ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: تنهایی برای سلامتی انسان مضر است!

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/08/05, 14:44
    Arshia

    تنهایی برای سلامتی انسان مضر است!

    🔸تنهایی یک وضعیت متداول است که تقریبا یک نفر از هر سه بزرگسال از آن رنج می برند. تنهایی به مغز و دستگاه ایمنی آسیب زده و می تواند به افسردگی و خودکشی منجر گردد. تنهایی می تواند به مانند استعمال دخانیات شما را در معرض خطر مرگ زودرس قرار بدهد.

    🔹اگر احساس تنهایی می کنید، در شرایطی که افراد عکس‌العمل بهتری از خود نشان می دهند، با اضطراب بالایی روبرو خواهید بود؛ اگرچه شاید به میزان کافی بخوابید، اما در طول روز احساس آرامش نمی کنید و به استراحت بیشتری نیاز دارید. در طول چند دهه گذشته، تنهایی افزایش پیدا کرده است. در مقایسه با دهه ۱۹۸۰ میلادی، تعداد افرادی که در آمریکا “تنها” زندگی می کنند، به میزان یک سوم افزایش یافته است. وقتی از آمریکایی پرسیده شد که چه تعداد افرادی را می توانند به خانه خود راه بدهند و با آنها زندگی کنند، آنها این تعداد از از ۳ نفر در سال ۱۹۸۵ به ۲ نفر در سال ۲۰۰۴ کاهش دادند.

    🔸در کشور انگلیس، ۲۱ اِلی ۳۱ درصد افراد اعلام کرده‌اند که گاهی اوقات احساس تنهایی می کنند. نظرسنجی‌ها در سایر بخش‌های جهان نیز آمارهای مشابهی را نشان می دهد. البته فقط بزرگسالان نیستند که از تنهایی رنج می برند. بیش از یک دهم کودکان پیش دبستانی و کلاس اولی‌ها در محیط مدرسه با احساس تنهایی دست و پنجه نرم می کنند. این روزها افراد بسیار زیادی احساس تنهایی می کنند. البته سخت است که فردی را «تنها» در نظر گرفت زیرا تنهایی لزوما به تعداد افرادی که با آنها صحبت می کنید یا تعداد افرادی که با آنها آشنا هستید، اشاره نمی کند. می توانید افراد زیادی در دور و برتان داشته باشید و همچنان احساس تنهایی بکنید. یک کمدین بنام «رابین ویلیامز» در فیلم «بهترین پدر دنیا» می گوید: «من فکر می کردم بدترین چیز در دنیا این است که سرانجام تنها باشی. اما این طور نیست. بدترین چیز در دنیا این است که افرادی در اطرافتان باشند که موجب شوند شما احساس تنهایی بکنید.»..

مجوز های ارسال و ویرایش