ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ۷ راه آسان برای بالاتر بردن نرخ تبدیل با بهبود سایت

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 18:19
    SARA

    ۷ راه آسان برای بالاتر بردن نرخ تبدیل با بهبود سایت



    طراحی مجدد یک سایت تجاری یا فروش آنلاین بسیار سخت‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. اگرچه کارهایی است که می‌توانید برای مرتب‌تر کردن و بهبود عملکرد سایت آنها را انجام دهید تا نرخ تبدیل سایت بلافاصله بالاتر از چیزی که قبلا بود بشود. اما این کارهای چه چیزهایی هستند؟
    1. چه نوع مخاطبی دارید؟
    در مورد پرسوناهایی که می‌توانند به عنوان مخاطب از سایت شما بازدید کنند باید اطلاعات کاملی داشته باشید. اینکه این مخاطبین تنها بازدید کننده هستند یا خود را درگیر فعالیت‌های سایت می‌کنند یا می‌خواهند خرید کنند همگی از مواردی است که باید به آن توجه کنید. قبل از اینکه بخواهید به انواع و اقسام پرسوناهایی که با شما طرف هستند رسیدگی کنید باید بفهمید که مخاطب اصلی سایت شما کیست و آن را از بقیه پرسوناهای سایت که باید با آنها به هر دلیلی تعامل کنید جدا کنید. این کلید اصلی و اولین قدم در فهمیدن این موضوع است که چطور باید محتوای سایت خود را بالانس کنید.
    زمانی که یک مخاطب به سایت شما می‌رسد یکی از حالت‌های زیر برای او رخ می‌دهد:

    • · او دقیقا می‌داند که چه چیزی می‌خواهد و آمادگی سفارش دادن محصول مربوطه را دارد.
    • · او می‌داند که به محصول یا خدمتی نیاز دارد و به دنبال راه حل رفع آن می‌گردد.
    • · او در حال وبگردی است و به دلیل یک اطلاع مشترک به سایت شما رسیده است.
    • · او به طور اشتباهی وارد سایت شما شده است.

    برای سه حالت اول این به شما و نوع نگرش‌تان به اطلاعات سایت بر می‌گردد که مخاطبتان را قانع کنید تا با اطلاعاتی که به او می‌دهید، وضعیت او از مخاطب به مشتری تغییر کند. بنابراین ایجاد توازن در محتوای صفحه شما می‌تواند اطمینان دهنده این موضوع باشد که مخاطب به آنچه می‌خواهد می‌رسد.
    2. ساده‌سازی کنید
    هیچ وقت مخاطب خود را با حجم بالایی از اطلاعات بمباران نکنید. مطمئن باشید که همه چیز به خوبی تنظیم و مدیریت شده و به راحتی پیدا می‌شود. کاربران نباید برای پیدا کردن اطلاعاتی در صفحه، مطلب مورد نظرشان را جستجو کنند.
    3. تا انتهای مسیر همراهی‌شان کنید
    مطمئن باشید که هر قدم مشتری در سایت و هر کلیکی که می‌کند او را به رسیدن به نقطه نهایی یعنی خرید محصول یا استفاده از خدمات شما نزدیک‌تر می‌کند. این مسیر باید برای آنها بسیار ساده و قابل فهم باشد و از هرگونه پیچیدگی جلوگیری شود. اگر کاربر در زمانی که می‌خواهد به هدف نهایی برسد و در حال طی کردن مسیری که برای او طراحی کرده‌اید به پیچیدگی بخورد، احتمال اینکه از مسیر خارج شده و حتی سایت را ترک کند بسیار زیاد است.
    4. مطمئن باشید که همه چیز به هم مربوط است
    هر فردی که سایت شما را می‌بیند به طور ناخودآگاه سوالاتی از خود می‌پرسد. شما باید این سوالات را بدانید و پیشاپیش برای پاسخ آنها فکری کرده باشید. این سوالات و پاسخ مناسب به آنها می‌تواند سایت مرتب‌تری به مشتری ارایه کند. این سوالات به صورت زیر هستند:

    • · من کجا هستم؟ پاسخ شما باید درباره خودتان و فعالیتی که می‌کنید باشد.
    • · آیا من جای درستی هستم؟ درمورد کسب‌وکار خود و شرکتتان به آنها اطلاعات کامل و درستی ارائه کنید.
    • · آیا این سایت چیزی که من به دنبالش هستم را ارایه می‌کند؟ به مشتریان پیشنهادهای درست ارایه کنید.
    • · آیا من می‌توانم از پس هزینه این محصول یا خدمت بر بیایم؟ دقیقا در سایت درباره هزینه‌ها و قیمت‌ محصولات به صورت شفاف صحبت کنید.
    • · چطور می‌توانم خرید کنم؟ به صورت شفاف در مورد فرآیند خرید و قدم‌هایی که کاربر باید بردارد صحبت کنید.
    • · اگر از خرید راضی نبودم چه کاری باید انجام دهم؟ در مورد سیاست‌های بازگرداندن کالا به صورت شفاف توضیح دهید.

    مطمئن باشید که کاربر سایت در مورد این سوالات به درستی پاسخ‌های مناسب را دریافت خواهد کرد. اینکار به ایجاد اطمینان بیشتر در مشتری کمک زیادی می‌کند. البته از دادن اطلاعات تکمیلی به مشتری نترسید. اطلاعات تکمیلی بیشتر می‌تواند به مشتری در زمینه تقویت حس اعتماد مشتری کمک به سزایی بکند. اما حواستان باشد که او را با اطلاعات زیاد بمباران نکنید.
    5. دسته‌بندی درست برای محصول/خدمات
    دسته‌بندی مناسب محصولات و خدمات می‌تواند به پیدا شدن اطلاعاتی که مشتری می‌خواهد کمک زیادی کند. بنابراین با دقت بالا آنچیزی که ارایه می‌کنید را در دسته‌بندی درست قرار دهید تا کاربر به راحتی آن را پیدا کند.
    6. هیچوقت مشتری خود را رها نکنید
    زمانی که مشتری احساس کند که رها شده است، شما هستید ک ضرر می‌کنید چرا که فروشتان پایین می‌آید. مطمئن باشید که مشتری به راحتی بین بخش‌های سایت حرکت می‌کند ولی در این حرکت کردن گم نمی‌شود. همچنین مطمئن باشید که موضوعی که می‌خواهد را پیدا می‌کند.

    7. فرآیند خرید را بهینه کنید
    شاید یکی از مهمترین کارهایی که باید آن را انجام دهید این است که فرآیند خرید را بهینه کنید. بهینه کردن فرآیند خرید یعنی حذف قدمهای اضافی و بهینه کردن فرآیندهای لازم و ضروری. تمام مسیر انتخاب، سفارش و پرداخت را به دقت بررسی کنید و تغییرات لازم را برای بهبود وضعیت در آنها ایجاد نمایید.
    با رعایت و بررسی این ۷ قدم می‌توانید فرآیندهای مشتری‌مداری را بهتر از قبل انجام دهید و با داشتن مشتریان راضی‌تر و سایتی بهتر نرخ تبدیل بالاتری هم به دست بیاورید.


    https://www.clickyab.com/blog/%db%b7...-%d8%a8%d8%a7/

مجوز های ارسال و ویرایش