ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: آیا طراحی سایت شما باعث از بین رفتن نرخ تبدیل است؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 18:50
    SARA

    آیا طراحی سایت شما باعث از بین رفتن نرخ تبدیل است؟



    آیا تابه‌حال برای شما هم پیش‌آمده که برای خرید یک محصول وارد سایتی شده باشید ولی به دلیل طراحی بد و نامناسب بدون اینکه فرآیند خرید را کامل کنید از سایت خارج‌شده باشید؟ این مشکل شما به‌تنهایی نیست و بسیاری از افراد با این مشکل دست‌به‌گریبان هستند.

    وقتی‌که زمان طراحی سایت یا صفحه فرود می‌رسد اصولاً هرکسی ایده‌ای برای طراحی این صفحه دارد. مواردی ازجمله تعداد CTA ها، جایگاه آن‌ها، تست A/B برای موضوعات مختلف و درواقع همه‌چیز. نکته اول در طراحی سایت این است که به خاطر داشته باشید همه آن چیزی که می‌شنوید درست نیست و نباید آن را بکار ببندید.
    در ادامه سعی کردیم تا تعدادی از اشتباهاتی که طراحان یا ایده پردازان در طراحی مرتکب می‌شوند را بررسی کنیم.
    تعداد زیاد Call To Action ها

    نکته اصلی داشتن CTA در سایت یا صفحه فرود این است که توجه بازدیدکننده به کاری که باید انجام دهد جلب شده و بازدیدکننده با کلیک کردن روی آن به هدفی که شما دارید برسد. هرچند که استفاده چندباره از این CTA در یک صفحه می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد، باید به این موضوع هم توجه کنید که استفاده چند CTA مختلف در یک صفحه یا تعداد زیاد از یک CTA می‌تواند باعث سردرگمی بازدیدکننده شود. نهایتاً این سردرگمی هم یک‌راه حل ساده دارد و آن‌هم ترک کردن سایت است.
    عمر Flash به سر آمده

    سال‌های نه‌چندان دور Flash در طراحی سایت‌ها زیاد کاربرد داشت و سایت‌های زیبایی را می‌توانستید نام ببرید که از این تکنولوژی استفاده می‌کردند؛ اما خب این تکنولوژی مدتی است که جای خود را به فناوری‌های جدیدتری داده و استفاده از آن چندان با سلیقه بازدیدکنندگان یکی نیست. به همین دلیل استفاده از این فناوری می‌تواند به علت کند بودن و حجیم بودن مشتری را از سایت شما به بیرون هدایت کند. به این موضوع هم دقت کنید که چیزی در حدود ۲۰٪ از بازدیدکنندگان وب از دستگاه‌های موبایل استفاده می‌کنند و این دستگاه‌ها هم از فلش پشتیبانی نمی‌کنند. پس به‌سادگی ۲۰٪ از مشتریانتان از دست می‌روند.
    منوی راهبری بد

    اگر از صفحه فرود استفاده می‌کنید، توصیه اول ما را در مورداستفاده نکردن از لینک‌هایی که باعث سردرگمی مشتری شده و او را به بیرون از صفحه فرود هدایت می‌کند نادیده نگیرید؛ اما اگر در مورد سایت صحبت می‌کنید، باید منوی راهبری یا Navigation خوبی داشته باشید. این موضوع به مشتری کمک می‌کند تا سریع‌تر و بهتر به آنچه می‌خواهد برسد. اگر مشتری نتواند چیزی که می‌خواهد را به‌راحتی پیدا کند،‌ سایت را ترک خواهد کرد و این چیزی نیست که شما بخواهید. مطمئن شوید که منو به‌راحتی قابل پیدا شدن و استفاده از آن راحت و طراحی آن کاربرپسند است. همچنین سطح‌بندی آن‌هم به‌درستی و راحتی توسط مشتری قابل فهمیدن و استفاده شدن خواهد بود.
    استفاده بیش‌ازحد از متن

    یک صفحه فرود یا یک صفحه معرفی محصول در سایت هدفش تبدیل بازدیدکننده به مشتری است. پس باید اطلاعاتی درباره محصول یا خدمت به مشتری ارائه کنید و تمام زوایای پیدا و پنهان را برای مشتری روشن کنید؛ اما مراقب باشید در دام توضیح بیش‌ازحد متن نوشتن نیافتید. متن بیش‌ازحد ممکن است توسط مشتری خوانده نشود و حجم زیاد این موضوع باعث شود مشتری صفحه را ترک کند. پس در نوشته‌های خود موارد مهم را بیان کنید. به‌خصوص مزایایی که مشتری با دانستن آن ترغیب می‌شود تا محصول را خریداری کند.
    سایت شما چند تا از موارد بالا را داراست و چقدر نرخ تبدیلتان به دلیل وجود اشکالات مشابه پایین است؟ راهکار شما برای رفع مشکلات بالا یا مشکلاتی که خودتان با آن درگیر هستید چه هستند؟



    https://www.clickyab.com/blog/%d8%a2...6%d8%b1%d8%ae/

مجوز های ارسال و ویرایش