ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: اشتباهاتی که صفحه فرود، مشتریان را از بین می‌برد

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 17:56
    SARA

    اشتباهاتی که صفحه فرود، مشتریان را از بین می‌برد



    اهمیت طراحی یک صفحه فرود خوب بر کسی پوشیده نیست و کسب‌وکاری نیست که امروز در کمپین‌های آنلاین خود از این روش در بازاریابی‌های خود استفاده نکرده باشد. به همین دلیل داشتن صفحه فرود خوب نعمتی است که می‌تواند فروش شما را بالاتر ببرد. البته اگر از تکنیک‌های مناسب در طراحی صفحه فرود استفاده نشود، این مزیت می‌تواند به یک ایراد تبدیل‌شده و مشتریان را از بین ببرد.
    اما چه اتفاقاتی می‌تواند به از بین رفتن مشتریان منجر شود و آن‌ها را از بین ببرد؟
    ۱: المان‌های تشکیل‌دهنده صفحه فرود قدیمی و تاریخ‌مصرف گذشته هستند

    تصور کنید که صفحه فرودی که طراحی کرده‌اید حاوی اطلاعاتی باشد که به یک کمپین قدیمی وصل شده است. یا عکس‌ها و اطلاعاتی درباره محصول یا خدمتی که ارائه می‌کنید در آن یافت شود که مربوط به نسخه قدیمی کالا/خدمات باشد. این موضوع چیزی نیست که باسلیقه مشتری جور دربیاید و دلش بخواهد که چنین چیزی ببیند. متأسفانه یکی از اتفاقاتی که رخ می‌دهد و متأسفانه گاهی به آن توجه نمی‌شود، عدم به‌روزرسانی صفحه‌های فرود مطابق با سایت اصلی یا بنرهای تبلیغاتی ppc است. باید حتماً حواستان به این موضوع باشد که آنچه در این صفحه‌ها ارائه می‌کنید نمونه‌ای از واقعیت باشد. چراکه در غیر این صورت نمی‌توانید از مشتری توقع وفاداری یا حداقل خرید کردن جنس برای یک‌بار را داشته باشید.
    ۲: عکس‌های با سایز بزرگ و صفحه‌های کند

    یکی از معیارهایی که درباره صفحه‌های فرود وجود دارد، طراحی زیبا و استفاده از عکس‌های واقعی محصول است. با این کار مشتری می‌تواند در چند ثانیه بیشترین اطلاعات را کسب کرده و درنهایت محصول شما را بخرد. اما در این راه باید حواستان به یک نکته کلیدی باشد و آن‌هم اندازه تصاویر است. اگر حجم تصاویر استفاده‌شده زیاد باشد و چندین ثانیه بارگذاری این تصاویر طول بکشد، مشتری تحمل نکرده و صفحه را به‌سرعت ترک می‌کند. بنابراین داشتن تصاویری با اندازه مناسب می‌تواند بسیار مهم باشد.
    ۳: به زبان مشتری صحبت نمی‌کنید

    صحبت کردن به زبان مشتری و با ادبیات او می‌تواند کمک بسیار زیادی در ارتباط برقرار کردن با مخاطب داشته باشد. اما نکته‌ای که خیلی کم به آن توجه می‌شود، صحبت کرده با لحن و شیوه ادبیاتی مخاطب است. بالاتر و فاخرتر یا پایین‌تر و عامیانه‌تر از فرهنگ جامعه مخاطب صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن نمی‌تواند کمک‌کننده باشد و باید حتماً به همان زبان و با همان ادبیات جامعه مخاطبتان با او صحبت کنید.
    ۴: فرم‌های طولانی برای پر شدن

    یکی صفحه خوب برای جلب مشتری نباید دارای فاکتورهایی برای ترساندن وی باشد. خیلی ساده و بدون هیچ شکی، پر کردن یک فرم ساده در صفحه فرود می‌تواند به عاملی برای ترساندن مشتری شده و وی را فراری دهد. یک فرم در صفحه فرود با داشتن فیلدهای زیاد و مجبور کردن مشتری به پرکردن همه آن‌ها می‌تواند بسیار اذیت کننده و ناامید کننده باشد و مشتری را از صفحه فرود دور کند.
    ۵: CTA های به درستی مشتری را به هدف نهایی هدایت نمی‌کنند.

    یکی از مهم‌ترین –شاید مهم‌ترین عنصر صفحه- المان‌های صفحه، CTA است. وظیفه یک CTA هدایت مخاطب برای تبدیل شدن از یک مشتری بالقوه به یک مشتری بالفعل است. بنابراین باید به درستی همه مواردی که درباره یک CTA وجود دارد رعایت شود. یکی از موارد مهم، مسیری است که مشتری باید برای رسیده به نقطه پایانی طی کند. بنابراین اگر این مسیر به درستی طراحی نشود، نمی‌توانید از او انتظار داشته باشید که تا انتهای این مسیر را طی کرده و به نقطه پایانی برسد. بهینه‌سازی این مسیر یکی از کارهای طراحان و بازاریابان است.
    تمام المان‌هایی که در صفحه فرود وجود دارند باید برای یک هدف طراحی و پیاده‌سازی شده باشند و آن‌هم رساندن مشتری به نقطه پایانی است. بنابراین وجود اشکال و ایرادهایی در طراحی می‌تواند مشتری را از رسیدن به این هدف دور کند. باید به تمام اشکالات این صفحه به‌خوبی رسیدگی کنید و تا حد امکان تمام آن‌ها را برطرف نمایید.



    https://www.clickyab.com/blog/%d8%a7...%d8%b2-%d8%a8/

مجوز های ارسال و ویرایش