ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: مطالعه موردی تبلیغات پارتیزانی فول فکر

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/19, 21:19
    SARA

    مطالعه موردی تبلیغات پارتیزانی فول فکر

    مقدمه بازاریابی هنر واداشتن مردم است تا فکر خود را تغییر دهند
    “جی کنراد لوینسون” در دنیای ارتباط زده ی امروز افراد با جریان عظیمی از اطلاعات احاطه شده اند و روزانه از کانال های مختلف ،از رسانه های محیطی گرفته تا تلویزیون و شبکه های اجتماعی و مطبوعات پیام های مختلفی را دریافت می کنند.طبیعی ست که دهن انسان در برابر این حجم عطیم اطلاعات راهکاری دفاعی را فعال کند راهکارهایی که هدفش حدف اطلاعات غیرضروری از کانون توجه است. حال یک سوال پیش میاید که برای درگیرکردن ذهن مخاطبان با یک پیام از چه راهکاری بایستی استفاده کرد؟قطعا جواب این سوال به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد اما در سلسله ی این عوامل یک عامل دارای اولویت بیشتریست و آن جلب توجه است. ذهن انسان ابتدا بایست به یک پیام توجه کند تا بعد از آن بتواند با تمرکز ،تفسیر خود را انجام دهد.
    در معرفی یک کسب و کار نوپا ،بیشتر از هرچیز به چشم هایی که ببینند،به گوش هایی که بشنوند و دهان هایی که بازگو کنند نیاز داریم تا به طور فعال با پیام کسب و کار ما برخورد کنند.صرف اینکه هزاران نفر سیگنال پیام مارا به صورت منفعل دریافت کنند تعیین کننده ی اثربخشی نیست.
    هرچه یک کسب و کار کوچکتر باشد در جنگ اثربخشی ضعیف تر خواهدبود چرا که صدای آن در کنار بلندگوهای برندهای بزرگ به سختی شنیده می شود تنها المانی که می تواند در این رقابت ناعادلانه ورق را برگرداند ،خلاقیت است.بازاریابی پارتیزانی به عنوان راهکاری که شالوده ی آن بر خلاقیت بنانهاده شده است می تواند فرصت های زیادی را در اختیار کسب و کارههای کوچک قرار دهد تا بجای اینکه ولوم صدایشان را بالا ببرند به طرز متفاوتی فریاد بزنند تا مخاطبان به آن توجه کنند!



    پروژه ی فول فکر:

    وبسایت فول فکر با شناسایی یک گپ فرهنکی در جامعه ی ما نسبت به مشاوره و روان درمانی ،فعالیت خودر را آغاز کرده است و در جهت اصلاح دید عموم مردم اهتمام خود را همواره داشته ،دارد و خواهد داشت. چالش اصلی در مسیر هر کسب و کار پروموت ویژگی های خود برای مخاطبان است به گونه ای که بتواند حداکثر درگیری را ایجاد نماید. آژانس هشتگ در راستای همین موضوع توسط مدیر این کسب و کار انتخاب شد تا بتواند پیام این استارتاپ با پتانسیل را، به گونه ای متمایز به عموم مردم ارایه دهد.طی جلسات بحث و گفتگو و ایده پردازی تیم خلاقیت هشتگ ؛پروژه ی بازاریابی چریکی برنامه ریزی شد و بعد از ساخت متریال آن در مرداد ماه اجرا گردید. ایده ی پروژه: برا اساس ایده نهایی بایستی یک آینه ساخته می شد که نصف آن شکسته و نصف آن سالم باشد در قسمت سالم آن جمله ی زیر با فونت بسیار کوچک نوشته شده باشد تا مخاطبان برای فهم پیام این آینه به صورت فعال به آن توجه کنند “ذهن آشفته واقعیت را تحریف می کند مانند یک آینه شکسته که هیچ تصویری در آن بازتاب صحیحی ندارد
    FULLFEKR.IR”
    بعد از ساخت نمونه ی اصلی زمان بندی اجرای آن برنامه ریزی شد. اجرای پروژه : در راستای کسب حداکثری توجه مخاطبان ،بازاریابی چریکی فول فکر در یک محیط پر رفت و آمد در پارک لاله تهران اجراشد تا بتواند حداکثر توجه مخاطبان را کسب کند.آینه در وسط پیاده رو قرار داده شد تا در مسیر دید مستقیم عابران قرار گیرد .
    بعد از قرارگیری آینه در محل مورد نطر ،عکس العمل عابران به آن بسیار جالب بود.اکثر عابران به دلیل غیرعادی بودن وجود این شی در پیاده رو به آن توجه می کردند و با نزدیک شدن به آینه سعی در خواندن متن نوشته شده را داشتند و گاها با هم درباره ی پیام آینه با دوستان خود بحث می کردند. نتیجه گیری: هدف بازاریابی و تبلیغات چیزی به جزجلب توجه مخاطبان به یک محصول یا خدمت نیست.اما هزینه های استراتزیهای بازاریابی و روش های تبلیغات رسمی بسیار بالاست و در اکثر موارد قابل اجرا توسط استارتاپ ها نمی باشد .بازاریابی چریکی سعی دارد با صرف انرژی و خلاقیت بجای صرف پول ،به کسب و کارها کمک کند.آژانس هشتگ با تکیه بر این اصول ،تمام تلاش خود را جهت خلق روشهای کم هزینه و پر بازخورد برای کسب و کارهای نوپا سامان می بخشد.


    مطالعه موردی تبلیغات پارتیزانی فول فکر - اولین تبلیغات پارتیزانی استارت آپ های ایرانی


    مطالع موردی تبلیغات پارتیزانی فول فکرمطالعه موردی تبلیغات پارتیزانی فول فکر - اولین تبلیغات پارتیزانی استارت آپ های ایرانی

مجوز های ارسال و ویرایش