ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: سوالاتی که در طراحی صفحه فرود مشتری محور به شما کمک می‌کند

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 19:17
    SARA

    سوالاتی که در طراحی صفحه فرود مشتری محور به شما کمک می‌کند



    به عنوان یک متخصص بازایابی یکی از مهمترین نکاتی که باید بدانید این است که اطلاعاتی در خصوص جامعه مخاطب یا مشتریان هدف‌تان داشته باشید. در واقع پاسخ به این سوال می‌تواند به شما در طراحی صفحه‌ فرود‌ی که تمرکز اصلی آن روی مشتری‌ درستی است کمک کند. با اینکه این موضوع برای تجارت شما لازم است ولی کافی نیست.
    موضوعی که باید به آن توجه کنید، طراحی و قرار دادن تک تک المان‌هایی که در صفحه قرار خواهند گرفت با تمرکز روی مشتری است. این المان‌ها باید بازدیدکننده‌ صفحه را تحت تاثیر قرار داده و به یادش بماند. بنابراین طراحی صفحه‌های فرود با محوریت قراردادن مشتری یکی از مسائل مهم در طراحی است.
    برای اینکه طراحی این صفحه راحت‌تر شود در ادامه به سوالاتی می‌پردازیم که می‌تواند به شما در طراحی این صفحه کمک کند.
    ۱. آیا شما تصویر محصولتان را در صفحه فرود نمایش می‌دهید؟

    خریدن عکس‌های حرفه‌ای یا استفاده از تصاویری که زیبا و فریبنده هستند می‌تواند در طراحی به شما کمک کرده و صفحه‌ای زیبا به ارمغان بیاورد. اما آیا این تصاویر در ذهن مشتری شما می‌تواند تاثیری بگذارد که وی را به خریدن جنسی وادار کند که هنوز ندیده؟ بنابراین در صفحه فرود باید تصویر کالایی که قرار است به فروش رود به نمایش درآید. تصاویری واقعی از افرادی که در حال استفاده از محصول هستند یا‌ تصاویری کامل از زوایای مختلف محصول می تواند به بازدید کننده ایده‌ای شفاف از محصول ارایه کند که در نهایت با روشن‌ شدن ابهامات به خریدن آن اقدام نماید.
    ۲. آیا عنوان صفحه انگیزه دهنده است یا خیر؟

    به پاسخ این سوال فکر کنید. عنوان یک صفحه با توجه به اینکه از فونت و یا رنگ متفاوتی برخوردار است بیشتر و زودتر به چشم بیننده می‌رسد. بنابراین این جمله می‌تواند بازدیدکننده را به خواندن بقیه صفحه ترغیب کند یا او را از همان راهی که آمده برگرداند. بنابراین بهتر است عنوانی انتخاب کنید تا در همان زمان اولیه بازدید،‌ به صورت خیلی شفاف فرد بازدیدکننده متوجه اصل محصول شما شود. اگر این عنوان نتواند شفافیت لازم را در مورد موضوع صفحه فرود ارایه کند،‌ ممکن است کاربری که وارد صفحه فرود شده است، جذب نشده و صفحه را ترک کند.
    ۳. آیا صفحه فرود شما حس اعتماد ایجاد می‌کند؟

    مساله اعتماد حداقل برای افرادی که برای اولین بار است با سایت یا برندی آشنا می‌شوند بسیار مهم است. اینکه بازدید کننده بفهمد شما چه مدارک و چه نمادهای اعتمادی دارد می‌تواند در جلب اعتماد او کمک کند. البته این یک روی سکه است. شاید داشتن نمادهای کلی و عمومی بتواند کمی اعتماد به بازدید کننده بدهد ولی خود سایت شما هم باید چنین حسی القا کند. استفاده از جمله‌های تکراری و شک برانگیز، استفاده از تصاویر تقلبی یا تصاویر دستکاری شده نمی‌تواند حس خوبی ارایه کند. بنابراین در یک نگاه کلی به سایت ببینید چه مواردی برای جلب اعتماد بازدید کننده نیاز است و شما آنها را یا ندارید یا کم دارید.
    ۴. آیا شما درباره مزیت‌های خود نسبت به رقبا صحبت کرده‌اید؟

    صحبت درباره مزایایی که استفاده از خدماتی که شما ارایه کرده‌اید یکی از نکاتی است که می‌تواند تصمیم مشتری در استفاده از خدمات شما را به واقعیت بیشتر نزدیک کند. البته این گزینه به تنهایی نمی‌تواند نرخ تبدیل را برای صفحه فرود شما زیاد کند ولی می‌تواند به عنوان ابزاری برای ایجاد حس اطمینان و نزدیک‌تر شدن تبدیل بازدیدکننده به مشتری مورد استفاده قرار گیرد.
    ۵. آیا شما درباره خدماتی که ارایه می‌کنید به شفافی صحبت کرده‌اید؟

    مهم نیست که چه خدماتی در سایت خود ارایه می‌کند –خدماتی مثل ارایه مشاوره، عضو شدن در یک بخش، مشاهده یک وبینار یا هر خدمت دیگری- مهم این است که خدمتی که ارایه می‌کنید به صورت کاملا شفاف بیان شود. به طور دقیق‌تر در صفحه فرود باید توضیح دهید که فرد بازدید کننده پس از پر کردن یک فرم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. یا اگر فرضا مشاوره‌ای می‌دهید فرآیند آن به چه صورتی خواهد بود؟ چند دقیقه است؟ چه نوع اطلاعاتی رد و بدل می‌شود؟ شیوه ارتباطی به چه صورتی است؟ و …
    شاید رساندن بازدید کننده به صفحه فرود چندان کار سختی نباشد و با چند کمپین PPC یا انواع و اقسام ایمیل‌ها و مواردی شبیه به این‌ها بتوانید بازدید کننده‌هایی برای صفحه فرود خود تهیه کنید ولی تبدیل آنها به مشتری کار سختی است که بهتر است برای اینکار به موارد مهمی مثل بخش‌های بالا دقت کنید.



    https://www.clickyab.com/blog/%da%a9...1%d9%88%d8%af/

مجوز های ارسال و ویرایش