ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: موبایل و بازاریابی آنلاین

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 14:36
    SARA

    موبایل و بازاریابی آنلاین




    بنظر می رسد که موبایل در دستان من چسبیده است! در حقیقت، خیلی کم پیش می آید که در زمان غیر کاری، از لپ تاپ برای جستجو در اینترنت استفاده کنم و همیشه از موبایل بهره می برم. تحقیقات نشان می دهد که 45 درصد بزرگسالان و افراد جوان، بیشتر جستجو های اینترنتی خود را توسط گوشی هوشمند خود انجام می دهند.
    البته ما می دانیم که تجربه کاربری گوشی هوشمند و لپ تاپ، کاملا متفاوت بوده، اما در واقع تفاوت بین موبایل و آنلاین بودن از دیدگاه مارکتینگ و بازاریابی چیست؟ آیا همانند هم هستند؟ باید بگوییم خیر.
    تفاوت فنی
    اگر دقت کنید، هنگامی که شما با استفاده از موبایل خود، وبسایتی را باز می کنید، در ابتدای نام دامنه آن، کلمه “.m” و یا “.mobile” اضافه می شود. آیا این طبیعی است؟ این موضوع به این خاطر است که شما با استفاده از موبایل به وبسایت مراجعه کرده اید که این کاملا با حالتی که با استفاده از کامپیوتر خود وارد وبسایت می شوید، تفاوت دارد. بطور کلی و از نظر فنی، وبسایت های مناسب موبایل، توسط تیم مجزایی از وبسایت معمول، مدیریت می شود و تنظیمات آن به گونه ای است که برای موبایل شخصی سازی شده است.
    البته اجرای طرح های مارکتینگ و بازاریابی در هر دو حالت، بسیار شبیه به هم هستند. تبلیغات به گونه ای تغییر میابند تا برای نمایش در موبایل، مناسب باشند.
    تقسیم بندی مخاطبان
    بسیاری از بازاریابان امروزی، بطور خاص آموزش دیده اند که چگونه به مشتریان اطلاع رسانی کرده و چشم انداز این موضوع چگونه است. نوع دستگاهی که مشتری هنگام برخورد با تجارت شما استفاده می کند، نکته مهمی است که بر اساس آن می توان مخاطبان را دسته بندی نمود.
    امروزه، جایگاه موبایل و کاربری آن بسیار تغییر کرده است و می بایست تمرکز و برنامه قوی برای کاربران موبایلی انجام شود. بخش اعظمی از مشتریان شما، با گوشی هوشمند خود به دنبال خدمات و محصولات موجود در تجارت شما هستند که نباید آنها را از دست بدهید.



    https://www.clickyab.com/blog/%d9%85...7%db%8c%d9%86/

مجوز های ارسال و ویرایش