خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: انتخاب درست در مورد هدف بهینهسازی نرخ تبدیل
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
انتخاب درست در مورد هدف بهینهسازی نرخ تبدیل بهینهسازی نرخ تبدیل میتواند فرآیند بسیار قدرتمندی باشد، اما در این راه ممکن است انتخابهای اشتباه هم وجود داشته باشد. با وجود تمام تلاشهای انجام شده، بسیاری از طرحهای بهینهسازی نرخ تبدیل ممکن است به شکست بیانجامد و یا به نتیجهی مطلوبی نرسد یا حتی موجب شود راهی اشتباه در پیش بگیرید؛ اما اگر از روشهای درست استفاده کنید، میتوانید از بروز این اشتباهات هم جلوگیری کنید. فرآیند بهینهسازی نرخ تبدیل میتواند به دلایل مختلفی به شکست بیانجامد. یکی از ملاحظاتی که در این مسیر باید در نظر گرفته شود، انتخاب مناسبترین هدف برای بهینهسازی است. اندازهگیری نرخ تبدیل زمانی انجام میشود که یک بازدید کننده فعالیتهایی را انجام دهد که شما از آن به عنوان یک هدف یا ارزش در کسبوکارتان یاد میکنید. کلیک بر روی بخش خاصی، اتمام یک فرآیند یا هر نوع فعالیت آنلاینی که بهصورت مستقیم بر روی درآمد شما تأثیرگذار باشد را میتوان بهعنوان یک «تبدیل» اندازه گرفت.انتخاب هدف مناسب برای طرحهای بهینهسازی نرخ تبدیل میتواند حدفاصل شما را برای شکست یا موفقیت ایجاد کند. البته باید قبل از هر کاری و هر تستی بفهمید که فقط داشتن اهدافی که بتوان آنها را اندازه گرفت، کافی نیست. متغیرهای زیادی در این مسئله تأثیرگذار هستند؛ مثل نوع این تجربهای که میخواهید داشته باشید، اندازهی جامعهی مخاطبتان، مدتزمان این تجربه، توزیع تبدیلها، تعداد محتوایی که قرار است آزمایش شود و حتی این که شیوه انجام این آزمایشها به چه صورتی هستند. اینجا فقط در مورد اندازه گیری نتایج صحبت نمیکنیم، میخواهیم دادههای خود را طوری بهینه کنیم که بتوانیم بهترین روش ممکن بهینهسازی را انتخاب نماییم. زمان یکی از فاکتورهای مهم ماست که روی تصمیم ما برای انتخاب هدف مناسب برای این تجربه، تأثیر بسیاری خواهد داشت. اگر یک سایت تجارت الکترونیکی دارید و میخواهید تجربهی جدیدی در این زمینه داشته باشید، حتماً به یاد داشته باشید که درآمدی که بر پایهی بهینهسازی باشد نیاز به چرخهی خرید بزرگتری نسبت به بهینهسازی بر پایهی هدف یا CTRاست. با بهینهسازی بر پایهی درآمد، توزیع تبدیل حقیقی به یک متغیر تجربی بسیار مشکلتر خواهد بود. زمان زیادی طول میکشد تا یک بازدید کنندهی احتمالی در معرض تجربه قرار بگیرید و خرید خود را کامل کند. مثلاً بعضی از مشتریها قیمتها را مقایسه میکنند و بعضیها، خریداران کُندی هستند. در حقیقت از زمانی که بازدیدکننده در معرض تجربه و آزمایش قرار میگیرد تا لحظهی نهایی کردن خرید ممکن است اتفاقهای زیادی بیفتد. پس در کل اگر به دنبال یک نتیجهی سریع هستید، بهینهسازی درآمد را فراموش کنید و به سراغ چرخههای تبدیل کوتاهتر و سادهتر مثل بهینهسازی بر پایهی کلیک و یا بهینهسازی اتمام هدف بروید. یکی دیگر از مسائل موجود، نتیجهگیری سریع است.اگر هم به نتیجهای میرسید باید خونسردی خود را حفظ کنید و صبر کنید تا از نتیجهی خود مطمئن شوید. حتی آزمایش خود را برای چند روز بیشتر هم ادامه بدهید. بعضی آزمایشها نتایج خاصی را زودتر نشان میدهند و همین باعث میشود نتایج بهصورت خیلی مشهودی تغییر کند. پس باید در مورد این موضوع صبر پیشه کنید و خیلی دقت کنید. هر تستی ممکن است خطا داشته باشد. اگر نتوانید ترافیک کافی و تولید تبدیل مناسب برای همهی متغیرهای خود داشته باشید، پس تلاشهای شما بینتیجه خواهد بود. هرچقدر نمونهی شما بزرگتر باشد، بهینهسازی برای سیستم شما راحتتر خواهد بود. باید تغییراتی که اعمال میکنید به قدری بزرگ و تأثیرگذار باشد که بر روی کسبوکارتان تأثیر داشته باشد. با هر ابزار و روشی که سروکار دارید، با یک تست و آزمایش قرار نیست یک تفاوت آنچنانی را شاهد باشید. بااینحال تمام این کارها موجب پیشرفت و بهبود کسبوکار شما میشود. یک رویکرد مناسب را انتخاب کنید، هدفتان را مشخص کنید و مراحل اولیهی بهینهسازی خود را آغاز کنید. برای پیروزیهای کوچک برنامهریزی کنید و ببینید که تغییرات صورت گرفته چگونه بر روی کسبوکار شما تأثیر خواهند گذاشت. https://www.clickyab.com/blog/%d8%a7...-%d9%86%d8%b1/
انتخاب درست در مورد هدف بهینهسازی نرخ تبدیل
مشاهده قوانین انجمن