هیچ فرآیندی وارد شتاب دهنده نوین تک می شوند و تیم اول مبلغ 10 میلیون ریال جایزه دریافت کرد. همپنین در انتهای این مراسم که جهار ساعت به طول انجامید کریم خمسه رئیس هیئت مدیره شرکت پرداخت نوین آرین برای تیم های حاضر سخنرانی کرد. رویداد نوین تک بوت کمپ در هشت روز به صورت Boot Camping در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.
    این رویداد با هدف آموزش فرایندهای پایه‌ای راه‌اندازی کسب و کار به استارتاپ‌ها برگزار شد که در آن 13 تیم استارتاپی شرکت کردند. تمرکز اصلی در این رویداد عملی بر روی منتورشیپ و آموزش عملی مباحث به تیم‌ها بود و تلاش شد افراد و تیم‌های شرکت کننده را با مباحثی همچون اعتبارسنجی مشتری، طراحی کسب و کار، حداقل محصول قابل قبول و نحوه ارائه صحیح به سرمایه‌گذار آشنا کرد.



    رویداد چهار روزه نوین تک بوت کمپ با معرفی دو تیم برتر به پایان رسید

مجوز های ارسال و ویرایش