ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ثبت نام بیش از یک میلیون نفر در کلاس های آنلاین رمز ارز

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/06, 18:46
    SARA

    ثبت نام بیش از یک میلیون نفر در کلاس های آنلاین رمز ارز


    خبرنگار ارشد حوزه فناوری خبرگزاری CNBC توضیح داد که چگونه افزایش چشمگیر پذیرش پرطرفدارترین رمزارز دنیا بیتکوین، با وجود ارزیابی های متفاوت توانسته است در حال حاضر وارد حوزه آموزش جهانی شود.

    به لطف بیتکوین، دوره آموزش رمزارزها از این به بعد، صرفا برای مقطع دکترا نیست
    پروفسور Dan Boneh از آزمایشگاه امنیت کامپیوتر در دانشگاه استنفورد، جذابیت دوره های رمز نویسی خود و چگونگی ارزیابی گسترده ارزهایی همانند بیتکوین را مورد بحث قرار داد. در رتبه دوم دوره های آموزشی، دوره های امنیت کامپیوتر و رمز نویسی بسیار پر طرفدار و محبوب هستند. او به آقای Levy از خبرگزاری CNBC گفته است که بیتکوین یک مبحث فوق العاده برای آموزش رمز نویسی است. او همچنین اضافه کرده است که پیدایش و ظهور رمز ارز ها به این معنی است که مجموعه ای از برنامه های جدید برای رمز ارز ها وجود دارد که پیش از این وجود نداشته اند.

    رسیدن به رمز نویسی از طریق بیتکوین، این معنی را دارد که علاقه جدیدی در زبان محاسبات به وجود آمده است. به گزارش CNBC پروفسور Boneh گفت که بیش از یک میلیون نفر در کلاس های آنلاین رمز نگاری که او قرار است در وب سایت Coursera تدریس کند، ثبت نام کرده اند.

    وب سایتCoursera دارای تقریبا سی میلیون کاربر ثبت شده و دو هزار دوره مختلف به 12 زبان مختلف است. وب سایت News.bitcoin.com دوره اول کلاس های رمز نویسی پروفسور Boneh را در لیست خود قرار داده که شامل دو قسمت است: دوره 79 دلاری که به شرکت کنندگان گواهی و بازخورد آموزشی اعطا می کند و دوره آزاد که جهت شکوفایی علمی به شرکت کنندگان این شانس را می دهد که، چند دوره را به عنوان دوره آموزشی انتخاب کنند. کمک های مالی به افراد واجد شرایط نیز امکان پذیر است.
    “رمز نویسی یک ابزار ضروری برای حفاظت اطلاعات در سیستم های کامپیوتری است. کلاس ها به قسمت های سیستم های رمز نگاری شده، کلید های مخفی، کلید های عمومی، پروژه های برنامه نویسی و کسب دانش برای افراد بدون داشتن اطلاعات (zero-knowledge) تقسیم شده اند.”
    حتی یک کتاب تالیف شده به قلم پروفسور Boneh و پروفسور Vipul Goyal از Carnegie Mellon به نام «دوره تحصیلات تکمیلی در رمزنگاری ثبت شده» به طور رایگان در دسترس بوده و برای افراد خودآموز بارها به روز رسانی شده است.
    رمز ارز، یک پروژه خودآموز برای دانشجویان است
    بنا بر گزارش CNBC، پروفسور Goyal هفت سال را در محل کار خود بر روی انوع جدید رمز گذاری ابری، بخش تحقیقات شرکت مایکروسافت در کشور هند، سپری کرده است. آقای Levy توضیح داده است که او اخیراً به شروع کار گروه CMU Crypto برای انجام پروژه های تحقیقاتی کمک کرده است.
    پروفسور Boneh و پروفسور Vipul Goyal مشترکا توضیح داده اند که چگونه ارزش رمز ارزی مانند بیتکوین، که اخیرا به 6 هزار دلار رسیده است باعث شده دانشجویان به پروژه های مشابه بپردازند. بر اساس اظهارات پروفسور Boneh: “تعداد زیادی آزمایش در حال انجام است و همانند سایر اکوسیستم های استارت آپ، تعدادی از آن ها موفق شده و تعدادی دیگر با شکست مواجه می شوند.”
    با چنین انفجاری (افزایش ناگهانی) در ارزیابی بازار، ناگریز دانشجویان اقدام به ترک تحصیلات رسمی خواهند کرد. پروفسور Goyal گفت “اگر آنها بخواهند یک نرم افزار موبایل را طراحی کنند، احتمالا به تعدادی سرمایه گذار نیاز خواهد بود. در صورتی که شما خودتان کاری را در زمینه رمزارزها شروع کنید و مردم هم به کار شما علاقمند شوند، سرمایه کار شما به طور خودکار از کالای ارزشمندی که ایجاد کرده اید تامین می شود.”

    با افزایش سرعت ارزیابی ها و پیگیری آن ها، مطمئنا دوره های رمز ارز بیشتری در راه خواهد بود. هر دو دانشگاه UC Berkeley و MIT نسخه های خودشان را ارائه کرده اند.

    دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



    https://coiniran.com/%d8%ab%d8%a8%d8...7%d8%a7%db%8c/

مجوز های ارسال و ویرایش