ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 18:44
    SARA

    صفحه فرود شما چقدر موفق است؟ آشنایی با ۳ معیار برای اندازه‌گیری موفقیت



    زمان زیادی برای طراحی یک صفحه فرود صرف کرده‌اید و ابزارها نفرات زیادی را بکار گرفته‌اید تا به یک صفحه فرود مناسب برسید؛ اما چه معیارهایی برای موفقیت خود در نظر گرفته‌اید؟ از کجا می‌فهمید که صفحه فرودتان خوب و موفقیت‌آمیز بوده؟ برای اینکه به سؤالات بالا پاسخ مناسبی داشته باشیم، به بررسی ۳ معیار در زمینه سنجش موفقیت صفحه فرودتان خواهیم پرداخت.
    ۱: نرخ تبدیل

    درباره نرخ تبدیل صحبت‌های زیادی شده است. نرخ تبدیل در واقع نسبت افرادی است که به هدفی که شما از طراحی صفحه فرود داشته‌اید دست پیدا کرده‌اند به تعداد افراد بازدید کننده است. به زبان ساده‌تر، نسبت مشتریان بالفعل شما به بازدیدکننده در صفحه فرود. برای یک سایت خرده‌فروشی، نرخ تبدیل با استفاده از فروش کالا قابل‌سنجش است، اما برای یک سایت خدماتی، حتی عضویت در یک لیست خبرنامه‌ای هم می‌تواند به‌عنوان هدف در نظر گرفته شود. به‌طورکلی در سایت‌های خرده فرودشی، یک نرخ تبدیل خوب چیزی بین ۱ تا ۲ درصد و در سایت‌های خدماتی بین ۵ تا ۶ درصد است.
    حتماً توجه داشته باشید که به دست آوردن نرخ تبدیل از تقسیم تعداد مشتریان بالفعل به بازدیدکننده در یک بازه زمانی خاص به دست می‌آید؛ بنابراین برای اینکه تصور درستی از فعالیت خودتان داشته باشید، باید نرخ تبدیل را در بازه‌های زمانی مناسبی –به‌طور مثال در زمان اجرای کمپین، هفتگی، ماهانه و …- محاسبه و مقایسه کنید.
    ۲: نرخ خروج از صفحه

    یکی از اعدادی که باید به آن توجه کنید، نرخ خروج از صفحه اول یا صفحه فرود است. البته در اینجا بیشتر رویکردی که دارید برای به دست آوردن نرخ خروج از صفحه اول سایت است که به‌نوبه خود مهم خواهد بود. برای اینکه این نرخ را به‌درستی موردبررسی قرار دهیم باید تعداد افراد واردشده به صفحه را بدانیم و همچنین در مورد افرادی مه به‌صورت مستقیم از همان صفحه به بیرون از سایت می‌روند هم اطلاع داشته باشیم. مثل همه موارد دیگر در سایت، دانستن این عدد می‌تواند کمک بسیار زیادی درزمینهٔ تبدیل مشتریانی که به هر دلیل سایت را در همان بدو ورود ترک می‌کند باشد.
    معمولاً ۱۰ درصد از بازدیدکنندگان با اولین ورود به سایت و یک کلیک روی منوها از سایت خارج می‌شوند؛ اما درصد بالایی از بازدیدکنندگان به دلایل مختلف اعم از ورود تصادفی به سایت یا نبودن در جامعه هدف،‌ به‌سرعت سایت را ترک می‌کنند. این عدد می‌تواند چیزی در حدود ۵۰٪ بعد از کلیک دوم و ۸۰٪ پس از کلیک سوم باشد. این نرخ‌ها –که همگی به‌صورت تقریبی است و از هر کسب‌وکاری به کسب‌وکار دیگر می‌تواند متفاوت باشد- با طراحی مناسب‌تر CTA ها، گرافیک صفحه و موارد استاندارد دیگر، می‌توان این نرخ خروج را تا حد زیادی کاهش داد.
    ۳: هزینه به ازای هر فروش

    با استفاده از این معیار می‌توانید مقدار هزینه‌ای که برای تبلیغات انجام داده‌اید را با مقدار فروش بسنجید و ببینید که به ازای هر فروش،‌ چه میزان فروش داشته‌اید. به زبان ساده‌تر آیا تبلیغاتی که انجام داده‌اید به نسبت فروشی که داشته‌اید به صرفه بوده یا نه. با دانستن این عدد میزان ارزشی که هر مشتری برای شما دارد هم مشخص می‌شود و می‌فهمید که برای هر مشتری چه میزان هزینه انجام داده‌اید. به این ترتیب می‌توانید با دانستن اشکالات و ایرادات مختلف در زمینه هزینه تبلیغات و بهتر کردن فروش، هزینه به دست آوردن هر مشتری را کمتر کنید.



    https://www.clickyab.com/blog/%d9%85...1%d9%88%d8%af/

مجوز های ارسال و ویرایش