خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: سوالاتی که در طراحی صفحه فرود مشتری محور به شما کمک میکند
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
سوالاتی که در طراحی صفحه فرود مشتری محور به شما کمک میکند به عنوان یک متخصص بازایابی یکی از مهمترین نکاتی که باید بدانید این است که اطلاعاتی در خصوص جامعه مخاطب یا مشتریان هدفتان داشته باشید. در واقع پاسخ به این سوال میتواند به شما در طراحی صفحه فرودی که تمرکز اصلی آن روی مشتری درستی است کمک کند. با اینکه این موضوع برای تجارت شما لازم است ولی کافی نیست. موضوعی که باید به آن توجه کنید، طراحی و قرار دادن تک تک المانهایی که در صفحه قرار خواهند گرفت با تمرکز روی مشتری است. این المانها باید بازدیدکننده صفحه را تحت تاثیر قرار داده و به یادش بماند. بنابراین طراحی صفحههای فرود با محوریت قراردادن مشتری یکی از مسائل مهم در طراحی است. برای اینکه طراحی این صفحه راحتتر شود در ادامه به سوالاتی میپردازیم که میتواند به شما در طراحی این صفحه کمک کند. ۱. آیا شما تصویر محصولتان را در صفحه فرود نمایش میدهید؟ خریدن عکسهای حرفهای یا استفاده از تصاویری که زیبا و فریبنده هستند میتواند در طراحی به شما کمک کرده و صفحهای زیبا به ارمغان بیاورد. اما آیا این تصاویر در ذهن مشتری شما میتواند تاثیری بگذارد که وی را به خریدن جنسی وادار کند که هنوز ندیده؟ بنابراین در صفحه فرود باید تصویر کالایی که قرار است به فروش رود به نمایش درآید. تصاویری واقعی از افرادی که در حال استفاده از محصول هستند یا تصاویری کامل از زوایای مختلف محصول می تواند به بازدید کننده ایدهای شفاف از محصول ارایه کند که در نهایت با روشن شدن ابهامات به خریدن آن اقدام نماید. ۲. آیا عنوان صفحه انگیزه دهنده است یا خیر؟ به پاسخ این سوال فکر کنید. عنوان یک صفحه با توجه به اینکه از فونت و یا رنگ متفاوتی برخوردار است بیشتر و زودتر به چشم بیننده میرسد. بنابراین این جمله میتواند بازدیدکننده را به خواندن بقیه صفحه ترغیب کند یا او را از همان راهی که آمده برگرداند. بنابراین بهتر است عنوانی انتخاب کنید تا در همان زمان اولیه بازدید، به صورت خیلی شفاف فرد بازدیدکننده متوجه اصل محصول شما شود. اگر این عنوان نتواند شفافیت لازم را در مورد موضوع صفحه فرود ارایه کند، ممکن است کاربری که وارد صفحه فرود شده است، جذب نشده و صفحه را ترک کند. ۳. آیا صفحه فرود شما حس اعتماد ایجاد میکند؟ مساله اعتماد حداقل برای افرادی که برای اولین بار است با سایت یا برندی آشنا میشوند بسیار مهم است. اینکه بازدید کننده بفهمد شما چه مدارک و چه نمادهای اعتمادی دارد میتواند در جلب اعتماد او کمک کند. البته این یک روی سکه است. شاید داشتن نمادهای کلی و عمومی بتواند کمی اعتماد به بازدید کننده بدهد ولی خود سایت شما هم باید چنین حسی القا کند. استفاده از جملههای تکراری و شک برانگیز، استفاده از تصاویر تقلبی یا تصاویر دستکاری شده نمیتواند حس خوبی ارایه کند. بنابراین در یک نگاه کلی به سایت ببینید چه مواردی برای جلب اعتماد بازدید کننده نیاز است و شما آنها را یا ندارید یا کم دارید. ۴. آیا شما درباره مزیتهای خود نسبت به رقبا صحبت کردهاید؟ صحبت درباره مزایایی که استفاده از خدماتی که شما ارایه کردهاید یکی از نکاتی است که میتواند تصمیم مشتری در استفاده از خدمات شما را به واقعیت بیشتر نزدیک کند. البته این گزینه به تنهایی نمیتواند نرخ تبدیل را برای صفحه فرود شما زیاد کند ولی میتواند به عنوان ابزاری برای ایجاد حس اطمینان و نزدیکتر شدن تبدیل بازدیدکننده به مشتری مورد استفاده قرار گیرد. ۵. آیا شما درباره خدماتی که ارایه میکنید به شفافی صحبت کردهاید؟ مهم نیست که چه خدماتی در سایت خود ارایه میکند –خدماتی مثل ارایه مشاوره، عضو شدن در یک بخش، مشاهده یک وبینار یا هر خدمت دیگری- مهم این است که خدمتی که ارایه میکنید به صورت کاملا شفاف بیان شود. به طور دقیقتر در صفحه فرود باید توضیح دهید که فرد بازدید کننده پس از پر کردن یک فرم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. یا اگر فرضا مشاورهای میدهید فرآیند آن به چه صورتی خواهد بود؟ چند دقیقه است؟ چه نوع اطلاعاتی رد و بدل میشود؟ شیوه ارتباطی به چه صورتی است؟ و … شاید رساندن بازدید کننده به صفحه فرود چندان کار سختی نباشد و با چند کمپین PPC یا انواع و اقسام ایمیلها و مواردی شبیه به اینها بتوانید بازدید کنندههایی برای صفحه فرود خود تهیه کنید ولی تبدیل آنها به مشتری کار سختی است که بهتر است برای اینکار به موارد مهمی مثل بخشهای بالا دقت کنید. https://www.clickyab.com/blog/%da%a9...1%d9%88%d8%af/
سوالاتی که در طراحی صفحه فرود مشتری محور به شما کمک میکند
مشاهده قوانین انجمن