ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: صفر تا صد ثبت مؤسسه

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/09/11, 08:39
    Sabtyar

    صفر تا صد ثبت مؤسسه

    شاید پیدا کردن شریک مناسب و شراکت با افراد متعدد، مشکلات زیادی برای کسب و کار شما ایجاد کند. به این فکر کرده‌اید که خودتان به تنهایی یک موسسه ایجاد کنید؟ یک موسسۀ غیرتجاری چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا امکانات کافی برای پیشرفت و کسب سود مورد انتظار شما فراهم می‌کند؟ این نوشتار به شما کمک می‌کند تا با ثبت موسسه و ویژگی‌های آن آشنا شوید. (برای مطالعۀ بیشتر می‌توانید به مطلب «تفاوت موسسه و شرکت» مراجعه کنید.)

    در واقع آنچه در تعریف یک موسسه غیرتجاری مهم است، این است که برای اهداف تجارتی تأسیس نشده باشد. موضوع فعالیت‌های یک موسسه، امور فرهنگی، علمی، ادبی، فعالیت‌های خیرخواهانه و موضوعاتی از این قبیل است.

    اگر موضوعی که برای فعالیت انتخاب کرده‌اید غیرتجاری است، حتما از قالب موسسه برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. همه روزه با موسسات بسیار زیادی مواجه هستیم. برای مثال موسسات آموزشی و کمک آموزشی، یا موسسات آموزش زبان‌های خارجی. به طور کلی موسساتی که هدف از ایجاد آن‌ها استفاده از مزایای شرکت‌های تجاری نباشد.بدیهی‌است که موسسات نیز از منافع مادی استفاده می‌کنند و ممکن است حتی هدف از ایجاد آن‌ها انتفاع مادی باشد. و در پایان سال مالی خود، سودآوری بالایی هم داشته باشند. اما هیچ‌گاه موضوع فعالیت موسسه از قالب فعالیت‌های فرهنگی و علمی و ادبی و… خارج نمی‌شود.

    برای آگاهی از شرایط و مدارک لازم برای ثبت مؤسسه، اینجا کلیک کنید.

مجوز های ارسال و ویرایش