ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: بهینه‌سازی نرخ تبدیل چیست؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 15:36
    DOCTOR

    بهینه‌سازی نرخ تبدیل چیست؟



    بهینه‌سازی نرخ تبدیل در دنیای بازاریابی آنلاین و دیجیتال

    سیستم یا فرآیندی برای بالا بردن درصد بازدیدکنندگان سایت به مشتری یا مصرف‌کننده و یا در کل به انجام فعالیت دلخواه است.

    افراد زیادی هستند که وقتی صحبت از این مسئله می‌شود به‌سرعت به سراغ تست‌های مختلفی می‌روند که دارای چندین متغیر است، اما واقعیت فراتر از این حرف‌هاست. فرآیند بهینه‌سازی نرخ تبدیل بیشتر در مورد درک مخاطب، فهمیدن اینکه چه چیزهایی برای آن‌ها جالب است و چگونگی بهتر رساندن محصولات به آن‌ها است.
    باید ببینید کاربران چگونه مشکلات و خوشحالی خود را با جستجو در محصولات شما شریک می‌شوند تا درنهایت بتوانند تصمیم مناسب را برای خرید محصول موردنظر خود بگیرند. اگر بتوانید رفتار و تفکرات و اعمال آن‌ها را بهتر درک کنید، نتایج شما بهتر خواهد بود.
    یک جملهٔ معروف هست که می‌گوید تا وقتی نرخ تبدیل شما ۱۰۰٪ نشده باشد، کار بهینه‌سازی شما تمام نشده است. این بدین معناست که همواره باید به دنبال راه‌های بهتر و بزرگ‌تر برای در اختیار گذاشتن راه‌حل به مشتریانتان باشید. پیدا کنید که چه ترکیبی از پیام، عکس، ویدئو، رنگ، استایل و فرآیندی، آن‌ها را به نتیجهٔ دلخواه می‌رساند.
    با استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای خاص که رفتار کاربر را در وب سایتتان مشخص و تجزیه‌وتحلیل می‌کند، راه‌های بهتر رساندن پیغام خود به آن‌ها را کشف کنید.این راه و روش به شما کمک می‌کند تا مواردی که باعث می‌شود کاربر بدون تکمیل عمل دلخواهتان، وب‌سایت را ترک کند را پیدا کنید.
    مثلاً فرض کنید که کاربر شما ۲ راه برای طی کردن فرآیند خرید دارد. راه اول راهی است که شما بیشتر بر روی آن تأکید دارید و راه دوم راهی است که او می‌خواهد از طریق آن کالای خود را به دست آورد. درواقع چیزی که شما فکر می‌کنید به کاربر می‌دهید با چیزی که او واقعاً می‌خواهد، بسیار متفاوت است.
    با اعمال یک سری تغییرات ساده و کوچک می‌توانید نتایج بسیاری بزرگ و خوبی را کسب کنید که ریزش کاربران سایت را کم می‌کند.
    بر اساس تجزیه‌وتحلیل‌ها بفهمید علت این ریزش‌ها چیست و تنگناهای فرآیند شما کدام است. بر اساس این اطلاعاتی که کسب کردید باید فرآیند تبدیل خود را بهبود ببخشید، یعنی فرضیه‌هایی را مطرح کنید، طرح‌ها و نقشه‌هایی را بکشید و آن‌ها را آزمایش کنید تا ببینید بهترین روش برای بهبود نرخ تبدیل شما کدام است.
    بهبود نرخ تبدیل به شما اجازه می‌دهد تا با مخاطبان خود راحت‌تر ارتباط برقرار کنید، هزینه‌های تبلیغات را کاهش دهید، نرخ تبدیل را افزایش دهید و مهم‌ترین چیز که درآمد است را افزایش دهید.


    https://www.clickyab.com/blog/%d8%a8...3%d8%aa%d8%9f/

مجوز های ارسال و ویرایش