ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: شش استراتژی رشد آنلاین استارت‌آپ

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/07/24, 10:51
    Maryam Homaei

    شش استراتژی رشد آنلاین استارت‌آپ

    شش استراتژی رشد آنلاین استارت‌آپ





    گر به‌عنوان یک کارآفرین می‌خواهید به موفقیتی پایدار دست‌یابید، لازم است از بازاریابی دیجیتال برای رشد و توسعه استارت‌آپتان استفاده کنید. اگرچه تعداد زیادی پلتفرم بازاریابی آنلاین پیش روی شما قرار دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید، ولی همه آن‌ها به نتایج مشابهی منتهی نمی‌شوند. بنابراین لازم است روش‌های مختلف را امتحان کرده تا ببینید کدامشان برای شما مفیدتر است. کمی که پیش بروید متوجه می‌شوید که بیشتر این استراتژی‌ها در کنار یکدیگر کارایی دارند و همین تاثیر مرکب است که باعث قدرتمند بودن آن‌ها می‌شود.

    • بازاریابی محتوایی

    در آغاز کار، مشتریان دلیلی نمی‌بینند که به شما، کالاها و خدماتتان اعتماد کنند. ازآنجاکه تعداد زیادی از کارآفرینان برای افزایش میزان فروش خود به اینترنت روی آورده‌اند، بسیاری از پلتفرم‌ها اشباع‌شده‌اند. بنابراین اگر راهی برای متمایز شدن از دیگران پیدا نکنید، به‌زودی از قافله عقب می‌مانید. یکی از راه‌های موثر برای مبارزه با این مشکل، بازاریابی محتوایی است. به‌جای آنکه مستقیماً به فروش بپردازید، مقالات و ویدیوهایی را منتشر کنید که برای مشتریان احتمالی شما آموزنده باشند. اگر محتوایی که به آن‌ها ارایه می‌کنید در زندگی‌شان تاثیر گذار باشد، آن‌ها کم‌کم به شما اعتماد می‌کنند و احتمال اینکه از شما خرید کنند، افزایش می‌یابد.


    • بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی

    رسانه‌های اجتماعی منابع فوق‌العاده‌ای برای آن‌هایی است که می‌خواهند کسب‌وکاری را به‌صورت آنلاین توسعه دهند. رسانه‌های اجتماعی این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که تبلیغات خود را بر اساس سن، علایق و عادات مصرف مشتریان هدفمند کنید و به‌راحتی پیام خود را مقابل چشمان مخاطبان مناسب خود قرار دهید. همیشه به دنبال بازخورد از مشتریان باشید تا ببینید واکنش آن‌ها نسبت به پست‌های شما چیست. درصورتی‌که مردم از محتوایی که ارایه کرده‌اید خوششان بیاید، هزینه‌های تبلیغات شما در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.


    • بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو)

    نمایش سایت شما در اولین صفحه نتایج جستجو نه‌تنها باعث می‌شود ترافیک هدفمندی به‌سوی سایت شما ایجاد شود، بلکه اعتبار شما نیز افزایش پیدا می‌کند. مصرف‌کنندگان، به نتایج ارگانیک و طبیعی، بیشتر از نتایجی که با پول به دست می‌آید اعتماد می‌کنند. برای آنکه رتبه بهتری در موتورهای جستجو داشته باشید ابتدا لازم است درباره کلیدواژه‌ها تحقیق کرده و کلمات و عبارات مناسب را پیدا نمایید. سپس محتوای سرگرم‌کننده‌ای را در وب‌سایت خود قرار داده که روی کلیدواژه‌هایی تمرکز کند که می‌خواهید بر اساس آن‌ها رتبه‌بندی شوید. علاوه بر نشر محتوای سرگرم‌کننده، استفاده از تگ‌های عنوان، افزایش سرعت لود شدن وب‌سایت و ایجاد لینک‌های داخلی نیز برای سئو بسیار اهمیت دارند و نباید آن‌ها را نادیده بگیرید.


    • بازاریابی ایمیلی

    اگر از مزایای بازاریابی ایمیلی غافل شوید، درآمد شما بیش‌ازحد تصورتان کاهش پیدا خواهد کرد. مردم معمولا وقتی برای اولین بار وارد صفحه فروش سایت می‌شوند، خرید نمی‌کنند، اما می‌توانید آن‌ها را متقاعد کنید تا به فهرست ایمیلی شما بپیوندند. برای این کار می‌توانید از ابزارهای انگیزشی مثل ویدئو، گزارش یا کلاس آموزشی رایگان استفاده کنید. زمانی که متوجه شدید افرادی که عضو شده‌اند به محصولات شما علاقه‌مند هستند، می‌توانید نکاتی را ارایه کنید که برایشان مفید است.
    هر چیزی که به مشتریان بالقوه خود ارایه می‌کنید، باید به زندگی آن‌ها ارزش اضافه کند، حتی اگر آن‌ها هرگز از شما خرید نکنند. همچنین می‌توانید زمانی که به‌طور اضطراری به افزایش فروش نیاز دارید، از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید و به‌طور محدود، به مشتریان تخفیف دهید.


    • بلاگ نویسی مهمان

    با استفاده از بلاگ نویسی مهمان می‌توانید مخاطبان سایر افراد بانفوذ را به سمت خود جذب کنید. آن‌هایی که وبلاگ‌های پرمحتوایی دارند معمولا نمی‌توانند پاسخگوی تقاضای مردم برای محتوای به‌روز باشند، و اینجاست که می‌توانید به‌عنوان مهمان، محتوای آن‌ها را تامین کنید. مالک این وبلاگ‌ها درازای نوشتن پست‌های جذاب، لینکی را به سمت وب‌سایت شما در وبلاگش قرار می‌دهد. برخی افراد سعی می‌کنند به این افراد بانفوذ نزدیک شوند، بدون آنکه تعاملی با مخاطبان آن‌ها داشته باشند، ولی شما نباید مرتکب چنین اشتباهی شوید. همیشه تلاش کنید به بلاگ پست‌ها و نظرات پاسخ داده تا بین مخاطبان محبوب شوید. وقتی سرشناس شدید می‌توانید به سراغ مالک وبلاگ بروید و ایده خود را برای پست مهمان با او در میان بگذارید.


    • اعلان‌های عمومی

    اگر استارت‌آپ شما کار خاصی انجام می‌دهد که ارزشمند است، می‌توانید از اعلان‌های عمومی استفاده کنید تا پیام خود را به تعداد زیادی از مردم برسانید. شرکت‌هایی که اعلان‌های عمومی را منتشر می‌کنند گزارش شما را به نشریات و سایر منابع خبری ارسال کرده و بدین ترتیب مخاطبان بیشتری پیدا خواهید کرد.

    نکات پایانی
    اگرچه رشد کسب‌وکار بسیار چالش زاست، اما اگر مسیر درست را طی کنید می‌توانید از حاصل کار خود لذت ببرید. اگر مسیر درست را انتخاب نمایید، افزایش فروش و سودآوری در انتظار شماست و می‌توانید به سمت مراحل بعدی گام بردارید.



    tech.co

    شش استراتژی رشد آنلاین استارت‌آپ - ictstartups.ir

مجوز های ارسال و ویرایش