خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: ۵ نکته مهم برای داشتن بازاریابی ایمیلی بهتر
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
۵ نکته مهم برای داشتن بازاریابی ایمیلی بهتر بازاریابی ایمیلی یکی از رایجترین نوع بازاریابی در دنیای امروز است. با توجه به قابلیتهای جدید و طراحیهای جذاب و موقعیت بازاریابی خوب، ایمیل را بهترین وسیله برای بازاریابی میدانیم و میخواهیم راههای جالبی که مشتریان برای بازاریابی بهتر ارائه میدهند را معرفی کنیم. برای ایمیلهای مرتبط از محتوای پویا استفاده کنید بخش مشخصی از مخاطبان شما اهداف مختلفی دارند و توقع دارند محتوایی که تولید میکنید، بر اساس علاقه و رفع نیازهای آنها باشد؛ اما از طرفی یک سری اطلاعات هستند که باید به همهٔ مخاطبان برسد؛ مثل برنامههای فصلی شرکتها. در اینجا محتوای پویا وارد عمل میشود. محتوای پویا به شما اجازه میدهد تا یک محتوای تک و شخصیسازی شده را بر اساس اطلاعاتی که از مشترکان خود دارید، بفرستید. همهٔ اینها در یک ایمیل اتفاق میافتد. میتوانید در یک ایمیل هم اطلاعات مشترک را بفرستید و هم اطلاعاتی که برای گروه خاصی از مخاطبانتان است. به این صورت هرکسی به هر آنچه نیاز دارد، میرسد. بر روی تجزیهوتحلیلهای خود نظارت کنید، پیامهای خود را تنظیم کنید و این مسیر را تکرار کنید همیشه سعی کنید آمار میزان کلیک بر روی مطالبتان را داشته باشید تا بفهمید که مخاطبان شما به کدام مطالب بیشتر اهمیت میدهند و علاقه دارند. تجزیهوتحلیل اطلاعات در این قسمت بسیار اهمیت دارد. بر اساس اطلاعاتی که به دست میآورید باید مطالب خود را تنظیم کنید تا مخاطب را بیشتر درگیر خود کنید. برند خود را با یک قالب مناسب ایمیلی در ذهن مخاطب خود حک کنید مجلهٔ آکسفورد از جمله مجلههای محبوبی است که اخیراً علاوه بر نسخهٔ کاغذی، به نسخهٔ دیجیتالی و آنلاین نیز روی آوردند. برای اینکه بتوانند نسخهٔ آنلاین خود را همانند نسخهٔ چاپی محبوب کنند، تصمیم گرفتند کار جدیدی انجام دهند. آنها به سراغ یک سرویس طراحی رفتند و از آنها خواستند وب سایتشان را دوباره طراحی کند و هدفشان این بود که وب سایتشان را شبیه به نسخهٔ چاپی مجله کنند. یک قالب جدید طراحی کردند و خبرهای ایمیلی را از طریق آن به مشترکان میفرستادند. طراحی قالبها و نسخهٔ آنلاین که تقلیدی از نسخهٔ چاپی است، برند و نام شما را در ذهن مخاطب حک میکند. از طریق یک سرویس هوشمند با مخاطبان خود در تماس باشید سعی کنید راههای پاسخگویی به مخاطبان و مشترکین خود را هوشمند کنید. قالبهایی طراحی کنید که برای هر دستهٔ خاص مناسب باشد و بتوانید در زمان کمتری پاسخ آنها را بدهید. از لیستهای عضویت به درستی استفاده کنید برای اینکه با مخاطبان خود در تماس باشید و افراد بیشتری را جذب خود کنید، باید لیست عضویت خود را بهبود ببخشید. این لیستها برای رسیدن به یک بازاریابی مناسب بسیار مهم هستند. https://www.clickyab.com/blog/%db%b5...c%d9%84%db%8c/
۵ نکته مهم برای داشتن بازاریابی ایمیلی بهتر
مشاهده قوانین انجمن