ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ۳ نکته در بهینه‌سازی کمپین‌های ppc

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 19:35
    SARA

    ۳ نکته در بهینه‌سازی کمپین‌های ppc



    ماکزیمم کردن نرخ تبدیل یا Conversion Rate در کمپین‌های PPC هنری است که در طول زمان و با کسب تجربه به دست می‌آید. اگر بتوانید با استفاده از این هنر و تجربه‌ای که به دست آورده‌اید، حتی نیم درصد نرخ تبدیل خود را بالاتر ببرید، می‌توانید از دنیایی تفاوت مثبت که برایتان پیش‌آمده استفاده کنید و در ساده‌ترین حالت از حاشیه سود بهتری استفاده کنید.

    نکته‌ای که در مورد کمپین‌های PPC وجود دارد طراحی صفحات فرود مناسب آن‌ها است. هرچند این تفاوت می‌تواند در طراحی‌هایی که انجام می‌دهید متفاوت باشد، ولی در نظر داشته باشید که پارامترهایی وجود خواهند داشت تا در همه این تجربیات از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه به ۳ فاکتور مهم در طراحی کمپین‌های PPC اشاره می‌کنیم تا با استفاده از این فاکتورها نرخ تبدیل بالاتر و CPC کمتری برای شما رقم بخورد.
    روی کاربران موبایل تمرکز کنید.

    اگر هنوز صفحه فرودی که برای کمپین خود طراحی نکرده‌اید را برای کاربران موبایل بهینه‌سازی نکرده‌اید، بهتر است که این کار را سریع‌تر انجام دهید. اگر سری به گوگل آنالیتیکز سایتتان بزنید می‌بینید که چند درصد از بازدیدکنندگان سایت شما از طریق موبایل به شما مراجعه کرده‌اند. این درصد حتی اگر کم هم باشد، بالاخره مشتریانی بوده‌اند که به صفحه فرود شما از طریق موبایلشان واردشده‌اند که ممکن است همین مشتریان بالقوه را به خاطر نداشتن صفحه فرود بهینه‌سازی شده برای موبایل ازدست‌داده باشید؛ و اگر این تعداد بازدیدکننده، عدد قابل‌توجهی باشد،‌ پس حتماً در سریع‌ترین زمان ممکن بهتر است این بهینه‌سازی را انجام دهید. موبایل‌ها اگر هنوز هم خیلی برای استفاده‌های طولانی‌مدت و خریدهای آنلاین مورداستفاده قرار نگیرند، اما به‌زودی حضور قدرتمندانه‌ای در این عرصه خواهند داشت و این کار شما،‌ برنامه‌ریزی برای آینده است.


    کلیک‌هایی که باید ردیابی کنید

    فهمیدن اینکه کجاهای صفحه فرود شما در کمپین کلیک می‌شود و کجاها کمترین میزان بازدید و کلیک را دارد موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنید. در گوگل آنالیتیکز بخشی به‌عنوان in-page analytics وجود دارد که می‌تواند به شما در این زمینه اطلاعات مفیدی ارائه کند. این ابزار رایگان به شما در مورد رفتار بازدیدکنندگانتان در خصوص نقاط پربازدید و پر کلیک یا برعکس ارائه می‌کند. شناسایی رفتار مشتری یا بازدیدکننده موضوع بسیار مهمی است که می‌تواند به شما اطلاعات لازم برای بهینه کردن صفحه فرود و بالاتر بردن نرخ تبدیل ارائه کند.
    در کنار گوگل آنالیتیکز می‌توانید از سایر پلتفرم‌های تخصصی این حوزه مانند Crazy Egg هم استفاده کنید. این پلتفرم اطلاعات زیادی با جزییات دقیق از روند بازدید مشتری از صفحه موردنظر شما ارائه می‌کند. نقشه‌های حرارتی بازدید از صفحه یکی از موارد کاربردی این سایت است که بر اساس میزان کم یا زیاد بودن بازدید به شما ارائه می‌شود.


    از کلمات کلیدی خوب و خاص استفاده کنید

    کلمات کلیدی معمولی که به‌طورکلی برای SEO استفاده می‌شود، رقابتی زیاد و تنگاتنگ برای رقبا ایجاد می‌کنند و معمولاً نرخ تبدیلشان کمتر از آن چیزی است که انتظارش را دارید؛ اما اگر کلمات خاص و ویژه‌ای استفاده کنید، کاربرانی که روی این کلمات کلیک می‌کنند یا آن‌ها را جستجو می‌کنند، درصد بیشتری از آن‌ها به صفحه موردنظر شما واردشده و با توجه به اینکه هدفمندتر این کار را کرده‌اند، احتمال تبدیل به مشتری شدنشان هم بیشتر است. این روش یکی از روش‌های مفیدی است که متأسفانه کمتر موردتوجه قرار می‌گیرد.
    به‌طور مثال یک شرکت ممکن است برای اینکه نتایج دقیق‌تری از جستجوی خود به دست بیاورد به‌جای اینکه عبارت «کنترل انبار» را جستجو کند، عبارت «فناوری مدیریت کنترل انبار» را جستجو کند؛ بنابراین اگر شما در بخش دوم ظاهر شوید که فرد دقیق‌تر موضوع موردنظرش را جستجو کرده، به‌احتمال‌زیاد از خدمات و محصولات شما استفاده خواهد کرد. البته به شرطی که مشتری بالقوه‌ای که تقریباً بخش اصلی مسیر را طی کرده است را با طراحی بد و نامناسب صفحه فرودتان گیج نکنید.



    https://www.clickyab.com/blog/%d8%a8...%a7%db%8c-ppc/

مجوز های ارسال و ویرایش