ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ رامشگر - موسیقی

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/07, 20:11
    Admin

    معرفی استارتاپ رامشگر - موسیقی



    آموزش موسیقی با ترکیبی از صدا تصویر و انیمیشن

    به پیشرفته‌ترین سیستم آموزش موسیقی خوش آمدید.


    درباره ما

    رامشگر شیوه‌ای نو و موثر برای اموزش موسیقی است که یادگیری را برای هر هنرجویی اسان و لذت‌بخش می‌کند. رامشگر اپلیکیشن‌هایی را برای تمرین مبانی موسیقی (دیکته و نت‌خوانی) و قطعات موسیقی ارائه می‌دهد.

    اپلیکیشن‌های نت‌خوانی رامشگر به هنرجوی موسیقی کمک می‌کند که نام نت‌های موسیقی را با کلیدهای مختلف و همچنین موقعیت نت‌ها بر روی ساز را به خوبی یاد بگیرد. اپلیکیشن‌های دیکته موسیقی رامشگر این امکان را به هنرجو می‌دهد که گوش موسیقی خود را تقویت کند و نت‌ها را تنها از طریق شنیدن تشخیص بدهد این توانایی در کوک ساز و اجرای موسیقی بسیار موثر است. تشخیص نام نت‌ها و تقویت گوش موسیقی برای هر هنرجویی بسیار مهم و ضروری است در حالیکه شیوه‌های مرسوم یادگیری در این خصوص چندان موفق عمل نکرده‌اند بسیاری از هنرجویان توانایی کوک کردن ساز را ندارند و یا یادگیری نام نت‌ها برای انها بسیار سخت به نظر می‌رسد. رامشگر با ارائه اپلیکیشن‌های اموزشی برای دیکته موسیقی و نت‌خوانی و با ارائه شیوه‌ای مدون و گام به گام روند یادگیری را بسیار اسان کرده است.

    اپلیکیشن‌های قطعات موسیقی کمک بسیار زیادی به هنرجو می‌کند که قطعات موسیقی را به خوبی یاد بگیرد. در این بخش هر قطعه موسیقی به صورت کامپیوتری و یا توسط نوازنده اجرا می‌شود و همزمان با شنیدن صدای موسیقی انیمیشنی بر روی ساز و خط نت اجرا می‌شود. هنرجو می‌تواند انتخاب کند قطعه از چه میزانی اجرا شود و یا کوک و سرعت قطعه را تغییر دهد. مجموعه این امکانات باعث می‌شود هنرجو حتی بدون کمک معلم تا حد قابل قبولی قطعات را یاد بگیرد. در واقع انچه که به کمک هنرجو می‌اید همان انیمیشن بر روی ساز و خط نت و امکان تغییر سرعت است وگرنه نت‌ها و اجراهای صوتی بسیاری در بازار موجود است.


    اعضای رامشگر

    احسان شادمهری

    احسان شادمهری موسس و برنامه‌نویس رامشگر است. وی دانش‌آموخته کارشناسی فیزیک از دانشگاه فردوسی است.
    او فراگیری موسیقی را از سال ۷۲ آغاز نمود و تا کنون کنسرت‌ها و کارگاه‌های مختلفی را برگزار کرده و سال‌هاست که در اموزشگاه‌های موسیقی مشهد به تدریس سنتور می‌پردازد. او در چهارمین دوره جشنواره موسیقی جوان در بخش تکنوازی سنتور موفق به کسب مقام دوم در کشور شد. ایده رامشگر در تابستان ۹۳ در ذهن او شکل گرفت و در پاییز همان سال با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های وب شروع به ساختن وب اپلیکیشن‌های موسیقی کرد. ایده، طراحی و برنامه‌نویسی کلیه وب اپلیکیشن‌ها و همچنین طراحی صفحات رامشگر توسط او انجام شده.


    لیلا ماهوسکی

    لیلا ماهوسکی دانش‌آموخته مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه فردوسی است. برنامه‌نویسی و پیاده‌سازی سمت سرور کلیه امکانات پورتال و همچنین بخش‌هایی از طراحی رابطه کاربری رامشگر توسط او انجام شده است. وی به واسطه کار در شرکت سازه اطلاعات سامان تجربه کار با پورتال بانک‌ها بیمه‌ها و وزارت خانه‌ها را کسب کرده و با استفاده از دانش و تجربیات ارزشمند خود و ایده گرفتن از سیستمهای نوین اموزشی٬ رامشگر را طراحی و پیاده سازی کرده است





    ایمیل: [email protected]
    موبایل: ۰۹۳۰۷۳۸۰۷۵۸
    پشتیبانی سریع تلگرام: rameshgarsupport@
    تلفن: ۰۵۱۳۸۴۶۰۷۴۲
    ادرس: مشهد، خیابان کوهسنگی ۳۱، اسلامی ۴، کوچه سوم سمت راست، پلاک ۳۷

مجوز های ارسال و ویرایش