ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: چند نکته ساده ولی مهم برای داشتن صفحه فرودی بهتر

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 18:52
    SARA

    چند نکته ساده ولی مهم برای داشتن صفحه فرودی بهتر

    جای هیچ‌گونه شک و تردیدی نیست که داشتن یک صفحه فرود مناسب و درست یکی از پایه‌های اساس کمپین‌های PPC است که می‌تواند بازدید کننده‌ای که به این صفحه رسیده است را به یک مشتری تبدیل کند. بدون داشتن چنین صفحه‌ای،‌ بازاریابی آنلاین با محدودیت‌های زیادی روبرو خواهد شد و ابزارهای مناسبی برای فعالیت در دست نخواهد داشت. درواقع صفحه‌های فرود با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند می‌توانند در تبدیل بازدید کننده به مشتری و بالاتر بردن نرخ تبدیل حتی بهتر از خود سایت عمل کنند. بنابراین باید نهایت دقت در طراحی این صفحه‌ها به کار گرفته شود.

    به همین دلیل در ادامه سعی کردیم که موارد مهمی که در طراحی یک صفحه فرود مناسب کمک‌کننده هستند را یکجا جمع کنیم و نگاهی کلی به آن‌های داشته باشیم.
    همه عوامل مهم و تأثیرگذار برای مشتری را یکجا جمع کنید

    همین‌طور که گفته شد، صفحه‌های فرود مهم‌ترین عنصر در بازاریابی آنلاین و کمپین‌های PPC هستند. به همین دلیل هر آنچه در تبدیل بازدید کننده به مشتری در این صفحه‌ها لازم است را باید کنار هم قرار دهید. برای چنین اتفاقی باید لیست زیر را در صفحه خود داشته باشید:

    • یک عنوان و (دلخواه) یک زیر عنوان برای توضیح مربوط به صفحه
    • یک توضیح شفاف درباره محصول یا خدمتی که ارائه خواهید کرد. همچنین ارزش‌هایی که از طریق این خرید محصول یا دریافت خدمت مشتری به آن خواهد رسید را به‌طور شفاف باید بیان کنید.
    • حداقل یک تصویر درباره محصول یا خدمت
    • یک فرم برای دریافت اطلاعات مشتری (انتخاب با شماست)
    • Call to Action

    حذف منوی بالای صفحه

    فردی که وارد صفحه فرود می‌شود باید تمرکز اصلی‌اش روی محصول یا خدمتی باشد که شما ارائه می‌کنید. بنابراین داشتن منویی در بالای صفحه که لینک‌های مختلفی در اختیار او قرار می‌دهد ممکن است تمرکز او را به هم زده و او را از صفحه فرود به بیرون بفرستد. پس چنین منویی را بردارید. هیچ بازاریاب آنلاینی نمی‌خواهد بازدید کننده‌ای که به صفحه فرود رسیده است را قبل از این‌که به مشتری تبدیل شود از دست بدهد. پس موارد اضافی در صفحه فرود را حذف کنید.
    همه عناوین اصلی، CTA و نوشته روی بنر PPC را هماهنگ انتخاب کنید

    ارسال یک پیغام واحد به مشتری و هدایت او با استفاده از این پیغام بسیار مهم و حیاتی است. این پیغام از طریق نوشته روی بنر PPC، عنوان اصلی متن صفحه فرود، نوشته روی CTA و موارد مشابه ارسال می‌شود. اگر این پیغام‌ها هرکدام ساز خود را بزنند و در یک راستا نباشند، باعث ایجاد حس عدم اعتماد شده یا مشتری متوجه نمی‌شد که چه مسیری را طی می‌کند. درنهایت با پرت شدن حواس مشتری او را از صفحه فرود دور می‌کنید و نرخ تبدیل پایینی به دست می‌آورید.
    کم ولی مفید صحبت کنید

    شاید یکی از بارزترین جاهایی که می‌توانید نتیجه جمله «ساده همیشه بهتر است» را ببینید در همین صفحه فرود باشد. صفحه فرودی که متن زیادی داشته باشد نمی‌تواند نظر مشتری را به خود جلب کند. بلکه باید سعی کنید تا با کمترین میزان متن و نوشته بیشترین اطلاعات را به مشتری ارائه کنید. نگران نباشید که اگر صفحه فرودتان متن کمی داشته باشد ممکن است نظر مشتری جلب نشود. نگران این موضوع باشید که با داشتن متن و نوشته بیش‌ازحد او را از صفحه خود دورنگه دارید.
    مزایای استفاده از خدمات خود را برجسته نشان دهید

    یکی از مواردی که می‌تواند نظر بازدیدکننده را به سمت شما جلب کند، فهمیدن مزایایی است که از با استفاده از خدمات شما به آن‌ها دست پیدا خواهد کرد. پس خیلی ساده، آن چیزی که شما ارائه می‌کنید و بقیه ندارند (مزیت رقابتی) را مشخص کنید و نشان دهید. البته بد نیست اشاره کنیم که کپی‌نوشته‌هایی که برای این موضوع و برای عناوین آن انتخاب می‌کنید می‌تواند نقش مهمی در بالاتر رفتن نرخ تبدیل ایفا کند. در مورد نحوه نوشتن و اینکه کدام جمله می‌تواند نرخ تبدیل بالاتری برایتان به ارمغان بیاورد، از تست‌های A/B استفاده کنید.
    اشتراک‌گذاری شبکه‌های اجتماعی را فراموش نکنید

    به این موضوع که بازدیدکننده‌های صفحه شما که به مشتری تبدیل می‌شوند میتوانند شما را به دیگر دوستان خود معرفی کنند اهمیت زیادی بدهید. دوستان این افراد وقتی دعوت‌نامه یا پیشنهادی از دوست خود دریافت می‌کنند با حس اعتماد و کنجکاوی بیشتری به صفحه فرود شما آمده و اطلاعات آن را به دقت مطالعه می‌کنند. بنابراین این امکان بزرگ و خوب را از خود دریغ نکنید و بگذارید همه افرادی که وارد صفحه شما می‌شوند برای شما کار تبلیغی و معرفی را به سادگی انجام دهند.
    صفحه‌های فرود مختلف برای دسته‌بندی مختلف مشتریان

    با توجه به گزارشی که سایت HubSpot در سال ۲۰۱۲ و طی تحقیقی اعلام کرد، شرکت‌ها زمانی که صفحه های فرود خود را از ۱۰ عدد به ۱۵ عدد زیاد می‌کنند و برای دسته‌بندی‌های مختلف مشتریان خود از صفحه‌های فرود مختص به آنها بهره می‌برند، ۵۵٪ در مشتریان بیشتری پیدا می‌کنند. این موضوع از این نظر دارای اهمیت است که هر مشتری نیاز و خواسته های خاص خود را دارد که با توجه به صفحه فرود مختص به خود می‌تواند سریع‌تر به مشتری تبدیل شود. پس مشتریان خود را دست‌بندی کنید و بر اساس آن چه که مشتری می‌خواهد صفحه فرود داشته باشید.

    فقط اطلاعاتی که لازم دارید را از مشتری بخواهید

    احتمالاً این موضوع چندان باب سلیقه بسیاری از صاحبان کسب‌وکار آنلاین نیست و آن‌ها می‌خواهند تا آنجا که می‌توانند از مشتری اطلاعات مختلف بگیرند. اما از طرفی به مشتری هم حق بدهید که با پر کردن یک فرم طولانی که شامل اطلاعات زیادی است مخالفت کند. بنابراین اطلاعاتی از او بخواهید که واقعاً به آن نیاز دارید. به زبان ساده‌تر هر چه فرم شما ساده‌تر و فیلدهای کمتری برای پر شدن داشته باشد، نرخ تبدیل بالاتری به دست خواهید آورد و مشتری با اشتیاق بیشتری آن را پر خواهد کرد.


    https://www.clickyab.com/blog/%da%86...e%d9%88%d8%a8/

مجوز های ارسال و ویرایش