ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 18:12
    SARA

    ۱۴ ایده بازاریابی که شرکت‌های کوچک می‌توانند از برندها یاد بگیرند



    مهم نیست که در چه کاری هستید و چه خدمت یا محصولی ارائه می‌کنید، مهم نیست که ابعاد کسب‌وکار شما چقدر است و شرکت نوپایی هستید یا یک برند. همیشه استراتژی‌هایی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها رشد و موفقیت کسب‌وکارتان را تضمین کنی.
    به همین دلیل ۱۴ نکته مهم برای تضمین رشد موفقیت را در ادامه با هم مرور می‌کنیم. تعهد و انجام دادن این فعالیت‌ها می‌تواند زمینه موفقیت بیشتر کسب و کار شما را فراهم کند.
    ۱: تعهد

    اجازه بدید این موضوع را با یک مثال شروع کنیم. فرض کنید برای کم کردن وزن ورزش را شروع کرده‌اید. برای ورزش به باشگاه می‌روید و تمرین می‌کنید. خیلی بعید است که شما فقط با یکبار انجام دادن حرکات ورزشی انتظار داشته باشید که وزن کم کنید و بدن سالم‌تری داشته باشید. شما حرکات ورزشی را بارها و بارها انجام می‌دهید تا به نتیجه دلخواه برسید. در واقع به زبان ساده‌تر به انجام حرکات ورزشی متعهد می‌شوید.
    به احتمال زیاد اگر در مورد کمپین‌های تبلیغاتی از شما پرسیده شود که چند بار این کار را انجام داده‌اید، پاسخ شما همان یکی دو بار بیشتر نیست. حتی اگر کمپین‌های شما هوشمندانه و خیلی خاص نباشد، تکرار کردن آن‌ها در طول زمان می‌تواند به نفع شما تمام شود.
    ۲: سرمایه‌گذاری

    وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری می‌شود، منظور فقط سرمایه‌گذاری مالی نیست. برای داشتن یک تجارت خوب و سودبخش باید مطمئن باشید که زمان و انرژی کافی برای آن کار اختصاص می‌دهید تا به سطوح ویژه و مناسب دست پیدا کنید. اگر در حال اجرای یک کمپین هستید مطمئن باشید که اجرای خوب این کمپین می‌تواند به نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده حساب شود و به شیوه‌ای سرمایه‌گذاری کرده‌اید.
    ۳: ثبات

    در گفته‌های بازاریابی موضوعی وجود دارد که می‌گوید برای انتقال یک پیام به مشتری ۷ تا ۹ بار باید تلاش کنید. در واقع وقتی مشتریبه شما اعتماد می‌کند، پول و زمان خود را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آن بهره ببرید.
    اگر شما در این بین ثبات مورد نظر را نداشته باشید و نتوانید در این پیغام‌هایی که ارسال می‌کنید یک روند ثابت و منطقی را به اجرا بگذارید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که مشتری هم به شما اعتماد کند.
    هرچه پیغام‌هایی که به مشتری ارسال می‌کنید یک‌دست‌تر و ثابت‌تر و بر اساس اصول اعتمادسازی باشد، او هم بیشتر به شما اعتماد می‌کند. به خاطر داشته باشید اعتمادسازی اصلی است که باید به آن بپردازید و در طول زمان آن را ثابت نگه‌دارید.
    ۴: اعتماد به نفس

    در یک تحقیقی که در آمریکا انجام شده است، یکی از دلایلی که مردم از کسب‌وکارهای مختلف خرید می‌کنند و به نوعی پول خود را در اختیار آن‌ها می‌گذارند، اعتماد به نفسی است که از برند یا آن کسب و کار به دست آورده‌اند.
    مهم نیست که در چه کشوری زندگی می‌کنید یا از چه سایتی می‌خواهید خرید کنید؛ این نتیجه همیشه و در همه جا ثابت است؛ بنابراین داشتن اصول اولیه ارائه مناسب محصول، مهارت‌های فروش، شکل مناسب سایت و شیوه‌های ارتباطی و همچنین خدمات مشتریان مناسب می‌تواند در ایجاد چنین اعتماد به نفسی بسیار کمک کننده باشد.
    ۵: صبر وشکیبایی

    خیلی دیده می‌شود که کسب‌وکارهای مختلف خیلی زود در مقابل عدم نتیجه‌گیری از کمپین‌های تبلیغاتی خود خسته شده و بلافاصله این کمپین‌ها را تعطیل کرده یا از آن‌ها خارج می‌شوند. شما باید مطمئن باشید که تمام اقداماتی که انجام می‌دهید در طول زمان و با گذشت زمان نتیجه‌بخش خواهد بود و رسیدن به نتایج مناسب آن‌ها در طول زمان ممکن است. پس صبر و شکیبایی در رسیدن به آن‌ها بسیار مهم است.
    ۶: تنوع داشتن

    بازاریابی فقط نمایش یک بنر تبلیغاتی یا یک تیزر تلویزیونی نیست. بازاریابی یعنی همه کارهایی که شما انجام می‌دهید تا نظر مشتری به شما جلب شده و از خدمات شما استفاده کنند؛ بنابراین استفاده از کانال‌های مختلف تبلیغاتی می‌تواند در این زمینه کمک کننده باشد و به شما حق انتخاب‌های بیشتری بدهد. همچنین به زودی و با کسب تجربه بیشتر در خواهید یافت که ترکیب کانال‌های مختلف می‌تواند به شما در داشتن کمپین‌های بازاریابی موفق‌تر کمک کند.
    ۷: راحت بودن

    چقدر کار کردن با شما راحت است؟ این سؤال از این جهت مهم است که امروزه زمان برای افراد و کسب‌وکارها بسیار مهم است؛ بنابراین باید به فکر کسب و کاری باشید که کار کردن با شما بسیار برای مشتریانتان راحت و ساده باشد. شاید شما هم دیده باشید که افراد مختلفی در ساعت ناهارشان به بانک‌ها مراجعه می‌کنند. شاید این زمان برای بسیاری از افراد مناسب باشد اما به این موضوع هم دقت کنید که زمان ناهار صندوق‌دار هم در همین زمان خواهد بود و با بسته بودن تعدادی از این صندوق‌ها، خدمات رسانی به مشکل بر می‌خورد؛ بنابراین خدمات رسانی بانک‌ها در چنین ساعاتی رضایت بخش نیست و راحتی موضوعی که بیان کردیم چندان در دسترس نخواهد بود.
    ۸: قدرت دنبال‌کنندگی

    سود اصلی چه زمانی حاصل می‌شود؟ وقتی که فروش انجام می‌شود؟ شاید پاسخ بسیاری از افراد این باشد ولی پاسخ صحیح و دقیقی نخواهد بود. یک فروش فقط می‌تواند درصد کمی از یک سود را تأمین کند. شاید فقط هزینه‌ها و زمانی که برای آن وقت گذاشته‌اید.
    سود اصلی و مزیت شما در اصل زمانی است که به عنوان «پیوستگی در کار» صرف کرده‌اید. در واقع هر چه بیشتر از پس کارها بربیایید و به ادامه آن‌ها بپردازید سود اصلی را برده‌اید.
    شاید سود اصلی از زمانی که فروش اولیه شروع شود به دست بیاید، ولی سود اصلی جایی و زمانی خواهد بود که پیوستگی در کار را نشان دهید.
    ۹: سورپرایز

    این اصل مهم را فراموش نکنید. در واقع زمان‌هایی پیش می‌آید که شما باید مشتریان خود را با دادن تخفیف یا پروموشن‌های خاص سورپرایز کنید. این اصل را به صورت مستمر دنبال کنید و اجازه دهید مشتری به سورپرایزهای شما عادت کند. عادت به موضوع خوب او را به مشتری وفادار شما تبدیل می‌کند.
    ۱۰: اندازه‌گیری

    اگر در مورد موفقیت یا شکست کمپین‌های قبلی شما سؤال شود، پاسخ شما چگونه است؟ چطور پاسخ می‌دهید؟ همه پاسخ‌هایی که شما به این سؤال می‌دهید همه و همه به اندازه‌گیری شما بر می‌گردد. شما باید در مورد موفقیت یک کمپین یا حتی شکست آن با عدد صحبت کنید. به طور مثال دو برابر شدن فروش بعد از یک کمپین را باید بتوانید با عدد و رقم توضیح دهید و توجیه کنید. پس موضوع مهم آمار و اندازه‌گیری را فراموش نکنید.
    ۱۱: در ارتباط بودن

    خیلی ساده است که رابطه شما و مشتری شما باید همواره برقرار باشد. درواقع شما نمی‌توانید بدون ارتباط با مشتری و درگیر کردن او با خود نتیجهٔ مناسبی به دست بیاورید. این در ارتباط بود بیشتر شاید به نفع شما باشد تا بتوانید با اصلاح اشکالا خود و تقویت نقاط مثبتتان خدمات بهتری به مشتری ارائه کنید تا اوم هم از شما و خدمات شما راضی بوده و نتیجه بهتری به دست بیاورید.
    ۱۲: همکاری کردن

    بسیاری از کسب‌وکارها با رقیبان خود در تولید یه محصول یا ارائه یک خدمت رقابت می‌کنند. این یک دیدگاه سنتی در این راه است. یکی از فعالیت‌های مفیدی که در مقابل این کار می‌توان از آن بهره گرفت، همکاری با شرکت‌های در رقیب در تولید بهتر یک محصول است. این کار می‌تواند نقش ما را در تولید و بهتر کردن یک محصول در بازار بیشتر نشان دهد و در واقع به فروش شما بیشتر از هر زمانی کمک کند.
    ۱۳: استفاده از تجهیزات مناسب

    در دنیای تجاری امروز تجهیزات زیادی وجود دارد که می‌توانید برای توسعه فعالیت‌های تجاری خود از آن‌ها بهره بگیرید و با استفاده از آن فروش خود خود را بیشتر کنید. همه ابزارهایی مثل تلفن، فکس، اینترنت تلویزیون و رادیو همه و همه در اختیار شماست تا بتوانید به درستی از آن‌ها استفاده کرده و فروش خود را بالاتر ببرید.
    ۱۴: مشتریان راضی را بشناسید

    شما می‌توانید وقت و هزینه خود را صرف ارسال پیغام‌های مختلف به همه مخاطبین خود بکنید یا می‌توانید به آن دسته از مشتریانی که رضایت بیشتری از شما دارند خدمات خود را بهتر معرفی کنید. اینکار باعث توصیه کردن این دسته از مشتریان به مشتریان دیگر شده و به زودی شاهد تکمیل شدن یک زنجیره کامل از مشتریان خواهید بود که پیش از این با آن‌ها در ارتباط نبوده‌اید.

    در بالا به ۱۴ نکته و توصیه تجاری پرداختیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رونقی به کسب و کار خود بدهید. شما از کدام یک از آن‌ها استفاده کرده‌اید و چه توصیه دیگری دارید؟


    https://www.clickyab.com/blog/%db%b1...-%d9%85%db%8c/

مجوز های ارسال و ویرایش