ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: مبادله گران هنوز در مورد قیمت بیتکوین گلد مطمئن نیستند

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/06, 18:50
    SARA

    مبادله گران هنوز در مورد قیمت بیتکوین گلد مطمئن نیستند

    قیمت این رمزارز تازه منشعب شده از بیتکوین بین ۰$ تا ۲۹۰۰$ تخمین زده می شود.
    بیتکوین گلد (BTG) ممکن است که هنوز به طور رسمی راه اندازی نشده باشد (و یا بین کاربران توزیع نشده باشد)، اما این نمی تواند جلوی بازار ارز های دیجیتالی را برای تعیین ارزش بالقوه آن بگیرد!
    در یک چرخش جالب، تعدادی از صرافی ها در حال فهرست کردن توکنی هستند که مربوط به عرضه BTG در آینده است (BTG هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته). در هر حال مبادله گران (تریدرها) به دنبال تعیین ارزش این رمزارز هستند تا ارزش استخراج آن را با سایر ارز های رقیب مقایسه کنند. هنوز می توان گفت که اختلاف نظر های زیادی در این زمینه وجود دارد.
    در مصاحبه، تفسیرگران در مورد تیم توسعه دهنده و فرصت های بالقوه ای که این ارز در بازار ایجاد می کند، اظهار نظر کردند.
    Safiri Felix محقق انتشارات اقتصادی Empiricus معتقد است در حالیکه BTG دیگران را برای کپی کردن (clone) بلاکچین بیتکوین ترغیب می کند و بنابراین از پتانسیل موجود این ارز برای دست یافتن به سطح قابل گسترش کاربران آن استفاده می کند، این مسیر را محدود می بیند. او در مصاحبه با CoinDesk گفت:”به نظر من انشعاب ها به عنوان روندی برای راه اندازی توکن های جدید هستند و هدف آن ها جذب سریع کاربران است. بهترین مثال، BTG است که پتانسیل رقابت با لایتکوین را دارد”.
    در حقیقت، بیشتر شاهدان اقتصادی که از آن ها نظرسنجی به عمل آمد، از این پروژه انتظار رقابت با بیتکوین و بیتکوین کش (BCH) ندارند و طبیعتا ارزش بازار BTG از کوین های نام برده، کمتر خواهد بود.
    به نظر می رسد که این عقیده بازتابی از رفتار صرافی هاست؛ چرا که به طور مثال در Bitfinex، توکن های BTG تا ۲۹۰۰$ نیز خرید و فروش شد (البته بعدا تا ۹۶٫۶۴ درصد افت کرد و روز سه شنبه به قیمت ۹۷ دلار رسید). چهارشنبه، قیمت در حدود ۱۳۷$ به ثبات رسید و بازار ها را با درخواست فروش سنگینی مواجه نمود.
    در هنگام نگارش این مقاله، ارزش کل BTG در هنگام آزادسازی کامل آنها، به اندازه ۴۳ درصد از BCH و ۲ درصد از بیتکوین خواهد بود. بنابراین غیر محتمل است که در آینده نزدیک ارزش BTG از دو ارز دیگر پیشی بگیرد.
    بدین ترتیب، کشش ضعیفی برای مبادله آن وجود دارد. در حال حاضر تعداد انگشت شماری از صرافی ها مثل Bitfinex، HitBTC، Yobit، Bleutrade، Bitstar و Coinnest مبادله BTG/BTC و BTG/USD را پشتیبانی می کنند.
    نگرانی های توسعه دهندگان
    بزرگترین سوال برای کسانی که رای به انشعاب دادند، این است که آیا افراد مسئول در پروژه، توکن های مربوط به آن را تحویل خواهند داد؟
    مورد دیگری که هنوز بحث برانگیز است این است که تیم توسعه دهنده BTG در نظر دارد تا مقدار مشخصی از این رمزارز را کنار بگذارد تا در توسعه آتی آن هزینه شود (به عنوان چیزی که از آن با نام پیش-استخراج یاد می شود). در حقیقت، Safiri می خواست که سریعا این نکته را بگوید که این تیم تازه کار است و سابقه ثبت شده ای در این صنعت تاکنون نداشته است. او گفت:”طبیعی است که نتوانند کد با کیفیت را تحویل دهند.”
    Charlie Shrem، کارآفرین باسابقه و مدیر اقتصادی و اجتماعی شرکت Jaxx گفت: “بنظر می رسد که همانند تلاشی برای تکثیر BCH و اهدای یک پیش-استخراج خوب به توسعه دهندگان است!”
    روی هم رفته، او در نکات خود به این نکته اشاره کرد که قیمت کم BTG در مقایسه با BTC و BCH ممکن است بازتابی از احتمال این باشد که این پول هرگز به مقصد (کاربران) نرسد!
    پتانسیل های بلندمدت
    برای کسانی که به چگونگی مدیریت دارایی خود می اندیشند، نوسانات کوتاه مدت ارز جدید، اهمیتی ندارد. برای مثال، BCH که در ماه آگوست از بیتکوین منشعب شد، پیش از افت قیمت آن در ماه اول تا نزدیک ۱۰۰۰$ نیز معامله شد؛ سپس بین ۳۰۰$ تا ۴۰۰$ تثبیت شد. Zcash نیز در ابتدا در ازای هر توکن برای میلیون ها دلار مبادله شد (با وجود اینکه دلیل آن مربوط به گسترش و توسعه آن بود).
    اما هنوز سوال نهایی در مورد ارزش نهایی پروتکل باقی می ماند که مهمترین موضوع به نظر می رسد. Shrem خیلی فراتر از آن رفت که بگوید ممکن است BTG بتواند غیر حرفه ای ها را تحت تاثیر قرار دهد تا با تجهیزات استخراج قدیمی تر، به فرایند استخراج این ارز امنیت بدهند و این موضوع احتمالا بتواند به افزایش ارزش BTG و سوددهی بیشتر کمک کند.
    او بیان کرد: “در حالیکه GPU های قدیمی تر می تواند برای استخراج اتر (رمزارز شبکه اتریوم) مورد استفاده قرار گیرد، انجام این کار می تواند به کاهش شانس دریافت جایزه برای رقابت موجود، منجر شود”.

    البته، دیگران صریح تر مخالفت خود را اعلام کردند. Tim Ennekingمدیر صندوق دارایی Crypto Asset Management اعتقاد دارد که BTG ثابت می کند که انشعاب ارز ها تاثیر کاهنده ای بر راندمان پیشرفت آن ها دارد. او در پایان گفت: “مثل یک ICO است؛ فقط یک سرِ شروع کننده دارد.”

    دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.

    https://coiniran.com/%d9%85%d8%a8%d8...8%db%8c%d9%86/

مجوز های ارسال و ویرایش