ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: چرا در استراتژی تبلیغات آنلاین به کمپین‌های ppc نیاز دارید؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 18:47
    SARA

    چرا در استراتژی تبلیغات آنلاین به کمپین‌های ppc نیاز دارید؟



    مشتریان روزبه‌روز ساعت‌های بیشتری در کانال‌های دیجیتال صرف می‌کنند و این شانس بزرگی برای کسب‌وکارها جهت معرفی خودشان است. کسب‌وکارهای می‌توانند از این فرصت ایجاد شده استفاده کنند و برند خودشان را به مشتریان معرفی کرده، جایگاه خود را نشان دهند و درنهایت به ارائه محصولات و خدمات خود بپردازند؛ بنابراین حضور در دنیای آنلاین امروزه یکی از بایدهایی است که نباید نادیده گرفته شود.

    این آنلاین بودن مزایایی دارد که به‌طور مثال می‌تواند در مورد کشور انگلستان به آن اشاره کرد. در انگلستان بیش از ۷۳٪ از مردم حداقل ماهی یک‌بار به‌صورت آنلاین خرید می‌کنند و نزدیک به ۲۴٪ از مردم حداقل هفته‌ای یک‌بار این کار را انجام می‌دهند؛ بنابراین حضور در دنیای آنلاین مزیت دیده شدن و بالاتر رفتن نرخ کسب‌وکار را به همراه خواهد داشت.
    به همین دلیل کاملاً واضح و شفاف است که کسب‌وکارهایی که در دنیای آنلاین حضور دارند بخواهند نیازهای مشتریان دنیای آنلاین را کشف کرده و برای آن برنامه‌ریزی کنند؛ حتی رقبای احتمالی خود را شناخته و برای استفاده از شرایطی که آن‌ها دارند اقدامات لازم را بکار ببندند.
    PPC یکی از بهترین ابزارهایی است که به کسب‌وکارها این اجازه را می‌دهد تا به‌سرعت دیده شوند، با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند و درنهایت با هدایت آن‌ها به سمت و سویی هدفمند آن‌ها را به مشتری بالفعل خود تبدیل کنند.
    در نمودار زیر می‌توان به مزایایی که کمپین‌های PPC ارائه می‌کنند نگاهی داشته باشیم.
    ۱: آگاهی قدرتمند از برند – جذب درخواست‌های آنلاین

    تبلیغ محصولات با استفاده از امکاناتی که موتورهای جستجویی مانند گوگل یا بینگ به‌صورت محلی ارائه می‌کنند یا شرکت‌هایی که خدمات تبلیغاتی PPC دارند می‌تواند کمک بزرگی به دیده شدن برن یا محصول شما بکند. البته در این نوع تبلیغات باید مطمئن شوید که به همان اندازه که خدمت یا محصول شما دیده می‌شود، برند شما هم دیده شده و مشتری به آن اعتماد و شناخت بیشتری پیدا کند.
    ۲: در لحظه دیده شدن – وقت طلا است

    دنیای دیجیتال کانال‌های متعددی و متفاوتی برای ارائه خدمات شما پیشنهاد می‌کند که برای معرفی برند یا خدمات شما، هم‌زمان و هم فعالیت زیادی برای به ثمر نشستن کارهایی که انجام داده‌اید نیاز است. البته با توجه به اینکه این فعالیت‌ها همگی هزینه‌بر هستند، برای سازمان‌ها اهمیت دارت تا هر چه سریع‌تر این فعالیت‌ها به ثمر بنشیند و درآمدزایی سرعت پیدا کند. کمپین‌های PPC می‌توانند در این زمینه بسیار کمک‌کننده و کاربردی باشند. سرعت و وسعت اجرای کمپین‌های PPC به حدی است که می‌توان تنها چند دقیقه بعد از اجرای کمپین، تبلیغات شما دیده‌شده و در معرض نمایش قرار بگیرد.
    ۳: سرمایه‌گذاری قابل ردگیری – کنترل سود در دستان شما

    هر بنگاه تبلیغاتی یا کسب‌وکاری که به از تبلیغات استفاده می‌کند می‌خواهد درزمینهٔ ارزش واقعی تبلیغات و سرمایه‌گذاری که انجام‌شده به‌طور دقیق اطلاعاتی داشته باشد و نتیجه هر تصمیمی که گرفته می‌شود را به‌صورت قابل‌سنجش و عینی ببیند. این موضوع نه‌تنها در دنیای تبلیغات آنلاین کاربرد دارد، بلکه دنیای تبلیغات آفلاین را هم پوشش می‌دهد.PPC یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی است که کنترل هزینه و شیوه‌های نمایشی آن به‌طور جزئی در اختیار شما است و می‌توانید به‌راحتی با استفاده از ابزارهایی که در بخش کاربری آن وجود دارد همه موارد لازم را کنترل کنید. همه مواردی همچون تعداد نمایش، مدت نمایش،‌ نمایش بر اساس کلمه کلیدی، ساعت نمایش تبلیغات و بسیاری موارد جزئی‌تر دیگر. کسب‌وکارها برای اینکه بتوانند بیشترین استفاده بهینه را از کمپین‌های خود داشته باشند، می‌توانند با استفاده از چنین ابزارهای مفید و ذی‌قیمتی پارامترهای مختلف را کنترل و بهینه کنند تا بهترین نتیجه به دست بیاید.
    ۴: گزارش‌های جامع – تولید داده‌هایی هوشمند برای کسب‌وکار شما

    برای کسب‌وکارها بسیار هم است تا مخاطب خود را بشناسند و درباره نیازها و خواسته‌های آن‌ها، رفتارشان و شیوه تبدیل شدن به مشتری بالفعل بیشتر بدانند. هر چقدر که سازمان‌ها درباره مشتریان هدفشان بیشتر بدانند، می‌توانند فرآیند فروش را بهینه‌تر و بهتر به پیش ببرند. این دانسته‌ها بر اساس داده‌هایی است که سازمان‌ها از رفتار مشتریانشان به دست می‌آورند و هرچه این داده‌ها دقیق‌تر و بهتر و بیشتر باشد، قدرت تصمیم‌گیری هم بالاتر می‌رود؛ بنابراین آنالیز داده‌هایی که به دست می‌آید در کنار انواع گزارش‌های مختلف می‌تواند به شما در داشتن کسب‌وکاری پر سود کمک کند.
    ۴ پارامتری که در بالا گفته شد به شیوه‌های مختلف با استفاده از PPC قابل استخراج و استفاده است؛ بنابراین دقت و سرعت بالای کمپین‌های PPC به حدی است که نمی‌توان آن را در موفقیت کسب‌وکارها نادیده گرفت.



    https://www.clickyab.com/blog/%da%86...5%d9%be%db%8c/

مجوز های ارسال و ویرایش