ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ۹ اشتباه کشنده برای سایت‌های تجاری

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 18:22
    SARA

    ۹ اشتباه کشنده برای سایت‌های تجاری



    هدف از طراحی سایت‌های تجاری این است که بازدیدکنندگان را برای خرید آنلاین آماده کرده و آن‌ها را به انجام این کار ترغیب کنند. درواقع همه اجزایی که یک سایت در خود دارد برای این منظور طراحی‌شده یا باید طراحی شود. به همین منظور موارد مهمی باید مدنظر قرار بگیرد. مواردی مثل: راهبری و سوییچ کردن در بخش‌های مختلف سایت، سرعت بارگذاری سایت، امکان پیدا کردن سریع آنچه مشتری می‌خواهد و مواردی از این قبیل.
    اما در همین بین اشکالاتی به وجود می‌آید که نادیده گرفتن آن‌ها می‌تواند صدمات بدی به سیستم کسب‌وکار آنلاین بزند. با هم به چند نمونه از این اشکالات می‌پردازیم.
    ۱: تصاویر ضعیف از محصول

    تصاویر بزرگ برعکس آنچه ما فکر می‌کنیم می‌تواند انتخاب کردن را راحت کند، اما این‌طور نیست. تصاویر بزرگ به علت زمانی زیادی که برای لود شدن می‌گیرند، می‌توانند منجر به ترس و ایجاد شک و تردید در خرید شوند. بنابراین ویرایش کردن و بهینه کردن این تصاویر برای داشتن کمترین زمان لود شدن یکی از کارهایی است که باید انجام شود ولی بسیاری از کسب‌وکارها آن را فراموش می‌کنند.
    همچنین تنها به یک عکس از یک زاویه خاص بسنده نکنید. تصاویری که مربوط به محصول می‌شوند باید از زوایای متعدد و از حالت‌های مختلف باشند تا بتوان از آن‌ها به عنوان تصاویری اثرگذار در ذهن مشتری یاد کرد.
    ۲: کمبود اعتبار و سندیت

    هر فعالیت و کاری که انجام می‌دهید باید برای نشان دادن اعتبار و سندیتتان باشد. در واقع باید ثابت کنید که شرکتی قابل اعتماد و معتبر هستید. یک آدرس و شماره صندوق پستی، یکی شماره تلفن به طور مثال می‌تواند کمک کننده باشد. البته نباید فراموش کنید که باید مدارک و مستنداتی که از سازمان‌های دیگر می‌توانید دریافت کنید را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهید. اگر شرکت و کسب‌وکاری بین‌المللی دارید، علاوه بر داشتن گواهینامه‌های داخلی باید به دنبال اعتبار بخشیدن به خود با دریافت مستندات خارجی نیز باشید. هر چه اعتماد مشتری به شما بیشتر باشد، شانس شما برای اینکه مشتری از شما خرید کند بیشتر است.
    ۳: طراحی و محتوای ضعیف

    طراحی و محتوای سایت نقش مهمی در اعتمادسازی بازی می‌کنند. یک طراحی ضعیف می‌تواند حس غیرحرفه‌ای بودن به مشتری القا کند. اگر یک شرکت نمی‌تواند از پس طراحی یک سایت بربیاید، چطور باید به سایر خدمات او اطمینان کرد؟ اگر محتوایی که ارائه می‌کند دقیق نباشد، بد نوشته شده باشد یا نامعتبر باشد چطور باید به خود محصول یا خدمات شرکت اعتماد کرد؟ البته طراحی‌های شلوغ و درهم‌برهم نیز چاره کار نیستند. شاید بهترین استراتژی برای یک طراحی زیبا، ساده‌سازی و طراحی ساده باشد. چیزی که بسیاری از سایت‌ها آن را فراموش کرده‌اند.
    ۴: محصولات دسته‌بندی نشده

    هیچ‌کس نمی‌خواهد که بین لیستی از کالاهای دسته‌بندی نشده گیر کند. حتماً همه محصولات خود را دسته بندی کنید و به طور مشخص آن‌ها را در رده‌های مربوطه قرار دهید. همچنین امکان پیدا کردن محصولات بر اساس رنگ، سایز، جنس و … را برای مشتری فراهم کنید.
    ۵: فرض کردن اینکه مشتری همه چیز را می‌داند

    زمانی که قرار است تاییدیه‌ای از مشتری بگیرید، مطمئن باشید که همه جزییات را به او گفته‌اید و در صورت نیاز همه موارد را از او تأیید گرفته‌اید. فرض کردن اینکه مشتری به صورت پیش‌فرض همه موارد را می‌داند اشتباهی است که یقیناً به ضررتان تمام خواهد شد.
    ۶: کمبود استفاده از CTA

    یک Call to Action در واقع یک نوشته روی یک عکس یا یک دکمه است که کاربر را برای انجام دادن کاری تشویق می‌کند. کاربر هم می‌داند که با زدن روی دکمه چه اتفاقی خواهد افتاد. زمانی که سایت خود را توسعه می‌دهید به این CTA ها فکر کنید. محل قرارگیری آن‌ها، کپی‌هایی که روی آن می‌نویسید تأثیر زیادی در کلیک شدن روی این مطالب دارند. بنابراین به درستی از آن‌ها استفاده کنید.
    ۷: فرم‌های طولانی عضویت

    مدت زمانی که یک فرد در سایت برای پر کردن فرم عضویت یا هر فرم دیگری صرف می‌کند بسیار زیاد نیست. بنابراین داشتم فرم‌هایی طولانی که مدت زمان زیادی برای پر کردن آن‌ها باید صرف کنید می‌تواند باعث دلسردی مشتری شده و بدون تکمیل کردن آن، صفحه یا سایت را ترک کند. تا جایی که امکان دارد حداقل فیلدهای لازم را در فرم قرار دهید و از طولانی شدن جلوگیری کنید.
    ۸: بیشتر از سه مرحله برای خرید

    مشتری را در انتظار به پایان رسیدن فرآیند خرید قرار ندهید. تعداد زیاد مرحله‌های خرید نه تنها مؤثر و کاربردی نیست بلکه باعث دلسردی مشتری شده و هیجان او را برای خرید کردن از بین می‌برد. سعی کنید نهایتاً در ۳ مرحله فرآیند خرید مشتری را به اتمام برسانید.
    ۹: پرداخت ناامن

    این موضوع شاید برای مشتری از بالاترین درجه اهمیت برخوردار باشد. اینکه مشتری به صفحه‌ای برسد که فرآیند پرداخت را در آن انجام دهد ولی از ایمن بودن صفحه مطمئن نباشد و ندادن که اطلاعاتی که وارد می‌کند چطور نگهداری می‌شود می‌تواند تأثیر بسیار منفی و بدی در فرآیند خرید کردن مشتری به جا بگذارد. بنابراین به امنیت و ایمن بودن این صفحه خیلی توجه کنید.

    https://www.clickyab.com/blog/%db%b9...7%d8%b1%db%8c/

مجوز های ارسال و ویرایش