ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: گزارش آسیب‌شناسی سیاست تقسیم سود (dps)

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/09/05, 14:02
    طراحی سایت ارزان
    استفاده از دکوراسیون چوبی می تواند طبیعت را به خانه شما بیاورد و علاوه بر زیبایی موجب آرامش شما گردد. راحتی و گرما چوب را بسیاری از افراد می پسندند و دکوراسیون منزل خود را با مواد اولیه چوبی انتخاب می کنند.
    در فلسفه باستانی چین و برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا در ساختمان های مسکونی، تجاری، باغ و غیره ازعلم فنگ شویی استفاده می‌شود؛ تا بهترین اثر را بر سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و به طور کلی انرژی مثبت داشته باشد.
    مهم‌ترین چیزهایی که باید رعایت کرد: پرهیز از بی نظمی و هرگونه انباشتگی، استفاده از رنگ های مناسب، خطوط منحنی و در نظر گرفتن جهت‌های مناسب است.
    عناصر نقش بسیار مهمی در فنگ ‌شویی ایفا می ‌کنند. عناصر ۵ گانه چینی عبارتند از: آب. باد. خاک. آتش و فلز است.این پنج عنصر به طور مستقل و در کنار هم کار می ‌کنند تا آرامش را حفظ و انرژی را به فضا بازگردانند.
    یکی از بهترین دکوراسیون ها، دکوراسیون چوبی است. از چوب برای ایجاد قدرت خلاقیت و پرورش درونی استفاده می‌شود. دکوراسیون چوبی خانه هم‌ چنین بیان‌گر جنبه‌هایی هم‌چون تولد، توان، انعطاف‌پذیری، و ادراک است.
    حتما باید تعادل و هماهنگی درستی در استفاده از چوب در فضا وجود داشته باشد. چرا که استفاده بیش از اندازه از آن در فضا حسی از خودسری، انعطاف ‌ناپذیری، و عدم تعادل را به وجود می‌آورد. کمبود چوب در خانه نبود خلاقیت، دلسردی، و افسردگی را به وجود می‌آورد. بهتر است در کنار دکوراسیون چوبی از گیاهان، کاغذ، مبلمان، و پارچه استفاده کنید.
  • 2018/04/17, 13:58
    Sina homaei

    گزارش آسیب‌شناسی سیاست تقسیم سود (dps)

    شرکت‌های سرمایه‌پذیر با برگزاری مجامع سالانه، اقدام به ارائه گزارش عملکرد و درخواست تصمیم‌گیری در مورد برخی از امور شرکت می‌کنند. در اکثر اوقات، بحث‌برانگیزترین بخش مجمع، تصمیم‌گیری درباره تقسیم سود است، به این دلیل که سهامداران برای دریافت بازده نقدی سرمایه‌گذاری خود، پیشنهاد توزیع حداکثری سود را ارائه می‌کنند و در مقابل مدیران شرکت‌ها برای جبران کمبود نقدینگی و جلوگیری از خروج منابع مالی، تمایلی به تقسیم سود ندارند. لذا مباحث مختلفی در رابطه با تقسیم سود از جمله میزان تقسیم سود و زمان پرداخت بین مدیران و سهامدران مطرح می‌شود که در نهایت تعیین‌کننده سیاست شرکت در مورد تقسیم سود نقدی است.
    این پژوهش، در راستای افزایش آگاهی در مورد سیاست تقسیم سود شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تهیه شده است و در آن پس از بیان مبانی نظری سیاست تقسیم سود، قوانین تجارت برخی از کشورهای منتخب مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس با استفاده از شاخص‌های مورد استفاده فدراسیون جهانی بورس‌های اوراق بهادار در رابطه با سیاست تقسیم سود، گزارش‌های مقایسه‌ای بین کشورهای مختلف ارائه می‌شود. در خاتمه هم گزارشی از سیاست تقسیم سود در بازار سرمایه ایران از جنبه‌های گوناگون، از جمله رابطه بین قیمت و سود، نسبت تقسیم سود (D/E)، مدت زمان پرداخت سود، رابطه بین میزان سود تقسیمی و افزایش سرمایه و رابطه بین شاخص کل و شاخص قیمت ارائه می‌گردد.




    نگارنده: مهسا جمشیدی ویسمه

    بورس اوراق بهادار تهران - گزارش آسیب‌شناسی سیاست تقسیم سود (DPS)

مجوز های ارسال و ویرایش