ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: چند نکته و سؤال درباره بهبود نرخ تبدیل

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 18:46
    SARA

    چند نکته و سؤال درباره بهبود نرخ تبدیل



    نرخ تبدیل یکی از مهم‌ترین مواردی است که هر کسب‌وکاری به دنبال رسیدن به آن است. نکته‌ای که درباره نرخ تبدیل نباید فراموش کرد این است که رسیدن به این نرخ و نگهداری آن یک فرآیند است، نه رسیدن به یک نقطه. درواقع همیشه باید به نرخ تبدیل نگاه کرد و آن را مورد بهبود و بررسی قرار داد. کاری که می‌تواند در زمان‌بندی‌های مختلف مورد بازبینی و اصلاح قرار بگیرد.
    به همین دلیل چند نکته در مورد بهبود نرخ تبدیل را برای سادگی کار شما در ادامه جمع کرده‌ایم تا با نگاهی به آن‌ها بتوانید به‌سرعت تصمیم‌های لازم را بگیرید.
    چند نکته برای بهبود نرخ تبدیل برای بالاتر بردن آن

    ۱: آیا مکان قرارگیری CTA را تست کرده‌اید؟
    ۲: تعداد ۳ مورد از ارزش‌ها و مزیت‌های خود را بیان کنید. آیا این موارد به روشنی با بازدید کننده در میان گذاشته می‌شود؟
    ۳: آیا مواردی که به اطمینان بیشتر مشتری کمک می‌کند در صفحه فرود یا سایت دیده می‌شود؟ مواردی مثل testimonial،‌ نقد و بررسی مشتریان، جوایز و مدارک، آمار.
    ۴: آیا صفحه فرود شما ویژگی خاصی دارد؟ آیا از صفحه فرود می‌توانید به یک محصول و نه یک دسته‌بندی خاص برسید؟
    ۵: میزان عدم تمرکز بازدیدکننده چقدر است؟ آیا فاکتورهایی دارید که به این حواس پرتی منجر شود؟
    ۶: شفافیت شما در ارائه محصول به چه میزان است؟ آیا با عکس این شفافیت را ارائه کرده‌اید؟
    ۷: ویژگی‌های محصولی که ارائه می‌کنید چیست؟ آیا می‌توانید یک یا دو مورد از آن را نام ببرید؟
    ۸: آیا با متن‌های واضح که روی پس‌زمینه مناسب به نمایش درآمده برای بازدید کننده شفاف‌سازی انجام داده‌اید؟
    ۹: آیا سیاست حفظ حریم خصوصی به مقدار کافی در صفحه توضیح داده شده؟ یا مقدار آن زیاد و باعث اذیت شدن مشتری می‌شود؟
    ۱۰: مشتریان معمولاً به صورت احساسی خرید می‌کنند و از خرید خود به صورت عقلانی دفاع. آیا از کاری برای برانگیخته شدن احساسات مشتری انجام می‌دهید؟
    ۱۱: لینک صفحه مربوط به سیاست حفظ حریم خصوصی نباید در یک صفحه مجزا باز شود. آیا به این موضوع رسیدگی کرده‌اید؟
    ۱۲: آیا محل قرارگیری فرم و شیوه پر شدن آن را تست کرده‌اید؟ تعداد فیلدها اندازه هستند یا پر کردن آن‌ها زمان زیادی می‌گیرد؟
    ۱۳: اگر صفحه فرودتان دو ستونه طراحی شده، آیا در مورد چپ یا راست بودن ستون فرعی تستی انجام داده‌اید؟
    ۱۴: آیا نوشته‌های شما سفید و روی پس زمینه سیاه قرار گرفته است؟ پیشنهاد می‌کنید برعکس آن را هم تست کنید.
    ۱۵: آیا می‌توانید فیلدهایی که در فرم به صورت دلخواه پر می‌شوند را به صفحه تشکر منتقل کنید؟ اگر می‌شود حتماً این کار را بکنید
    ۱۶: به جای استفاده از تصاویر متحرک از تصاویر ثابت استفاده کنید و نتیجه را با قبل مقایسه کنید.
    ۱۷: آیا روی تصاویر از نوشته‌هایی استفاده می‌کنید که حس CTA بودن را تداعی کند؟
    ۱۸: آیا در صفحه دسته‌بندی محصولات از فیلترهای مناسب و درست استفاده کرده‌اید؟
    ۱۹: در مورد سایت layout ۲ ستونه را با ۳ ستونه آزمایش کرده‌اید؟
    ۲۰: آیا در مورد منوی راهبری بالای صفحه تصمیم گرفته‌اید که درصفحه فرود این مورد باید باشد یا باید آن را بردارید؟
    ۲۱: در مورد نوشته‌های روی CTA چه نظری دارید؟ آیا نوشته‌ها به اندازه کافی خوب و کافی هستند؟
    ۲۲: آیا عناوین نوشته شده در صفحه فرود با نوشته‌های روی بنرهای PPC همخوانی دارند؟
    ۲۳: از نوشته‌های مشتریان برای حمایت از محصولاتی که دارید در صفحه مربوط به محصول استفاده کرده‌اید؟
    ۲۴: آیا صفحه اصلی شما می‌تواند دسته‌بندی مشتریان را انجام داده و هر مشتری را به سمت و سوی درست خود بفرستد؟
    ۲۵: صفحه دسته‌بندی باید بتواند نظرات مختلف را جلب کند. بنابراین از هر دو طراحی grid و list استفاده کنید.
    ۲۶: در مورد تصاویری که دارید تصمیم درستی گرفته‌اید؟ همه آن‌ها از یک استاندارد پیروی می‌کنند؟
    ۲۷: تمامی دکمه‌های CTA، تماس با ما، مکان‌های قرارگیری باکس‌ها و نکات مهم را دوباره تست کنید. رمز موفقیت در تست کردن است.


    https://www.clickyab.com/blog/%da%86...f%db%8c%d9%84/

مجوز های ارسال و ویرایش