ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ده مزیت نمایش آنلاین تبلیغات

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 14:43
    SARA

    ده مزیت نمایش آنلاین تبلیغات




    بازاریابی نیروی حیاتی هر کسب و کار است. در عصر دیجیتال امروز، با استفاده از فناوری های بازاریابی موجود، باعث افزایش فروش، و در نتیجه افزایش درآمد می شود. راه های فراوانی برای رسیدن به بازاریابی مطلوب شما وجود دارد؛ ارزش و قدرت تبلیغات نمایشی آنلاین را دست کم نگیرید. در این نوع، محصول یا خدمات شما از طریق گرافیک و متن های جذاب بصری، انیمیشن و ویدیو به فروش می رسند. جانمایی های استراتژیک تبلیغات نمایشی مهمترین موضوع است. قرار دادن این تبلیغات در وبسایت هایی که بطور گسترده ای بازار هدف شما را حمایت و پشتیبانی می کند، تبلیغات مرتبط، منحصر به فرد و به موقع می تواند اثر گذار باشد. همه این موارد به ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق بیانجامد و یا شانس اینکه تبلیغات مورد توجه قرار گیرد، بر روی آن کلیک شود و به خرید منجر شود را افزایش می یابد. آیا هنوز از استفاده از تبلیغات بنری در کمپین بازاریابی خود مردد هستید؟ در این مقاله، 10 مزیت را عنوان می کنیم، مبنی بر اینکه چرا شما نیاز دارید، به تبلیغات بنری در تجارت خود، شانس دیگری بدهید:
    1. تبلیغات بنری چرخه برندینگ شما را کامل می سازد. تبلیغات نمایشی آنلاین در واقع نمی تواند جایگزین روش های مرسوم تبلیغات شود، اما این موضوع، چرخه برندینگ شما را کامل می سازد. اینترنت از سراسر جهان، میلیاردها کاربر دارد که پتانسیل عظیمی در ایجاد، رشد و گسترش فرصت های جدید تجاری دارند. تبلیغات Tri-media – تبلیغات کاغذی یا چاپی، تلویزیونی و رادیویی- به تنهایی نمی تواند هنگامی که برند در حال ساخته شدن است، به رشد آن تجارت کمک شایانی کند و فقط در موارد خاصی اثر گذار است. شما نیاز دارید تا از تبلیغات آنلاین به عنوان مکمل در کنار ‏tri-media استفاده نماید.
    2. از قرارداد های بلند مدت پرهزینه بپرهیزید. تبلیغات بلند مدت، می تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند، زمانی که فقط شما به یک تبلیغات کوتاه مدت مانند، آغاز یک فروش و یا رونمایی از یک رویداد یا محصول جدید نیاز دارید. این موضوع، هزینه کمتری در برداشته، به شما فرصت کنترل می دهد و می توانید با استفاده از تبلیغات کوتاه مدت، به سرعت بازخورد تبلیغ خود را دریافت کنید و بر اساس آن، تبلیغات خود را بهبود ببخشید
    3. بازاریابی خود را با استفاده از بازاریابی و هدف گذاری مجدد زیر نظر بگیرید. آیا قصد دارید که برای بار دوم و حتی سوم شانس خود را در زمینه گرفتن بازار هدف امتحان کنید؟ بازار هدف شما ممکن است، برای بار اولی که کاربران تبلیغات بنری شما را مشاهده می کنند، مورد توجه قرار نگیرد؛ این موضوع گاهی اتفاق می افتد. تبلیغات نمایشی برای هدف گذاری مجدد بازار، راه بسیار خوبی است که باعث می شود محصول یا خدمات شما، در ذهن باقی بماند. ممکن است دیدن دوباره تبلیغات لازم باشد.
    4. شما قصد دارید که بازار هدف شما، به برندتان اعتماد کند. این موضوع زمانی اتفاق می افتد که بازار هدف مطمئن شود که شما به اندازه کافی بر سر ادعاهای خود هستید و بزرگنمایی نکرده اید. بازی را بدست بگیرد و با اعتماد سازی، بازار هدف خود را به سمت خود جذب نمایید. دقت کنید که در بازاریابی آنلاین، این مهم به سادگی دست یافتنی نیست.
    5. بهره بردن از هدف گذاری منطقه ای یا Geo-targeting. تبلیغات نمایشی به شما قدرت کنترل می دهد که بطور خلاقانه، تبلیغات خود را هر چه بیشتر منحصر به فرد کرده تا با استفاده از تبلیغات منطقه ای، در یک محل خاص، به طور موثری بازار را هدف بگیرید. برای مثال، شما پیتزا های خود را در یک منطقه به فروش می رسانید، پس بگذارید تا افراد محلی بدانند که چگونه با استفاده از نمایش بنر و تلفن تماس شما، می توانند این پیتزا را سفارش دهند.
    6. اگر شما کاربران هدف خود را می شناسید، پس باید بدانید که علاقمندی آنها چیست و چگونه می توانید آنها را جذب محصول یا برند خود کنید. از این اطلاعات در طراحی تبلیغات خود استفاده نمایید که بتواند کاربران زیادی را جذب کنند. برای مثال، جوانترها بطور معمول، بیشتر جذب شبکه های اجتماعی می شوند و می توانید خدمات مربوط به آنها را بیشتر در این شبکه ها بگنجانید.
    7. تبلیغات را در وبسایت های مرتبط قرار دهید. دانش شما درباره علاقمندی مشتریانتان، می تواند به شما کمک کند که بفهمید، آنها بیشتر به کدام وبسایت ها سر زده و مطالعه می کنند. تبلیغات بنری در وبسایت ها و محتوای مرتبط، میزان توجه به بنر شما و میزان کلیک بر روی آن را افزایش می دهد. هیچ چیز دلسرد کننده تر از این نیست که زمان خود را روی کمپینی بگذارید که هیچ نتیجه ای در بر ندارد. قرار دادن تبلیغ خود روی وبسایت هایی که بازدیدکننده هدف شما در آن نیست، هزینه زیادی داشته و نتیجه ای در بر ندارد.
    8. از شفافیت کامل برای نمایش مزیت های خود استفاده نمایید. اینکه قادر به زیر نظر گرفتن تبلیغ خود و یا دریافت بازخورد از آن باشید، نکته قابل توجه ای است. زیر نظر گرفتن اشکال دیگر تبلیغات، می تواند کمی سخت باشد. استفاده از تبلیغات بنری، به شما اجازه می دهد که هفتگی و یا حتی روزانه اطلاعات خود را بروز نمایید. این نوع از اطلاعات به شما می گوید که تبلیغ یا بازاریابی شما، رو به موفقیت بوده و یا نیاز به بازبینی و تکمیل دارد. بازخورد نیز شما را راهنمایی می کند که استراتژی بهتری را انتخاب کرده و بازاریابی موفق تری داشته باشید.
    9. از مزیت آزمون A/B split بهره ببرید. کدام شرایط استراتژی بهتری است؟ گاهی اوقات، حتی با شناخت بازار هدفتان، پاسخ به این سوال دشوار است. این همان دلیلی است که می گوییم چرا کنترل و زیر نظر داشتن تبلیغتان موثر و لازم است. شما می توانید یک استراتژی را آزمایش کنید و اگر بازخورد خوبی دریافت نکردید، آن را تغییر دهید. در حالی که اگر این اتفاق در تبلیغات بیلبوردی سطح شهر بیافتد، به راحتی نمیتوانید آن را تغییر داده و بایستی هزینه زیادی متحمل شوید.
    10. از بازاریابی کم هزینه لذت ببرید. تبلیغات نمایشی آنلاین، در مجموع پر هزینه نیست؛ tri-media و استفاده از بیلبورد، به مراتب هزینه بیشتری دارند. در حقیقت، این نوع از تبلیغات، منابع کمی را در مقابل بازار هدف گسترده در اختیار می گیرد. با میلیاردها کاربر اینترنت، شما می توانید تنها با هزینه ای اندک، به شمار زیادی از کاربران هدف دست پیدا کنید.

    کمپین های تبلیغات نمایشی آنلاین، استراتژی های بسیار موثر و بزرگی هستند که دیده شدن محصول، خدمات و برند شما را بهبود می بخشند. این یک راه موثر است که می تواند به شما در زمینه جذب بازار هدف کمک کرده و تجارت شما را گسترش دهد.

    https://www.clickyab.com/blog/10-%d9...a%d8%a7%d8%aa/

مجوز های ارسال و ویرایش