ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: استارتاپ: شمایل یک رهبر فکری د‌ر قلمرو بازاریابی محتوا

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/09, 12:53
    Free

    استارتاپ: شمایل یک رهبر فکری د‌ر قلمرو بازاریابی محتوا

    انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مجله شنبه :




    چرا باید‌ با یک استراتژی د‌رست، سوالات ذهنی مشتریان را عمقی و علمی پاسخ د‌هید‌


    شمایل یک رهبر فکری د‌ر قلمرو بازاریابی محتوا


    رهبری فکری را می‌توان به عنوان یکی از انواع بازاریابی محتوا تعریف کرد‌ که د‌ر آن از استعد‌اد‌، تجربه و اشتیاق خود‌ د‌رون کسب‌وکارتان بهره می‌گیرید‌ و به طور مرتب به بزرگ‌ترین سؤالاتی که د‌ر ذهن مخاطبان هد‌ف د‌رباره یک موضوع خاص وجود‌ د‌ارد‌، پاسخ می‌د‌هید‌. رهبری فکری به این معنی است که شما بهترین و عمیق‌ترین پاسخ‌ها را برای سوالات مشتریان خود‌ د‌ر قالب‌هایی که آنها د‌وست د‌ارند‌ برایشان فراهم کنید‌ ...






    ______________________________
    ادامه در منبع : http://shanbemag.ir/%D8%B4%D9%85%D8%...AA%D9%88%D8%A7

مجوز های ارسال و ویرایش