ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • امروز, 13:25
    arammiss
    کرم ضد آفتاب رنگی نئودرم SPF50 پوستهای نرمال و خشک حجم 50ML یکی از محصولات برند نئودرم است. برند نئودرم دارای گواهینامه ایزو از شرکت «دی‌کیو‌اس» آلمان است. این برند با رويکرد استفاده از جديدترين فرمولاسيون‌های تخصصی و تامين بهترين مواد اوليه از معتبرترين شركت‌های بين المللی و همچنين طراحی و بسته‌ بندی زيبا به بازارهای مصرف ارائه شده است و طی چند سال اخیر توانسته است بازار نسبتاً خوبی برای خود به دست بیاورد. برند نئودرم در زمینه‌ی تولید ضدآفتاب‌ها، مرطوب‌کننده‌ها، شامپو‌های ضد ریزش مو، ماسک و سرم مو، ژل‌های شستشوی صورت، انواع کرم‌های لایه‌بردار و روشن کننده پوست، لوسیون‌ها، محلول‌های پاک‌کننده آرایش صورت و سایر محصولات مرتبط با پوست و مو فعالیت می‌کند.
    کرم ضد آفتاب رنگی نئودرم SPF50 پوستهای نرمال و خشک حجم 50ML برای پوست چرب را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس خریداری نمایید.




    برای خرید کرم ضد آفتاب رنگی نئودرم SPF50 پوستهای نرمال و خشک حجم 50ML کلیک کنید.
  • امروز, 13:23
    arammiss
    کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی نئودرم SPF50 حجم 50ML یکی از محصولات برند نئودرم است. برند نئودرم دارای گواهینامه ایزو از شرکت «دی‌کیو‌اس» آلمان است. این برند با رويکرد استفاده از جديدترين فرمولاسيون‌های تخصصی و تامين بهترين مواد اوليه از معتبرترين شركت‌های بين المللی و همچنين طراحی و بسته‌ بندی زيبا به بازارهای مصرف ارائه شده است و طی چند سال اخیر توانسته است بازار نسبتاً خوبی برای خود به دست بیاورد. برند نئودرم در زمینه‌ی تولید ضدآفتاب‌ها، مرطوب‌کننده‌ها، شامپو‌های ضد ریزش مو، ماسک و سرم مو، ژل‌های شستشوی صورت، انواع کرم‌های لایه‌بردار و روشن کننده پوست، لوسیون‌ها، محلول‌های پاک‌کننده آرایش صورت و سایر محصولات مرتبط با پوست و مو فعالیت می‌کند.
    کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی نئودرم SPF50 حجم 50ML برای پوست چرب را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس خریداری نمایید.




  • امروز, 13:16
    arammiss
    بهترین تونر برای پوست خشک محصولی است که علاوه بر متعادل کردن ph پوست شما و آبرسانی آن، بقایا و اثر محصولات آرایشی و آلودگی های روی منافذ پوست را کاملا پاکسازی کند. امروزه برند های زیادی انواع تونر صورت را تولید کرده اند. که هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و خواص منحصربه فرد خودشان را هستند. به همین دلیل خیلی از افراد در زمان خرید تونر برای پوست خشک دچار سردرگمی می شوند. در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین نمون های تونر برای پوست خشک و جوش دارو و حساس پرداخته ایم.


    تونر چیست و چه کاربردی دارد ؟

    تونر از لحاظ ظاهری یک مایع نرم، لطیف و سبک و زود جذب است که بعد از پاک کردن آرایش و شست و شوی صورت، برای پاکسازی آلودگی از روی پوست به صورت عمقی و تقویت پوست استفاده می شود. تونر از ترکیب آب با مواد دوست دار پوست مثل گلیسیرین، اسیده ها و آنتی اکسیدان های فرموله شده ساخته می شود و برای حفظ ph پوست، کاهش منافذ باز پوست، حذف سلول های مرده و محکم کردن بافت پوست کاردبرد دارد.
    تونر ها برای تمامی پوست های خشک، چرب و نرمال با فرمول های مختلفی طراحی و تولید می شوند. تونر برای پوست خشک به گونه طراحی می شود که پوست را آبرسانی، صاف و شفاف کنند. تونر های مخصوص پوست چرب، چرابی اضافی پوست را کاهش می دهند.
    تونر ها را می توان به یک روش دیگر تقسیم بندی کرد که شامل تونر لایه بردار، پاکسازی کننده و تسکین دهنده می شوند.
    1- تونر های لایه بردار سلول های مرده پوست را حذف می کنند. از این تونر نباید به صورت روزانه استفاده کرد و بهتر است به طور هفتگی از آن استفاده کرد.
    2- تونر های تسکین دهنده خاصیت آبرسانی و رطوبت بخشی بالایی دارند و باعث رفع خستگی پوست می شوند. بهتر است از این تونر ها قبل از زدن کرم مرطوب کننده یا ضد آفتاب استفاده کرد.
    3- تونر های پاکسازی کننده دارای قدرت پاک کنندگی چندین برابری نسبت به تونر های معمولی است و به همین دلیل برای پاک کردن آلودگی از روی پوست مناسب هستند.


    نحوه استفاده از تونر

    استفاده از تونر بسیار آسان است. فقط باید ابتدا پوست خود را با آب بشویید. اگر آرایش دارید ابتدا موارد آرایشی را با شستشو پاک کنید. بعد چند قطره از تونر را روی پد آرایشی یا پنبه بریزید و روی نقاط مختلف پوست صورت به صورت دورانی ماساژ دهید. از تونر می توانید دو بار در روز و یا یک بار در صبح و یک بار در شب استفاده نمایید.




    ویژگی های تونر مخصوص پوست خشک

    یک تونر خوب علاوه بر تنظیم ph پوست، با از بین بردن آلودگی، باعث شادابی پوست می شود. اما تونر برای پوست خشک اغلب دارای ترکیبات آب رسان و نرم کننده هستند که باعث لطافت پوست و تامین رطوبت مورد نیاز و کاهش قرمزی پوست می شود. از جمله مهمترین ویژگی های تونر خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    • تسکین پوست
    • ایجاد آرامش در پوست
    • جذب بهتر محصولات مراقبتی
    • محافظت پوست در برابر عوامل آسیب زا

    بهترین تونر پوست خشک

    بهترین برندهای تولید کننده تونر پوست خشک ایرانی و خارجی در ادامه معرفی شده اند تا بتوانید با توجه به پوست خود و با ساختار آنها بهترین انتخاب را در خرید تونر داشته باشید.
    بهترین تونر برای پوست خشک ایرانی

    بهترین برند های تولید کننده تونر برای پوست خشک ایرانی عباتند از :
    لافارر ، یکی از بهترین تونر ها برای پوست خشک

    برند لافارر یک تونر تخصصی برای پوست خشک و حساس دارد که با نام مولتی اکتیو2 شناخته می شود. این تونر بسیاری از نیاز های پوست از جمله پاک کردن آلودگی، باقی مانده آرایش روی پوست را پاک می کند و منافذ پوست را به خوبی تمیز می کند. این تونر حاوی گلیسیرین و آلوئه ورا می باشد و به دلیل داشتن عصاره خیار، پیچک، پاریتاریا و الدبری و پنیرک در فرمولاسیون خود داری تسکین دهندگی پوست های خشک و حساس است.
    ویژگی های لافارر

    • بستن منافذ باز پوست
    • تنظیم ph طبیعی پوست
    • نرم کننده و شفاف کننده
    • کاهش التهاب و قرمزی پوست

    تونر نئودرم ، تونر پوست خشک

    تونر نئودرم برای پوست های نرمال و خشک طراحی شده است و دارای ویتامین سی، ویتامین آنتی اکسیدان می باشد و باعث شفاف شدن پوست و تولید کلاژن در پوست و کاهش خطوط ریز و سطحی در آن می شود.
    ویژگی های نئودرم

    • تنظیم ph پوست
    • بهبود ظاهر خشک و کدر
    • پاکسازی عمقی منافذ پوست

    تونر دیپ سنس

    تونر دیپ سنس یکی از بهترین تونر ها برای پوست خشک است.در این محصول از گلاب برای طراحی و فرمولاسیون این تونر استفاده شده است. تونر گلاب دیپ سنس محصولی برای پاکسازی عمیق پوست، رطوبت رسان و کاهش التهابات پوست های خشک و حساس است.
    ویژگی های تونر دیپ سنس

    • مناسب پوست خشک و حساس
    • پاک کننده عمیق پوست
    • تسکین دهنده پوست
    • حاوی گلاب ارگانیک

    تونر ویتالیر ، تونر پوست خشک ایرانی

    تونر ویتالیر مدل whitevit یکی از بهترین تونر ها برای پوست خشک و حساس است. ترکیبات این محصول فاقد پاربن، الکل و مواد صابی است و با جلوگیری از تجمیع بیش از حد ملانین در درمان لک پوستی کمک خواهد کرد.
    ویژگی تونر ویتالیر

    • پاک کننده
    • آبرسان
    • بهبود لک پوستی
    • حاوی شیرین بیان و کافئین



    بهترین تونر برای پوست خشک خارجی

    بهترین تونر برای پوست خشک و حساس خارجی موجود در بازار شامل برندهای است :
    تونر نوتروژینا ، بهترین تونر پوست خشک و حساس خارجی

    تونر نوتروژینا مدل هیدرو بوست در لییست بهترین تونر های پوست خشک خارجی قطعا قرار می گیرد. این تونر یک آبرسان بسیار قوی است که کدری پوست را از بین می برد. این محصول حاوی گلیسیرین و اسید هیالورونیک است و در ترکیبات آن الکل و پاربن وجود ندارد. این تونر از به وجود آمدن چین و چروک جلوگییری می کند و التیام بخش پوست های خشک و حساس است.
    ویژگی های تونر نوتروژینا

    • مناسب پوست خشک و حساس
    • پاک کننده عمیق پوست
    • کاهش دهنده التهاب پوست
    • تسکین بخش پوست
    • ضد چروک و پیری
    • نرم کننده و لطافت بخش
    • تغذیه کننده پوست
    • شفاف کننده پوست





    منبع : بهترین تونر پوست خشک، حساس ایرانی و خارجی
  • دیروز, 21:02
    arammiss
    کرم ضد آفتاب بی رنگ، بژ طبیعی و روشن SPF50 الارو 50ml مناسب انواع پوست، کرم ضدآفتاب از یکی از بهترین و موثرترین راه‌های محافظت از پوست برای تمام افراد است. اما نکته‌ قابل توجه که ممکن است باعث ممانعت برخی افراد در برابر استفاده از کرم ضد آفتاب شود، افزایش چربی پوست پس از استفاده از کرم است. کرم ضد آفتاب فاقد چربی الارو SPF 50 نه تنها باعث چربی پوست نشده، بلکه باعث متعادل سازی ترشح سبوم (چربی/ماده روغنی) می‌شود.
    کرم ضد آفتاب بی رنگ، بژ طبیعی و روشن SPF50 الارو 50ml مناسب انواع پوست را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس خریداری نمایید.




    برای خرید کرم ضد آفتاب SPF50 الارو 50ml | بی رنگ، بژ طبیعی و روشن کلیک کنید.
  • دیروز, 21:01
    arammiss
    کرم ضد آفتاب فاقد چربی بی رنگ الارو SPF50 مناسب پوست چرب کرم ضدآفتاب از یکی از بهترین و موثرترین راه‌های محافظت از پوست برای تمام افراد است. اما نکته‌ قابل توجه که ممکن است باعث ممانعت برخی افراد در برابر استفاده از کرم ضد آفتاب شود، افزایش چربی پوست پس از استفاده از کرم است. کرم ضد آفتاب فاقد چربی الارو SPF 50 نه تنها باعث چربی پوست نشده، بلکه باعث متعادل سازی ترشح سبوم (چربی/ماده روغنی) می‌شود.
    کرم ضد آفتاب فاقد چربی بی رنگ الارو SPF50 برای پوست چرب را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس خریداری نمایید.




  • 2024/04/18, 09:10
    arammiss
    پالت سایه ابرو نوت Note برای دستیابی به ابروهایی خوش فرم، طبیعی و مشخص از سایه پودری رنگی، هایلایتر، روشن کننده و موم در چند مرحله استفاده کنید.
    پالت سایه ابرو نوت Note را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.




    برای خرید پالت سایه ابرو نوت Note کلیک کنید.
  • 2024/04/18, 09:06
    arammiss
    پالت پودری کانتور پرفکتینگ نوت مدل Perfecting هر پالت سه رنگ برای کانتورینگ صورت، مشخص کردن استخوان گونه، باریک نشان دادن بینی و زاویه دار کردن خطوط فک دارد. این محصول برای انواع پوست مناسب است. باف آن بطورت سبک و پودری است که براحتی با یکدیگر مخلوط می شوند.
    پالت پودری کانتور پرفکتینگ نوت مدل Perfecting را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.








    برای خرید پالت پودری کانتور پرفکتینگ نوت مدل Perfecting کلیک کنید.
  • 2024/04/17, 09:01
    arammiss
    کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت Note یک محصول با چندین قابلیت از قبیل محوکنندگی ، روشن کنندگی و برطرف کنندگی نواقص پوست است که با ترکیبات موثری که دارد می تواند علائم خستگی و کم آبی پوست را نیز از بین ببرد.
    کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت Note را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.






    برای خرید کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت Note کلیک کنید.
  • 2024/04/17, 08:59
    arammiss
    پالت کرمی کانتور پرفکتینگ نوت مدل Perfecting هر پالت سه رنگ برای کانتورینگ صورت، مشخص کردن استخوان گونه، باریک نشان دادن بینی و زاویه دار کردن خطوط فک دارد. این محصول برای انواع پوست مناسب است. باف آن بطورت سبک و کرمی است که براحتی با یکدیگر مخلوط می شوند.
    پالت کرمی کانتور پرفکتینگ نوت مدل Perfecting را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.




    برای خرید پالت کرمی کانتور پرفکتینگ نوت مدل Perfecting کلیک کنید.
  • 2024/04/16, 12:28
    arammiss
    رژ لب جامد مات نوت سری Mattemoist، مصرف این محصول به لب ها ظاهری مات با بافت نرم می دهد. در 16 رنگ فریبنده و جذاب تولید شده است. همچنین موجب حفظ رطوبت و چربی لب ها در طی روز می شود.
    رژ لب جامد مات نوت سری Mattemoist را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.
این موضوع پیش از این 10 پاسخ داده شده . کلیک کنید جهت مشاهده کامل موضوع .

مجوز های ارسال و ویرایش