ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/19, 18:17
    SARA

    چرا باید تمرکزمان را بر روی بازاریابی ویدیویی (ویدیو مارکتینگ) بگذاریم؟




    در سال 2016 محبوبیت ویدیو به عنوان یک قالب بازاریابی محتوا افزایش یافت. از طریق ویدیوهای 360 درجه در Facebook Live، دیگر بازاریابان با همان شدت قبل به ایجاد محتوای تعاملی و بصری برای مخاطبین نمی پردازند. در ادامه به پاسخ این سؤال می پردارزیم که چرا باید تمرکزمان را بر روی بازاریابی ویدیویی (ویدیو مارکتینگ) بگذاریم؟ لطفا با ما همراه باشید.

    چرا باید تمرکزمان را بر روی بازاریابی ویدیویی (ویدیو مارکتینگ) بگذاریم؟

    استفاده از ویدیو در حال افزایش است و فعالیت آنلاین مخاطبین را تحت تاثیر و نفوذ قرار خواهد داد.
    78٪ افراد هر هفته ویدیوها را به صورت آنلاین تماشا می کنند و 55٪ هر روز به تماشای آنلاین ویدیوها می پردازند. اگر در حال حاضر برای وب سایت و رسانه های اجتماعی خود از استراتژی بازاریابی ویدیویی یا به اصطلاح ویدیو مارکتینگ استفاده نمی کنید، فرصتی فوق العاده ای برای دسترسی و ارتباط با مخاطبین خود را از دست داده اید.

    HighQ اطلاعات زیر را ایجاد کرده که دلایل حیاتی بودن داشتن ویدیو مارکتینگ برای سال 2017 را نشان می دهد. در مورد تعداد مشاهده شدن روزانۀ ویدئو در رسانه های اجتماعی و نحوۀ استفاده بازاریابان از ویدیو برای رسیدن به اهدافشان را نشان می دهد.

    2017 به عنوان سال ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی شناخته می شود

    ویدیو آنلاین یک پدیده عظیم است. اما آیا به ویدیو های گربه های با مزه و بچه های ناز می اندیشید؟ دوباره فکر کنید ویدیو یک کانال بازاریابی محتوا است که برای رسیدن به مشتریان مناسب است. به همین دلیل شرکت های خدمات حرفه ای باید در سال 2017 تمرکز خود را برای بازاریابی ویدیو یا به اصطلاح ویدیو مارکتینگ بگذارند. تا سال 2017، ویدیو آنلاین 74% از کل ترافیک وب را تشکیل می دهد.
    تعداد ویدیوهای آپلود شده در یک ماه بیشتر از برنامه های ساخته شده توسط تلویزیون در 3 دهۀ اخیر است.
    65% از تماشاچیان ویدیو بیشتر از 3/4 ویدیوها را تماشا می کنند.
    33% از صاحبان تبلت ها در هر ساعت یک ویدیو را در دستگاه خود تماشا می کنند.
    28% از کاربران تلفن هوشمند حداقل یک بار در روز یک ویدیو را در دستگاه خود تماشا می کنند.
    78٪ از افراد هر هفته ویدیو ها را آنلاین تماشا می کنند.
    55% از مردم هر روز ویدیوها را آنلاین تماشا می کنند.
    500 میلیون نفر روزانه به تماشای ویدیوهای فیس بوک می پردازند.
    85٪ فیس بوک بدون صدا ویدیوها را تماشا می کنند.
    اسنپ چترها در روز 10 میلیارد ویدیو تماشا می کنند.
    82٪ کاربران توییتر محتوای ویدیویی را در توییتر تماشا می نمایند.
    75% از مدیران کسب و کار حداقل به صورت هفتگی ویدیوهای مربوط به کار خود را تماشا می کنند.
    59٪ مدیران اجرایی موافقند که اگر متن و ویدیو با موضوع یکسان در صفحه وب سایت باشد، دیدن ویدیو را ترجیح می دهند.
    54٪ از مدیران ارشد حداقل به صورت هفتگی ویدیوهای مرتبط با کار را با همکاران به اشتراک می گذارند.
    69% از بازاریابی ها، فروش و کسب و کار حرفه ای از بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ استفاده کرده اند و 31% دیگر در حال برنامه ریزی برای استفاده از آن هستند.
    81٪ از مردم ویدیوهای خود در وب سایت های تجاری خود استفاده می کنند.
    93٪ از بازاریابان از ویدیو برای بازاریابی آنلاین، حراجی و ارتباطات استفاده می کنند.
    96٪ از شرکت های B2B قصد دارند تا سال آینده در بازاریابی محتوای خود از ویدیواستفاده کنند.
    52% از بازاریابان اعتقاد دارند ویدیو مارکتینگ برای آن ها موثر بوده است.
    52٪ برای آگاهی از برند· 45٪ برای رهبری نسل· 42٪ برای مشارکت آنلاین · 67٪ بازاریابی ویدیو را تا حدودی موفق نشان داده اند.· 18٪ بازاریابی ویدیو را کاملا موفق نشان داده اند
    19٪ با استفاده از کلمه “video” در خط موضوعی ایمیل میزان باز شدن را 19٪ افزایش داده اند.
    65٪ افزایش نرخ کلیک کنید
    26٪ برای تخفیف
    زمانی که بازاریان یک ویدیو را در یک ایمیل قرار داده اند، میزان کلیک به 200 تا 300٪ افزایش یافته
    + 2 دقیقه: سایت هایی که شامل ویدیو می باشند، به طور میانگین دو دقیقه زمان اضافی تر را در مقایسه با سایت هایی که این کار را انجام نمی دهند، دریافت کرده اند.
    52% متخصصان بازاریابی در سراسر جهان ویدیو را به عنوان نوع محتوا با بهترین ROL نامگذاری می کنند.


    منبع:
    https://blog.hubspot.com/marketing/2...ideo-marketing



    http://www.8tag.co/%d8%a8%d8%a7%d8%b...8%db%8c%db%8c/

مجوز های ارسال و ویرایش