ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: اساس مارکتینگ معکوس

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/18, 19:40
    Admin

    اساس مارکتینگ معکوس

    اساس #مارکتینگ_معکوس بر پایه جستجوی مشتری به دنبال کسب و کار است. تشویق مشتری را می توان از طریق تبلیغات انجام داد. مارکتینگ معکوس در تقابل با دیدگاه مارکتینگ سنتی بوده که در آن تمرکز بر پیدا کردن مشتری هدف و قانع کردن اوست. شرکت Dove در سال 2004 به جای تبلیغ برای محصول خود کمپین تبلیغاتی به نام Dove Campaign For Real Beauty راه اندازی نمود که در آن به جای تاکید بر محصولات خود بر زیبایی زنان متمرکز شده بود. این کمپین توانست میزان فروش داو را تا ۱ میلیارد دلار افزایش دهد.

مجوز های ارسال و ویرایش