ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ویدیو و نقش آن در هک رشد مخاطب

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/19, 17:55
    SARA

    ویدیو و نقش آن در هک رشد مخاطب

    اگر هدف این است که آگاهی از برند را برانگیزانیم، آگاهی برند برای بهینه شدن ویژگی های مطبوعاتی، اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی و یا هک رشد مخاطبان به عنوان بهترین مسیر در نظر گرفته می شود. این امر به طور معمول توسط برندهای تجاری و نظرسنجی ها در دنیای سنتی تلویزیون اندازه گیری می گردد، اما برای اندازه گیری دنیای دیجیتال را کمتر در نظر می گیرند. تقریبا هر تیم بازاریابی دیجیتال در طی سال مجموعه ای از اهداف را شامل می شوند که معمولا شامل ترافیک سایت، فالوورهای رسانه های اجتماعی، جذابیت و تعامل می باشند. این مقاله به نقش ویدئو در هک رشد مخاطب می پردازد؛ لطفا با ما همراه باشید.
    ویدیو و نقش آن در هک رشد مخاطب

    ویدیو وایرال به شما امکان تعریف دقیق تری نسبت به “برند” تان می دهد، در عین حال عصر جدید سن روابط عمومی و معیار استاندارد اشتراک گذاری را کمی تغییر داد. اگر ده ها هزار نفر مطالب شما را به اشتراک بگذارند، پیام شما بخشی از فرهنگ می شود و با نام شما منتشر می گردد. معمولا مطبوعات ویدیو را با تبلیغات سنگین ارائه نمی دهند، زیرا می خواهند برای آن پول دریافت کنند، زیرا قصد ارائه رایگان آن را ندارند و خواستار کسب درآمد از طریق تبلیغات می باشد. داشتن برند در یک ویدیو به خودی خود موجب کاهش احتمال اشتراک گذاری می شود و تماس تبلیغاتی نیز این احتمال را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
    مهم ترین عامل این است که پیش از هر اقدامی تصمیم بگیرید که آیا نیاز به مفهوم فروش دارید و یا آگاه نمودن مردم نسبت به برند برای شما از اهمیت بیش تری برخوردار است، استفادۀ همزمان هر دو مورد ریسک شکست را افزایش می دهد، اگرچه نمونه هایی از آن کار کرده و موفقیت آمیز بوده اند. ما به تازگی انبار یک برند عمده پوشاک را به دو برابر قیمت خرده فروشی آن به فروش رساندیم و اینکار را تنها با 250،000 بار مشاهده در یک کمپین ویدیویی بسیار محدود انجام دادیم. از آنجا که تمرکز ما بر روی فروش بود، تعداد کمی از اشتراک گذاری اجتماعی وجود داشت و هیچ ویژگی مطبوعاتی را برای این کمپین قرار ندادیم و باز هم ویدیوها مبادله شدند.
    مواردی وجود دارد که ویدیو می تواند اشتراک گذاری و آگاهی را مانند بزرگترین تردمیل رقص در جهان به طور همزمان بدست آورند. هدف اصلی نوردیک ترک NordicTrack)) آگاهی و شناخته شدن برند بود که اشتراک گذاری اجتماعی آن با قرار دادن رقص های برنامه محبوب تلویزیونی America’s Got Talent به 60+ هزار و ویژگی های اطلاع رسانی را 150+ هزار اندازه گیری نمودیم. هدف NordicTrack این بود که تردمیل ها را یک کار سرگرم کننده و آسان نشان دهد. خوشبختانه، مفهوم درخواستی آن ها را با نمایش امور سرگرم کننده به مردم و استفادۀ موثر از تبلیغات بازاریابی ایجاد نمودیم.
    در حال حاضر این ویدیو هفت ویژگی فروش را با 400٪ ROI ثبت کرده و ماهانه مبادله آن بیش تر نیز می شود. نتیجۀ آن 20 میلیون مشاهده بود که باعث تولید صدها ویدیو از افراد درحال رقصیدن بر روی این تردمیل ها شد، یکی از آنها الن (Ellen) می باشد. این ویدیو بر فرهنگ تاثیر گذار بود و برای برند NordicTrack روندی را ایجاد نمود و پیام مثبتی را نیز برایشان به همراه داشت. در مورد اکثر این ویدیوهای مستقیم، پیگیری ما نشان داد که رقص تردمیل به 1.2 میلیون مشاهده و برخی ویژگی های اطلاع رسانی نیز رسید. هرچند که به طور قابل توجهی بر فرهنگ اثر نگذاشته و روندی را ایجاد نکرده،اما فروش مشابهی را به همراه داشته است.
    شرکت Dove Real Beauty در چندین ویدیو به اشتراک گذاری 1.3 میلیون دلاری دست یافت. ادویه های قدیمی، ” What Your Man Could Smell Like ” 1.1 میلیون با به اشتراک گذاشته شد،” 20th Century Fox’s Devil Baby Attack” دارای 800هزار اشتراک ، “Volvo Trucks – Epic Split ” با 1.4 میلیون اشتراک گذاری و Jeff Gordon: Test Drive | Pepsi Max با 600 هزار اشتراک گذاری، تنها با تعداد کوچکی از صدها آگهی (اما شگفت آور است که هزاران نفر نیست) بیش از نیم میلیون اشتراک گذاری داشته است.
    ویژگی های اشتراک گذاری و اطلاع رسانی دارای معیارهای جاه طلبانه ای هستند که ممکن است مدیران شما کاملا آن ها را درک نکنند، اگر مفهوم آن را نفهمیدن، معیار بازدید را تنظیم کنید، همه با مشاهده راحت تر هستند. این یک استاندارد محبوب است، اگرچه مفهومی با این معنا وجود ندارد. یک میلیون بازدید در ویدیو می تواند برای اکثر افراد رقمی جادویی باشد و آن را موفقیت بزرگی بدانند، اما رسیدن به این تعداد بسیار آسان است برای به دست آوردن یک میلیون بازدید، تنها کافی است تبلیغات YouTube را تنها با پرداخت نیم سنت برای هر بازدید در Timbuktu خریداری کنید و با پرداخت 5000 دلار یک میلیون بازدید دریافت نمایید، اما اینکار برای برندهای بدون پایۀ اجتماعی تفاوت خاصی را ایجاد نمی کند، راهی که نشانتان می دهیم باعث می شود تا مردم میان ویدیو وایرال و شما تفاوتی را احساس نکنند.


    هک رشد اگر هدف این است که آگاهی از برند را برانگیزانیم، آگاهی برند برای بهینه شدن ویژگی

مجوز های ارسال و ویرایش