ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ⁣سایت پیوندها از دسترس خارج شد!

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/08/21, 14:14
    Arshia

    ⁣سایت پیوندها از دسترس خارج شد!

    ⁣به دلیل پرداخت نکردن هزینه‌های هاستینگ

    🔸⁣سایت پیوندها که لینک‌های سایت‌های موردتایید وزارت ارشاد را به کاربران سایت‌های فیلترشده پیشنهاد می‌کند به علت پرداخت نکردن بدهی خود به شرکت هاست‌ایران از دسترس خارج شد.

    🔸⁣شرکت هاست ایران در اطلاعیه‌ای با اشاره به بدهی وزارت ارشاد که متولی تامین هزینه‌های این سایت است، اعلام کرد ادامه ارائه سرویس میزبانی (هاستینگ) با توجه به این بدهی ۵ ساله مقدور نیست.

    🔸⁣فرشاد اسماعیلیان، مدیرعامل هاست‌ایران در گفت‌وگو با شنبه‌پرس با اشاره به سخت شدن شرایط اقتصادی برای شرکت‌های خصوصی، عمل نکردن شرکت‌ها و نهادهای دولتی به تعهدات مالی‌شان را کمرشکن عنوان کرد و گفت: «بدهی وزارت ارشاد بابت سایت پیوندها حدود ۳۰۰ میلیون تومان است که به‌هیچ‌وجه عدد قابل‌توجهی برای یک وزارتخانه دولتی محسوب نمی‌شود. اما علیرغم پیگیری‌های ۵ ساله ما، کسی حاضر به پاسخگویی در این زمینه نیست و ما تنها راه جلوگیری از ضرروزیان بیشتر شرکت‌مان را ادامه ندادن همکاری با وزارت ارشاد در رابطه با سایت پیوندها دیدیم.»

    بخش‌هایی از ⁣متن اطلاعیه هاست ایران که در اختیار شنبه‌پرس قرار گرفته:

    🔸⁣ارائه خدمات به سایت پیوندها از سال ۱۳۸۶ به درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط شرکت هاست ایران ( نوآوران شبکه سبز مهرگان) انجام می شد.

    🔸⁣تا انتهای سال ۱۳۹۲ قرارداد مربوطه، توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال آن وزارتخانه منعقد و پرداخت می‌شد و قرارداد سال ۹۲ تمدید وسرویس هم استمرار یافت. اما علیرغم ادامه میزبانی طبق روال جاری و درخواست های مکرر این شرکت متاسفانه مرکز موصوف به بهانه‌های مختلف از عقد قرارداد جدید یا تمدید قرارداد قبلی استنکاف کرد.

    🔸⁣متاسفانه با وضعیت اقتصادی حاکم، اگر قرار باشد سازمان‌های دولتی در پرداخت حق‌الزحمه شرکت‌های خصوصی چنین عمل کنند کسب‌وکارهای مشابه شرکت ما را به تعطیلی خواهند کشاند.

مجوز های ارسال و ویرایش