ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ بیتسو - مستقیم کننده تورنت

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2019/02/17, 11:04
    bitso
    بهترین ترکرهای خصوصی تورنت به بیتسو اضافه شد.
    کاربران بیتسو از این پس میتوانند از ترکرهای خصوصی تورنت (بدون نیاز به تهیه اکانت مجزا از ترکر خصوصی) دانلود نمایند.
    دانلود از ترکرهای HDTorrent و TorrentLeech درحال حاضر نامحدود است. یعنی کاربر تنها کافیست فضای خالی در پنل خود داشته باشد.


    بیتسو بصورت حجمی نیست یعنی هر کاربر میتواند به دفعات فایلهای دانلود شده قبلی را پاک و با خالی شدن فضا، تورنت جدید برای دانلود قرار دهد.


    کانال تلگرامی بیتسو راه اندازی شد تا بتوان نظرات کاربران را دریافت و نیز اخبار بیتسو را اطلاع رسانی کرد.
    @bitsoir
    https://t.me/bitsoir
  • 2019/01/20, 11:05
    bitso

    معرفی استارتاپ بیتسو - مستقیم کننده تورنت

    ایده سیستم دانلود تورنت http://bitso.ir به زمانی برمیگردد که برای دانلود عکس استوک مجدد به تورنت مراجعه کردم. برای اولین بار بجای نصب نرم افزار دانلود تورنت bitTorrent، از سایت های مستقیم کننده تورنت استفاده کردم که معروف ترین آنها zbigz بود. این سایت تورنت را بجای من دانلود میکرد و لینک مستقیم دانلود را دراختیار من قرار میداد و من با دانلود منیجر فایلهای مستقیم شده تورنت را به سیستم خودم انتقال میدادم.


    متوجه شدم بسیاری از هموطنان من نیز از این سایتها برای دانلود تورنت استفاده میکنند. این سایتها محدودیت هایی برای کاربران رایگان خود داشتند که سبب میشد کاربران حرفه ای اکانت خریداری کنند. که قیمت بالای اکانت و چگونگی پرداخت ارزی هم برای ما مشکل بزرگی بود.


    سایت مشابهی در ایران چنین سرویسی برای دانلود تورنت ارائه نمیکرد. سایت هایی بودند که قابلیت دانلود تورنت داشتند اما تعرفه را براساس پهنای باند مصرفی محاسبه میکردند و این برای دانلود تورنت بصرفه نبود. درحالی که سایت های خارجی دانلود تورنت نامحدود بود و کاربر میتوانست هرتعداد تورنت دانلود کند و محدودیت صرفا برمبنای فضای دیسک اشغال شده محاسبه میشد.


    تصمیم به راه اندازی سیستم دانلود تورنت گرفتم و پروژه بیتسو http://bitso.ir را شروع کردم. سیستمی تحت وب برای مستقیم کردن تورنت و دانلود تورنت با همان قابلیت هایی که سایت های خارجی به کاربرانشان ارائه میکردند. قابلیت هایی ازجمله انتقال تورنت به سرور کاربر، پشتیبانی از تورنت خصوصی، زیپ کردن فایل های تورنت، مشاهده فیلم تورنت بصورت آنلاین و ...


    در شروع کار بیتسو از سرور مجازی برای دانلود تورنت استفاده شد و الان با استقبال خوب کاربران تورنت ایرانی، دانلود تورنت روی 4 سرور اختصاصی مجزا و در بهترین دیتاسنترها انجام میشود بطوریکه که کاربران در زمان دانلود لینک مستقیم تورنت ها با افت سرعت مواجه نشوند.



    به این بپردازیم که چرا کاربران تورنت ترجیح میدهند تورنت با لینک مستقیم دانلود کنند؟


    دانلود تورنت با دانلود لینک مستقیم تفاوت هایی داره و قوائدی داره که باید قبل از نصب نرم افزارهای Torrent Client و استفاده از تورنت نسبت به آنها آگاه باشیم.
    1. اولین اصل و تفاوت این است که برخلاف لینک مستقیم (لینک هایی که در سایت های معمولی برای دانلود درج شده)، محتوای تورنت در یکجا متمرکز ذخیره نشده است. درواقع محتوای تورنت در سیستم های کاربرانی که قبلا تورنت را دانلود کردند (و یا درحال دانلود هستند) ذخیره است. به آنها Peer میگویند.
    2. هیچ تضمیمی وجود نداره که با شروع دانلود، فایل تورنت کامل دانلود شود. بسیار اتفاق میفتد که دانلود تا درصدی پیش میرود و متوقف میشود چونکه هیچ کدام از Peer ها فایل را کامل در اختیار ندارند!
    3. در زمانیکه شما درحال دانلود تورنت هستید، همزمان دیگر کاربران تورنت هم از سیستم شما دانلود میکنند. ممکن است چندین برابر حجم فایل دانلود شده، آپلود داشته باشید. پس مواظب مصرف پهنای باند اینترنت خود باشید.
    4. سرعت دانلود از تورنت وابسته به تعداد Peer های هر تورنت متغیر است و سرعت ثابتی را نباید انتظار داشت.
    5. بسیاری از تورنت ها Peer کمی دارند و یا اصلا ندارند و شما برای دانلود آنها میبایست مدت زیادی سیستم خود را روشن و متصل نگه دارید که شاید یکی از Peer ها آنلاین شود و شروع به دانلود کنید. این موضوع بیشتر شامل تورنت های قدیمی و تورنت هایی که مخاطب کمتری دارند میشود.
    6. هیچ نظارتی روی تورنت ها نیست. از کسی هم انتظار پاسخگویی نداشته باشید. ممکن است یک تورنت اسمی داشته باشد که با دانلود فایلهای آن متوجه شوید که فایلهایی که دانلود کردید هیچ ربطی به اسم تورنت ندارند و الکی پهنای باند و انرژی صرف کردید. و یا حتی ویروس دانلود کرده باشید!


    با تبدیل تورنت به لینک مستقیمhttp://bitso.ir در بیتسو این مشکلات را نخواهید داشت. چرا؟
    شما فقط لینک تورنت را به بیتسو معرفی میکنید. بیتسو محتوای تورنت را روی سرورهای خودش دانلود میکند. دانلود شدن تورنت روی سرور بیتسو بصورت خودکار انجام میشود که بسته به تعداد Peer ها متغیر است و از چند ثانیه تا چند روز ممکن است طول بکشد مخصوصا تورنت های خاص و قدیمی که Peer هایش بندرت آنلاین میشوند اما سرورهای بیتسو همیشه آنلاین و منتظر Peer ها هستند تا به محض آنلاین شدن آنها شروع به دانلود کنند. نیازی نیست که خودتان آنلاین باشید چونکه بیتسو بعد کامل شدن دانلود به شما از طریق ایمیل اطلاع میدهد.
    شما فایل های تورنت دانلود شده را در محیط کاربری خودتان مشاهده میکنید و بعد از اطمینان از صحت محتوا اقدام به دانلود با لینک مستقیم از بیتسو خواهید کرد. فایلها در پنل شما تا زمانیکه حذفشان نکنید باقی خواهند ماند پس هرزمان که مناسب بدونید و با خیال راحت دانلود کنید.
    شما فیلم ها و عکس های دانلود شده تورنت را در همان محیط کاربری و تحت وب تماشا کنید و نیازی نیست برای دیدن قسمت هایی از یک فیلم تورنت، همه آنرا روی سیستم دانلود کنید.


مجوز های ارسال و ویرایش