ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: نکات استارتاپی

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/08/05, 09:14
    Maryam Homaei
    نکات استارتاپی ( شماره 3)


    یکی از مهم ترین کارهایی که در راستای اعتبارسنجی ایده باید انجام دهید، مصاحبه با مشتری است. شاید شما فکر کنید مشکلی که پیدا کرده اید علاوه بر خودتان مشکل دیگران هم هست. اما حتما باید به شکل مصاحبه حضوری ریشه و عمق مشکل را کشف کنید و مطمئن شوید که این مشکل، همان مشکلی است که مردم بابت حل کردن آن حاضر هستند به شما پول پرداخت کنند.

    بعد از مصاحبه برای بخش مشکل می توانید در مورد راه حل خود با همان افراد مصاحبه کنید تا مهم ترین ویژگی های لازم برای کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) را کشف کنید.


    https://t.me/startupfly/969
  • 2018/07/31, 12:01
    Maryam Homaei
    نکات استارتاپی ( شماره 2 )

    با توجه به وضعیت اسفبار فعلی و چندین برابر سخت شدن جذب سرمایه (به دلیل خروج سرمایه گذاران خارجی و روند رو به رشد بازار سکه و دلار و...) پیشنهاد میشه اگر قصد پیاده سازی یک ایده را دارید، سراغ ایده های revenue first (ایده هایی که از روز اول توان ایجاد درآمد دارند) بروید تا در صورت موفق بودن ایده، بتوانید به صورت bootstrap استارتاپتون رو پیش ببرید.

    با این کار هم ارزش استارتاپ شما رو به افزایش خواهد بود و هم به مراتب جذب سرمایه ای آسان تر خواهید داشت.


    https://t.me/startupfly/964


  • 2018/07/28, 11:50
    Maryam Homaei

    نکات استارتاپی

    نکات استارتاپی ( شماره 1 )


    شما باید برای اندازه گیری پیشرفت استارتاپ خود، معیارها و سنجه های مربوطه را مرتبا استخراج کنید و آنها را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید.

    دقت داشته باشید که برای هر استارتاپ سنجه های کلیدی متفاوت هستند. برای مثال برای یک فروشگاه اینترنتی، نرخ تبدیل یکی از سنجه های کلیدی و اساسی است اما در مورد یک شبکه اجتماعی متوسط بازه زمانی دوره (Session Duration) یکی از سنجه های کلیدی به حساب می آید.

    یک استارتاپ بدون سنجه های کلیدی (key metrics) مانند یک ماشین بدون چراغ در جاده است که هر لحظه ممکن است مسیر خود را گم کند و از مسیر خارج شود.



    https://t.me/startupfly/954

مجوز های ارسال و ویرایش