ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/08/05, 15:42
    mahsa

    ایران دارای بیش‌ترین سهم استارتاپ‌های زیست‌فناوری منطقه است


    سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در آیین اختتامیه بیست و نهمین المپیاد جهانی زیست شناسی (IBO 2018) به ظرفیت خارق العاده کشورمان در تربیت نیروی انسانی خلاق اشاره کرد و افزود: اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان اصلی‌ترین پایه توسعه و پیشرفت کشور، متکی به خلاقیت نیروی انسانی است.
    معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور به جایگاه مطلوب ایران در تولید علم حوزه زیست فناوری گفت: ایران علاوه بر آن که به لحاظ تولید علم در زیست فناوری و دیگر حوزه‌ها دارای جایگاه مطلوبی در منطق است به طوری‌که در زیست فناوری حائز رتبه سیزدهم و در حوزه سلول‌های بنیادی در رتبه چهاردهم قرار داریم
    ستاری به سهم قابل توجه کشورمان از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان منطقه خاورمیانه در حوزه زیست‌فناوری اظهار کرد: بیش از ۹۸ درصد داروهای مورد نیاز کشور توسط شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی تأمین می‌شود و موفقیت این استارتاپ‌ها به دست نیروی انسانی خلاق و توانمندی اتفاق افتاده است که می‌توانند اقتصاد این حوزه را به شدت تقویت کنند و المپیادها یکی از خروجی این دست نیروی انسانی است.
    رئیس بنیاد ملی نخبگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد زیست‌بوم مساعد نوآوری و سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی خلاق گفت: امسال در المپیاد زیست جهش قابل توجهی را شاهد بودیم و بنیاد ملی نخبگان همچون سال‌های گذشته برگزیدگان این المپیاد را تحت پوشش قرار می‌دهد چراکه ضروری است نیروی انسانی خلاق و تحصیل کرده برای قرار گرفتن در مسیر نوآوری و کارآفرینی هدایت شود.
    تقدیر از طلایی‌های المپیاد زیست‌شناسی 2018
    همچنین در این مراسم با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، دبیر اجرایی المپیاد و رییس کمیته علمی المپیاد، مدال طلای برگزیدگان بیست و نهمین المپیاد جهانی زیست‌شناسی بر گردنشان آویخته شد.
    در این مسابقات دانش آموزان ایرانی موفق به کسب دو مدال طلا, یک نقره و یک برنز شدند. پارمیدا پزشکیان و نیکان امیرخانی مدال طلا، سارا محمدی مدال نقره و مهدی مسرور مدال برنز را برای ایران کسب کردند
    المپیاد جهانی زیست‌شناسی ۲۰۱۸ از تاریخ ٢۴ تیرماه در تهران آغاز به کار کرده است و ٢۷٠ دانش‌آموز از ٧٠ کشور جهان در این المپیاد شرکت کرده‌اند که این مسابقات در ۲۶ تیرماه در بخش عملی و در ۲۸ تیرماه در بخش تئوری برگزار شد.



    ایران دارای بیش‌ترین سهم استارتاپ‌های زیست‌فناوری منطقه است

مجوز های ارسال و ویرایش