ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: گزارش کامل الکامپ 97

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/07/29, 08:08
    Admin
    رونمایی از بازی‌های ایرانی در الکام‌گیمز



    بازی «کلمچین» برای نخستین بار در رویداد «الکام‌گیمز» رونمایی می‌شود.
    ستاد خبری الکامپ 24- رویداد الکام‌گیمز یکی از رویدادهای جانبی بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ است و با توجه به حضور 31 بازی‌ساز کشور، به نظر می‌رسد با استقبال بسیار خوبی روبرو شود.
    با توجه به این که الکامپ یکی از پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌های کشور است، برخی بازی‌سازان، رونمایی از بازی‌های خود را به الکام‌گیمز موکول کرده‌اند. از جمله بازی کلمچین که یک بازی کلمه‌ای با ساز و کار جدید است، هم‌زمان با شروع الکامپ رونمایی و منتشر می‌شود.
    همچنین قرار است هم‌زمان با الکامپ، به روز رسانی بازی محبوب «پاپالند» با تغییرات متعدد و گسترده منتشر شود. گفته می‌شود در این تغییرات، بسیاری از نظرات کاربرات تامین شده است.
    شرکت «نووا گیمز» وعده داده است محصولات جدید و بازی‌های آینده خود را در الکام‌گیمز به علاقه‌مندان معرفی کند.
    براساس این گزارش الکام‌گیمز در سالن 9 و 10 نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، در فضایی به وسعت 650 متر مربع و با حضور 31 بازی‌ساز، از 6 تا 9 مردادماه برپا می‌شود.
  • 2018/07/29, 08:07
    Admin
    با غول‌های ict ایران در الکامپ آشنا شوید

    هرچند حضور استارتاپ‌ها، بازی‌سازان و سرمایه‌گذاران، در الکامپ حسابی داغ شده و بخشی از بار خبری این رویداد را به خود اختصاص داده است، اما نمی‌توان از حضور غول‌های بزرگ ict ایرانی، که بخش عمده‌ای از بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را به خود اختصاص داده‌اند، صرف نظر کرد. شرکت‌هایی جذابی که نماد و پیشران اقتصاد دیجیتال در کشور بوده و بخش مهمی از بازدیدکنندگان الکامپ، برای دیدن آنها صف می‌کشند. در این گزارش به معرفی غول‌های ict ایران که به نمایشگاه می‌آیند آشنا می‌شوید.

    رقابت بزرگ، برای اپراتورهای بزرگ
    میلیون‌ها ایرانی از خدمات دو اپراتور بزرگ کشور، همراه اول و ایرانسل استفاده می‌کنند و این دو شرکت را می‌توان پرمخاطب‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نامید.
    رقابت دو اپراتور اول کشور را باید یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های دو بنگاه در ایران دانست. مثلا همراه اول تا دو فصل پیش اسپانسر پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی بود اما ایرانسل موفق شد از فصل گذشته اسپانسر یاین سه باشگاه را به دست بیاورد. در مقابل همراه اول در جام جهانی از تیم ملی حمایت کرد و توانست محبوبیت بیشتری به دست بیاورد.
    ارایه خدمات اینترنت همراه، ثبت‌نام سیم‌کارت، فروش مودم و ارایه خدمات سازمانی مانند شماره مجازی و شبکه خصوصی، از جمله خدماتی است که این دو اپراتور قصد دارند در الکامپ معرفی کنند.

    mvnoها هم می‌آیند
    با اجازه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، یکی دو سالی است که سرمایه‌گذاری روی اپراتورهای مجازی یا mvnoها آغاز شده است. اپراتورهایی که با استفاده از امکانات سخت‌افزاری اپراتورهای موبایل، با توجه به کوچکی و چابکی‌شان، می‌توانند خدمات اختصاصی موثر و با کیفیتی به گروه‌های هدف ارایه کنند.
    شرکت ارتباطات سیار هوشمند امین یکی از مجموعه‌هایی است که موفق به اخذ پروانه mvno شده است. این شرکت که کنسرسیومی متشکل از شرکت مدیریت توسعه راهبردی امین، شرکت سرمایه‌گذاری سبحان و با نمایندگی شرکت مدیریت توسعه راهبردی امین (به عنوان عضو پیشرو کنسرسیوم) است، به زودی به عنوان نخستین اپراتور تخصصی کودک و نوجوان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
    گسترش ارتباطات مبنا دیگر اپراتور مجازی است که در نمایشگاه الکامپ حضور دارد. این شرکت را بیشتر با برند مبنا تلکام و به دلیل ارایه خدمات گسترده اینترنتی در سراسر کشور می‌شناسند. این fcp در سال 95 موفق شد موافقت اصولی اپراتور مجازی تلفن همراه یا همان mvno را به دست بیاورد و باید دید در الکامپ چه خبرهای جدیدی دارد.

    اپراتور محبوب پیامکی
    شرکت رهیاب پیام گستران در سال‌های گذشته موفق شده با ارایه خدمات متنوعی در حوزه پیامک از جمله ارسال و دریافت پیامک انبوه تبلیغاتی و مناسبتی و ارائه نرم افزارهای ارزش افزوده بر روی بستر پیامک (بانکداری الکترونیک ـ نظرسنجی ـ اطلاع رسانی و ...)، سهم ویژه‌ای از بازار پیامک‌های کشور داشته باشد.
    شنیده شده رهیاب پیام گستران حضور قدرتمندی در الکامپ خواهد داشت و می‌خواهد گوی رقابت را از سایر شرکت‌های فعال این حوزه برباید.

    در جست‌وجوی گنج
    از اپراتورهای ارتباطی کشور که عبور کنیم، باید سراغ دو مجموعه‌ای برویم که تخصص‌شان سرمایه‌گذاری است و در نمایشگاه الکامپ، علاوه بر معرفی خدمات خود، نیم‌نگاهی هم به استارتاپ‌هاو شرکت‌های آینده‌دار حوزه فاوا خواهند داشت.
    شرکت تأمین‌سرمایه تمدن به عنوان فعال‌ترین تامین سرمایه کشور برای دو سال متوالی به انتخاب سازمان بورس و اوراق بهادار، به الکامپ می‌آید. این شرکت خدمات مشاوره مالی، خدمات تامین مالی و خدمات مدیریت دارایی ارایه می‌کند. با این حال بیش از همه شاید مردم عادی این شرکت را با مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین ibshop بشناسند. جایی که کلیه افراد راه حل های سرمایه گذاری متنوعی از طریق ایجاد امکان صدور و ابطال واحدهای صندوق های سرمایه گذاری، خرید و فروش اوراق تامین مالی، خدمات مشاوره سرمایه گذاری، خدمات کارگزاری و سبدگردانی ارایه کرده و دسترسی به خدمات مالی و سرمایه گذاری را به صورت یکپارچه و بدون واسطه در سریع ترین زمان ممکن فراهم می‌کند.
    جوینده دیگر طلا در الکامپ، مرکز فناوری سامسونگ- امیرکبیر است که با هدف حمایت از طرح ها و تیم های پژوهشی در اردیبهشت ماه سال 96 راه اندازی شد. هدف این مرکز، حمایت از تحقیق و توسعه در حوزه تولید نرم افزار و اپلیکیشن و ارایه راه حل های نوین در موضوعات مهندسی پزشکی، بهداشت و سلامت، آب و محیط زیست، انرژی و آموزش است. این مرکز در کنار افزایش آگاهی عمومی درباره مفهوم طراحی اپلیکیشن در فضای کسب و کار به دنبال فعال‌سازی تیم های جوان، آموزش و بالا بردن سطح دانش در زمینه های مرتبط و حمایت از فعالیت نوآورانه در حوزه‌های مذکور است.

    غول‌های بانکداری الکترونیکی در الکامپ
    یکی از رقابتی‌ترین بخش‌های الکامپ 24، حضور شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت الکترونیکی در یکی از پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌های ایران است.
    گسترش روز افزون استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی، در کنار انعطاف بیشتر بانک مرکزی برای توسعه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این حوزه، رقابت را در میان شرکت‌های فعال خدمات پرداخت روز به روز بیشتر کرده است.
    به همین دلیل هم طبیعی است که در الکامپ امسال شاهد حضور ویژه شش مجموعه بزرگ فعال این حوزه، یعنی پرداخت الکترونیک سامان کیش، به پرداخت ملت، تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، کارت اعتباری ایران کیش، فن‌آوا کارت و تراکنش همراه ایمن باشیم.
    بانکداری الکترونیکی در ایران، رکورد بیش از ١٦٨ میلیون تراکنش در سامانه شتاب و بیش از ١٩٧ میلیون تراکنش در سامانه شاپرک با سطح پایداری بالاتر از ٩٩ درصد پردازش شده را در روز 28 اسفند سال گذشته در اختیار دارد و حالا که اتکاپذیری و قدرت آن ثابت شده، رقابت در این حوزه برای جذب مشتری/تراکنش بیشتر با ارایه سرویس‌های متنوع و نوین، افزایش یافته است.

    حضور دو شرکت بزرگ خدمات شبکه و مراکز داده
    یکی از سیاست‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم، تقویت مراکز داده تا هم امکان میزبانی باکیفیت از سرویس‌های داخلی در قالب شبکه ملی اطلاعات فراهم شود و هم به تدریج مراکز داده حرفی برای گفتن داشته باشند.
    در پی این حمایت‌ها، در الکامپ امسال شاهد حضور دو شرکت معتبر ارایه دهنده خدمات مرتبط با شبکه و مراکز داده هستیم.
    اندیشه نگار پارس که راهکارهای متنوع سخت افزاری و نرم‌افزاری در حوزه فناوری اطلاعات ارایه می‌کند، از جمله عرضه کنندگان سامانه‌های ذخیره‌سازی، سرور و شبکه است.
    شرکت زیرساخت امن تراکنشی نیز راهکارهای متنوع خود را در حوزه مراکز داده، شبکه،خدمات امنیت شبکه و سرویس‌های ارزش افزوده در نمایشگاه امسال ارایه خواهد کرد.

    سرویس‌های تبلیغاتی، تازه واردها در میان غول‌ها
    با گسترش شبکه‌های اجتماعی، مدل تبلیغات نیز تغییر کرده و ارایه دهندگان سرویس‌های آنلاین تبلیغات، روز به روز ارزشمندتر و بزرگ‌تر شده‌اند. تا جایی که اکنون می‌توان دو شرکت بزرگ تبلیغات آنلاین حاضر در الکامپ را در میان غول‌ها طبقه بندی کرد.
    یکتانت و فست‌کلیک، دو مجموعه‌ معروف این حوزه هستند که توانسته‌اند در چند سال گذشته، دنیای تبلیغات را در کشور متحول کرده و ارزش افزوده فراوانی برای مشتریان خود ایجاد کنند. باید دید این دو در الکامپ چه حرف تازه‌ای برای گفتن دارند.

    تولید کننده بزرگ تجهیزات الکترونیکی در الکامپ
    زمانی که از تولید کنندگان تجهیزات الکترونیکی یاد می‌کنیم، نمی‌توان نام شرکت صنایع پرسو الکترونیک را نادیده گرفت. شرکتی که نزدیک به سه دهه تولید کننده اتواع یوپی‌اس‌ها، شارژرهای صنعتی، اینورترهای پیشرفته، رک‌های مخابراتی و تابلوهای توزیع برق است.
    شنیده شده پرسو الکترونیک به عنوان یکی از اعضای سندیکای صنعت مخابرات ایران، آخرین محصولات و خدماتش را در الکامپ معرفی خواهد کرد.

    خانه و لوازم خانه بخرید
    در پایان این گزارش سراغ معرفی دو شرکت ارایه دهنده خدمات آنلاین می‌رویم.
    شرکت نگین تجارت آپامه که با سایت هومینگ، حسابی این روزها سر زبان‌هاست، از دیگر غول‌های حاضر در الکامپ است. سایت هومینگ این روزها گزینه اول بسیاری از کسانی است که می‌خواهند به خرید و فروش و اجاره ملک بپردازند. شعار این سایت «برای اطلاع از تغییرات دنیای املاک، همراهی با هومینگ را تایید کنید!» است و ویژگی آن ارایه خدمات تخصصی و موثر فروش ملک از جمله ارسال نماینده جهت ثبت ملک و عکسبرداری 360 درجه رایگان است.
    دیگر سرویس حاضر در نمایشگاه الکامپ را شرکت تبادل مهر آریا معرفی می‌کند. این شرکت صاحب فروشگاه اینترنتی خوگر است که مرجع اصلی برای خرید دکوراسیون و مبلمان اداره و منزل محسوب می‌شود.
    10ها برند معروف و محبوب با خوگرهمکاری می‌کنند و به همین دلیل کسانی که به دنبال محصولات مطمئن و با کیفیت هستند، معمولا سراغ این فروشگاه اینترنتی برای خرید می‌روند.
  • 2018/07/29, 08:07
    Admin
    مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ 24 اعلام کرد: ورود رایگان به الکامپ، با ثبت‌نام اینترنتی


    مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ 24، با تشریح جرییات این رویداد گفت: بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند با ثبت‌نام الکترونیکی، به رایگان از الکامپ بازدید کنند.
    ستاد خبری الکامپ 24- رضا حیدری گفت: با توجه به استقبال گسترده از نمایشگاه الکامپ، معمولا در ورودی‌های نمایشگاه صف بلندی برای خرید بلیت تشکیل می‌شد. به همین دلیل امسال سامانه ثبت‌نام الکترونیکی بازدیدکنندگان را راه اندازی کرده‌ایم.
    وی با بیان این که در توافق با شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، کسانی که به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند، به رایگان از الکامپ بازدید می‌کنند گفت: بازدیدکنندگان با مراجعه به سایت iran-elecomp.com، نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کرده و کارت ورودی دریافت می‌کنند. سپس با نشان دادن این کارت روی موبایل خود و یا پرینت آن، به رایگان و بدون صف وارد نمایشگاه می‌شوند.
    مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ 24 با بیان این که برای نخستین بار رویداد الکام‌تاکز در نمایشگاه برگزار می‌شود گفت: با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، صاحب‌نظران فناوری اطلاعات در قالب سخنرانی‌ و پانل، به بحث و گفت‌وگو درباره مباحث روز ICT می‌پردازند.
    حیدری درباره الکام‌ترندز نیز توضیح داد: برای نخستین بار به این رویداد یک سالن اختصاص داده شده و در آن مباحث مربوط به آینده فناوری معرفی می‌شود. الکام‌ترندز در آغاز راه است و در سال‌های آینده به تدریج به بلوغ خواهد رسید.
    وی با بیان این که الکامپ امسال در فضایی بالع بر 27 هزار متر مربع برپا می‌شود ادامه داد: با رشد قابل توجه بخش الکام‌استارز مواجه هستیم و متراژ غرفه‌های استارتاپی 108 درصد و تعداد غرفه‌ها 35 درصد افزایش یافته است. این موضوع نشان می‌دهد استارتاپ‌هایی که سال گذشته در قالب یک میز و استند در نمایشگاه حضور داشتند، کسب و کارشان توسعه یافته و امسال به جای استند، غرفه گرفته‌اند.
    مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ 24 افزود: طراحی سالن‌های الکام‌استارز به گونه‌ای است که تا حد ممکن این سالن دچار ازدحام نشده و استارتاپ‌ها فضای کافی برای معرفی محصولات و خدمات خود داشته باشند.
    حیدری با بیان این که برای نخستین بار الکام‌گیمز هم‌زمان با الکامپ برگزار می‌شود گفت: با حمایت کافه بازار، 31 بازی‌ساز در فضایی به وسعت 650 متر مربع گردهم آمده‌اند تا فعالان این بخش نیز کسب و کار خود را از طریق الکامپ توسعه دهند.
    براساس این گزارس بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ 6 تا 9 مرداد در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. ساعات بازدید از این رویداد 10 تا 18 است.
  • 2018/07/29, 08:07
    Admin
    جزییات الکام‌تاکز اعلام شد: 46 پانل و سخنرانی در 4 روز

    رست سخنرانی‌ها و پانل‌های رویداد الکام‌‌تاکز در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ اعلام شد. ستاد خبری الکامپ 24- در نمایشگاه امسال برای نخستین بار رویداد الکام‌تاکز برگزار می‌شود و در قالب آن، صاحب‌نظران حوزه فاوا به بحث و گفت‌وگو درباره مهم‌ترین موضوعات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌پردازند.
    در رویداد امسال 46 سخنرانی و پانل در دو سالن میلاد و خلیج فارس برپا می‌شود.
    یکی از مهم‌ترین این پانل‌ها، میزگرد بررسی راه کارهای کاهش آثار نوسان ارز بر کسب و کارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات است که یکشنبه هفتم مردادماه از ساعت 12 الی 13.30 در سالن خلیج فارس برپا می‌شود. در این نشست باقر بحری، حمید توسلی، سیامک غنیمی فرد، بهناز آریا، احسان بیات و فرامرز رستگار به نمایندگی از بخش خصوصی، خسرو سلجوقی و امیر ناظمی به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید جواد احمدی رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت معدن و تجارت و حسین محمدی معاون بررسی های دفتر مقام معظم رهبری حضور خواهند داشت.
    برنامه کامل این نشست‌ها را مشاهده می‌کنید.


  • 2018/07/29, 08:06
    Admin
    نشست آشنایی با اعطای تسهیلات و ضمانت‌نامه‌های صحا برای شرکت های خصوصی فناوری اطلاعات در الکامپ




    به همت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در دومین روز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ۲۰۱۸) نشست آشنایی با اعطای تسهیلات مالی و صدور ضمانت نامه‌های صحا برای شرکت های خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
    بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان و کارشناسان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور امسال ششم تا نهم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد.
    الکامپ بیست و چهارم شامل بخش‌های الکام استارز، الکام گیمز، الکام ترندز، پاویون نظام‌های استانی و دولت الکترونیک خواهد بود.
    «پیش به‌سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی» شعار امسال نمایشگاه الکامپ است که با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» و همچنین روند رو به رشد اقتصاد دیجیتالی و لزوم توجه بیشتر به این عرصه انتخاب‌شده است.
    علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه‌ صحا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، می‌توانند ۶ تا ۹ مرداد به سالن خلیج‌فارس و مراجعه کنند و کارشناسان صندوق آمادگی پاسخگویی به سوالات متقاضیان در خصوص تسهیلات و ضمانت‌نامه‌های صحا هستند.
    همچنین صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ۲۰۱۸) در پاویون وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن دولت الکترونیک حضور خواهد داشت.
    نشست جانبی معرفی خدمات صحا و آشنایی با چگونگی اعطای تسهیلات و صدور ضمانت‌نامه برای شرکت‌های خصوصی و تعاونی روز یکشنبه هفتم مردادماه در طبقه سوم سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران ساعت ۱۰ صبح برگزار ًخواهد شد.
  • 2018/07/29, 08:05
    Admin
    برنامه‌های ایرانسل در الکامپ اعلام شد


    بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۹۷) روز شنبه ششم مرداد ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می‌یابد و بازدیدکنندگان، طی چهار روز برپایی این نمایشگاه با تازه‌های فناوری آشنا می‌شوند.
    در این دوره از نمایشگاه، ایرانسل، بزرگترین اپراتور دیتای ایران، به عنوان حامی نمایشگاه در سالن ۳۸ و غرفه‌های فضای باز حضور دارد و آخرین محصولات و خدمات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.
    در بخشی از غرفه ایرانسل، امکان تجربه آخرین فناوری‌های ارتباطی و مودم‌های اینترنت همراه و ثابت و نیز فناوری تماس بر بستر نسل چهارم (VoLTE) و تماس بر بستر وای فای (VoWiFi) در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
    در قسمت دیگری از غرفه ایرانسل، بازدیدکنندگان می‌توانند با آخرین امکانات عرضه شده در اپلیکیشن ایرانسل من و نوآوری‌های ایرانسل در زمینه پشتیبانی آنلاین و دیجیتال از مشترکان آشنا شوند. همچنین در این بخش، کارشناسان بخش ارتباط با مشترکان، آماده دریافت و رفع مشکلات احتمالی مشترکان هستند.
    ایرانسل همچنین به عنوان اپراتور پیشرو در ارائه خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا، به بازدیدکنندگان از نمایشگاه الکامپ ۹۷ خدماتی در زمینه اینترنت اشیا و شهر هوشمند، خدمات ابری، مدیریت هوشمند ناوگان حمل‌ونقل، راهکار پرداخت، کیف پول هوشمند و سیمکارت NFC و نیز راهکارهای سازمانی مانند شبکه امن همراه(APN)، سیمکارت سازمانی و بسته‌های ویژه اینترنت سازمانی عرضه می‌کند.
    بخش دیگری از غرفه ایرانسل نیز به معرفی شرکت‌های همکار ایرانسل مانند اسنپ، اسنپ فود، بامیلو و… اختصاص یافته است.
    همچنین در غرفه‌های فضای باز، ایرانسل خدماتی همچون فروش مودم‌های اینترنت همراه و ثابت، ثبت‌نام رایگان سیمکارت ایرانسل، تعویض رایگان مودم‌های وایمکس بهمودم جدید نسل چهار ثابت (TD-LTE) و تعویض رایگان سیمکارت معمولی ایرانسل به سیمکارت یوسیم با قابلیت اتصال به نسل ۴ و ۴٫۵ تلفن همراه را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.
    بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، تا ۹ مرداد ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد.
  • 2018/07/29, 08:05
    Admin
    برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ با شعار پیش به سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی

    رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در مراسم افتتاحیه الکامپ اعلام کرد:
    برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ با شعار پیش به سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی

    رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ با شعار پیش به سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی در 27 هزار متر مربع در حال برپا شده است.
    ستاد خبری الکامپ 24- محمدباقر اثنی عشری در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه الكترونيك،كامپيوتر و تجارت الكترونيك (الكامپ) تهران، ضمن خیر مقدم به حاضران از جمله وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر راه و ارتباطات جمهوری آذربایجان، معاونان حوزه ICT، هایت مدیره‌ها و مدیران بخش خصوصی و سایر افراد گفت: نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگ‌ترین و مهمترین رویداد فناوری کشور به حساب می‌آید که با فراز و فرودهایی که شامل حوزه IT شد این نمایشگاه نیز افت و خیزهایی داشته است.
    رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور افزود: طی ۴ دوره متوالی از الکامپ ۲۱ تا دوره ۲۴ آن خیزش و مشارکت افراد جامعه در آن بیشتر شده است.
    اثنی عشری با بیان این که شاهد افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور هستیم گفت: در نتیجه این ضریب نفوذ، کسب و کارهای نوین متعددی شکل گرفته‌اند و در نتیجه ایجاد ثروت و اشتغال توسعه یافته است.
    وی ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه شاهد آن بودیم که در برخی حوزه‌ها مشارکت کاهش یافته و در حوزه‌های دیگری همچون الکامپ استارز با رشد چشمگیر رو به رو بودیم.
    اثنی عشری تصریح کرد: در سال ۹۴ تنها ۸۰ شرکت نوپا در نمایشگاه حضور داشتند اما امسال شاهد آن هستیم که بیش از 400 استارتاپ در 5 سالن خدمات و محصولات و ایده‌های خود را معرفی می‌کنند.
    وی افزود: از سال ۹۴ شاهد شکل گیری ایده استارز بودیم که با گذشت چندین سال، آنها به شرکت‌های بزرگی تبدیل شده‌اند به گونه ای که ۶۰ درصد از استارتاپ‌هایی که در سال گذشته تنها دارای میز در نمایشگاه بودند، امسال غرفه‌های 12 متری و بالاتر گرفته‌اند.
    اثنی عشری به بخش های مختلف نمایشگاه الکامپ اشاره کرد و گفت: در کنار الکامپ استارز شاهد برزگزاری الکام گیمز هستیم که در آن بازی‌سازان ایرانی آخرین بازی‌های رایانه‌ای ساخت کشور را به نمایش گذاشته‌اند. در بخش الکام ترندز نیز با محورهایی مانند هوش مصنوعی، بلاک‌چین، اینترنت اشیا و بیگ دیتا،آینده این فناوری معرفی می‌شود.
    رییس سازمان نصر کشور ادامه داد: در بخش دولت الکترونیکی نمایشگاه نیز شاهد حضور گسترده دستگاه‌های مختلف برای معرفی خدمات الکترونیکی خود در سالن‌های 41A و 41B هستیم.

  • 2018/07/29, 08:04
    Admin
    برنامه نشست‌های الکام‌تاکز ویژه استارتاپ‌ها در سالن الکام‌استارز اعلام شد.

    موضوعات و زمان‌بندی 27 نشست الکام‌تاکز در سالن الکام‌استارز
    ستاد خبری الکامپ 24- برنامه‌ زمان‌بندی نشست‌های الکام‌استارز در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ اعلام شد. این نشست‌ها در قالب برنامه الکام‌تاکز ویژه استارتاپ‌ها، در سالن 8 و 9 برپا می‌شود.
    در این رویداد، 27 پانل و سخنرانی برگزار شده و موضوعات متنوعی در حوزه‌های فنی، بازاریابی و برندینگ، روند‌های بازار و چالش‌ها را پوشش می‌دهد.
    فهرست کامل این نشست‌ها را ملاحظه می‌کنید.
  • 2018/07/29, 08:03
    Admin

    گزارش کامل الکامپ 97

    به دلیل عدم رضایت از عملکرد دولت در ساماندهی استارتاپ ها کلیه اخبار مربوط به سران کشور در این مطلب سانسور شده است و پوشش داده نشده



    در الکام‌تاکز مطرح شد: بیت‌کوین، طلای فضای مجازی است



    بیت کوین را می‌توان به عنوان طلا فضا مجازی خواند که قیمت آن از ۶ صدم دلار در سال ۲۰۰۸ به رقم ۲۰ هزار دلار در سال ۲۰۱۸ رسید و حتی برخی می‌گویند قیمت آن در سال 2030 به یک میلیون دلار خواهد رسید.
    ستاد خبری الکامپ 24- علی میزانی کارشناس حوزه بلاکچین در نشست تخصصی در خصوص آینده پژوهی در مبحث بلاک‌چین در بخش الکام‌تاکز نمایشگاه الکامپ با بیان این مطلب گفت: روند تغییرات در جهان طی سال‌های اخیر با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد به گونه‌ای که روند رشد تکنولوژی از ابتدا زمان خلقت تاکنون از حالت خطی به حالت نمایی تبدیل شده و خط مماس آن سال ۲۰۶۰ خواهد بود.
    وی با تاکید بر اینکه سرعت تحولات در ۲۰۰ سال گذشته سرعت بیشتری گرفته، افزود: بر همین اساس شاهد شکل گیری انقلابات صنعتی متفادت هستیم.
    میزانی عنوان کرد: در انقلاب صنعتی سوم طی سال های ۱۹۸۰ به بعد شاهد تحولاتی در زمینه‌های انقلاب دیجیتال، ترانزیستور، رایانه‌های شخصی، اینترنت و فناوری اطلاعات بودیم که این تحولات در انقلاب صنعتی چهارم به مسائلی همچون پردازش کوانتومی، زیست فناوری، اینترنت اشیا، خودروهای خودران، رباتیک، هوش مصنوعی، بلاکچین و نانو تکنولوژی هستیم.
    این کارشناس حوزه فناوری دد خصوص انقلاب صنعتی پنجم گفت: پیش بینی می‌شود در این دوره زمانی دانلود مغز یکی از گزینه های مهم ان باشد.
    میزانی با بزرگ خواندن تحولات فناوری بلاکچین گفت: بلاکچین باعث سیستماتیک کردن صداقت، تغییر شاسی نظام اقتصادی جهان، غیر متمرکز کردن نظام‌های قدرت و دارای پتانسیل جلوگیری از شکل گیری قدرت‌های مطلق می‌شود.
    وی با اشاره به تحولات بزرگ اقتصادی با ورود سیستم بلاکچین و بیت کوین گفت: بیت کوین را می‌توان به عنوان طلای فضا مجازی خواند.
    این کارشناس حوزه فناوری درباره تاثیرات اجتماعی و سیاسی گسترش بیت کوین گفت: استفاده از این فناوری باعث از بین رفتن انحصار آمریکا روی اینترنت و پول، به وجود آمدن کشورهایی روی بلاکچین و عدم امکان شکل گیری دیکتاتوری‌ها خواهد شد.

مجوز های ارسال و ویرایش