ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: طراحی صفحه فرود برای به دست آوردن نرخ تبدیل بالا

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 19:08
    SARA

    طراحی صفحه فرود برای به دست آوردن نرخ تبدیل بالا



    در مورد تأثیری که صفحه فرود برای کسب‌وکارتان به ارمغان می‌آورد چقدر تردید دارید؟ طبق آماری که در سال ۲۰۱۲ توسط موسسه Marketing Benchmark تهیه شد، ۵۵٪‌ رشد در کسب‌وکارهایی که تعداد صفحه‌های فرودشان را از ۱۰ به ۱۵ رسانده بودند مشاهده‌شده است. درواقع این کسب‌وکارها با افزایش ۵ عددی در تعداد صفحه‌های فرود و صد البته رعایت مواردی مهم در این صفحه‌ها،‌ بیش از ۵۰٪ برای کسب‌وکارشان را رشد داده‌اند.
    طبق همین گزارش مهم‌ترین عامل در افزایش نرخ تبدیل مشتری، رعایت فاکتورهایی است که باعث بالاتر رفتن سطح عملکرد آن‌ها شده است. صفحه‌ها فرود به‌صورت انکارناپذیری زیربنای استراتژی inbound marketing است. این صفحه‌های به‌نوعی مثل هاب برای سیستم شما عمل می‌کنند و هرکسی را به‌جایی که باید می‌رسانند. به همین دلیل است که به ازای هر کمپینی که طراحی می‌کنید باید یک صفحه فرودی داشته باشید که برای همین موضوع طراحی‌شده باشد. در مقابل صفحه‌های فرود طراحی‌شده برای کمپین،‌ صفحه اول سایت قرار دارد که فرد بعد از وارد شدن به این صفحه با حجم عظیمی از اطلاعات روبرو می‌شود و تازه باید تصمیم بگیرد که دنبال چه چیزی می‌گردد؛ بنابراین باید صفحه فرود شما آن‌قدر تمیز و دقیق طراحی‌شده باشد که با استفاده از آن بتواند نرخ بالایی از بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کنید. به همین دلیل تعداد دیگری از مواردی که می‌تواند به شما در طراحی چنین صفحه‌ای کمک کند را با هم بررسی می‌کنیم.

    چطور صفحه فرودی طراحی کنید که نرخ تبدیل بالایی داشته باشد؟

    هدفتان را صریح بیان کنید

    همه ما می‌دانیم که اکثر مردم به‌سرعت دوست دارند به آنچه می‌خواهند برسند. به همین دلیل است که صفحه‌های فرود هم طراحی می‌شوند. مخاطبین آنلاین در میان افراد دیگر با حجم بیشتری از اطلاعات روبرو هستند و به همین دلیل هم رساندن آن‌ها به هدف موردنظرشان در اسرع وقت می‌تواند نکته بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای باشد. از طرفی دیگر قدرت بصری بازدیدکنندگان در مقابل علاقه کم آن‌ها به خواندن، نگاه آن‌ها را به سمت تصویر گرافیکی بیشتر جلب می‌کند. بازدیدکننده به دنبال دلیلی است که به خاطر آن وارد صفحه شده. بله! هدف از طراحی صفحه فرود، واردکردن بازدیدکننده به آن به یک دلیل خاص بوده. به همین دلیل باید دلیل ورود او به صفحه به‌روشنی مشخص باشد و بداند که برای چه به صفحه واردشده است.
    برای اینکه زودتر او را به آنچه می‌خواهد برسانید، از عنوان و زیر عنوان خوب، اندازه مناسب و نکاتی که به‌راحتی بتواند آن را پیدا کند استفاده کنید. به طور ساده و خلاصه هدف اصلی از ورود مشتری به صفحه را فراموش نکنید و به خوبی به خود او هم نشان دهید.
    از کنتراست درست رنگ استفاده کنید

    حتماً به یاد داشته باشید که مهم‌ترین عنصر صفحه شما دکمه CTA است. اگر این‌طور نبود پس چرا باید صفحه فرود طراحی می‌کردید؟ بنابراین و با توجه به اینکه این عضو مهم‌ترین عضو صفحه شما است باید از بقیه فاکتورهای صفحه فرودتان متمایز باشد. به همین دلیل برای اینکه بازدیدکننده‌تان برای کلیک کردن روی CTA تهییج شود باید به شیوه‌ای متفاوت جای موردنظر را به او نشان دهید. این کار باید با استفاده از ایجاد تفاوت رنگ در صفحه انجام شود.
    به‌عنوان‌مثال می‌توانید از تصویر زیر کمک بگیرید. مادامی‌که صفحه با تم رنگی آبی و سفید طراحی‌شده است، دکمه‌ای که به رنگ قرمز در صفحه وجود دارد به‌خوبی دیده‌شده و بازدیدکننده می‌فهمد درنهایت باید کجا کلیک کند.

    لوگویتان را در دید بگذارید

    لوگو یکی از مه‌ترین عناصر صفحه است که نباید آن را فراموش کنید. مادامی که بازدیدکننده در صفحه شما حضور دارد باید بداند که کجاست و برند شما باید برای او قابل‌مشاهده و ملموس باشد. البته آن‌قدر هم لوگوی خود را در چشم بازدید کننده فرو نکنید که حواس مشتری از هدفی که برای آن به صفحه فرود آمده پرت شود و زود صفحه را ترک کند. کافی است لوگو به حدی در دید باشد که اطمینان مشتری به جایی که در آن قرار دارد سلب نشود.
    از افکت‌های تصویری زیاد استفاده نکنید.

    همین‌طور که در بالا گفتیم، داشتن تمرکز بازدیدکننده در صفحه فرود از اهمیت بالایی برخوردار است. از طرفی زیبایی صفحه هم باید در حد معقولی باشد. به همین خاطر بسیاری از اوقات دیده می‌شود که برای جلب نظر بازدیدکننده در صفحه فرود و روی تصاویر افکت‌های زیادی استفاده می‌شود. طبق تست‌های انجام شده از طرف مراکز مختلف، نتیجه‌ای که بدست آمده این است که نباید از افکت‌های تصویری زیاد استفاده شود. انیمیشن‌های روی تصویر، افکت‌های تصویری روی عکس و مواردی مانند این نمی‌تواند به شما کمک کند تا مشتری بیشتری جلب کنید؛ بنابراین در حدی از این افکت‌ها بهره بگیرید که برای بیننده آزاردهنده نباشد.
    فرمت‌بندی متن را دست‌کم نگیرید

    برای اینکه تصویری که از صفحه فرودتان در ذهن بازدید کننده خوب باشد، یکی از نکاتی که معمولاً فراموش شده یا دست‌کم گرفته می‌شود، فرمت‌بندی متن یا Formatting است. به احتمال زیاد این موضوع یکی از ساده‌ترین کارهایی است که می‌توانید در صفحه انجام دهید. ولی به دلایلی از دید یا دسترس طراحان دور می‌ماند. در تصویر زیر می‌توانید ببینید که عنوان و ت به درستی از فرمت مناسبی بهره‌مند شده‌اند و تصویری تمیز و مناسب به بیننده ارائه می‌کند.
    شبکه‌های اجتماعی را فراموش نکنید

    یکی از مهم‌ترین عواملی که باید به آن توجه کرد، شبکه‌های اجتماعی است. اضافه کردن بخشی برای به اشتراک‌گذاری محتوای صفحه فرود در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به صورت مجانی برای شما تبلیغ کند. چه چیزی بهتر از یک توییت از طرف مشتری شما که آخرین فایل Pdf مورد نظرش را دانلود کرده و در توییت به صفحه شما اشاره کند؟ صادقانه یک توییت از طرف مشتری شما می‌تواند به صدها بنر تبلیغاتی شما بیرزد. پس قدرت مخفی تبلیغ مشتریان خود را دست‌کم نگیرید.
    خب با تو جه به مواردی که بیان شد، منتظر چی هستید؟ صفحه فرود مهم‌ترین عنصر در فرآیند کمپین تبلیغاتی شما است. پس وقت زیادی برای بهینه‌سازی آن وقت بگذارید.


    https://www.clickyab.com/blog/%d8%b7...-%d8%aa%d8%a8/

مجوز های ارسال و ویرایش