ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/07/17, 09:45
    Maryam Homaei

    سامانه ارزی که استارتاپ‌ها می‌توانند ارز موردنیاز خود را از آن بگیرند

    سامانه ارزی که استارتاپ‌ها می‌توانند ارز موردنیاز خود را از آن بگیرند

    سامانه ارزی محصولات و خدمات فناوری کشور با هدف تحت پوشش قرار دادن کلیه فرآیندهای اجرایی و عملیاتی خدمات ارزی فعالان فناوری اطلاعات کشور (ویژه خدمات و محصولات نرم‌افزاری) در بستر خدمات الکترونیکی راه‌اندازی شد.
    خدمات ارزی این سامانه به دو گروه، سازمان‌های دولتی و حاکمیتی و شرکت‌ها و استارتاپ‌ها اختصاص دارد و فعالیت‌ها، حوزه‌های خدماتی و محصولات مختلف در این حوزه را شامل می‌شود.
    شبکه‌های اطلاعاتی، بازاریابی دیجیتال، خدمات مشاوره کارشناسان خارجی، خدمات کارشناسی در نصب و راه‌اندازی و آموزش تجهیزات، نظارت بر نصب و راه‌اندازی، تست و تعمیر دستگاه‌های اعزام شده به خارج، استفاده از شبکه خدمات رایانه‌ای اینترنتی و اجاره دستگاه‌های مرتبط، اسناد طراحی و مهندسی، حق لیسانس و دانش فنی و نرم‌افزار از جمله فعالیت‌ها و حوزه‌های خدماتی و محصولاتی است که مشمول ارائه خدمات ارزی این سامانه می‌شوند.
    درصورت استفاده از سایر عناوین مشابه در معرفی خدمات و محصولات، بررسی و تشخیص مشمول بودن خدمات ارزی متقاضی، با نظر کمیته‌های تخصصی و نظرات کارگروه‌های کارشناسی خواهد بود.نایع فرهنگی٬ نایع فرهنگی٬
    متقاضان برای دریافت این خدمات در مرحله اول باید از طریق سامانه اینترنتی نصر - ورود کاربران برای ثبت‌نام اقدام کرده و پس از دریافت پیامک تایید ثبت‌نام، در مرحله دوم برای تکمیل پرونده الکترونیکی باید اطلاعات و اسناد هویتی و ثبتی، تجاری خدمات و محصولات ارزی و اطلاعات پروفرمای خود را ثبت و تصاویر درخواست شده را ارسال کنند. نهایتا اعلام نظر قطعی نتایج، پس از بررسی از طرف کارگروه خدمات ارزی به متقاضیان اعلام می‌شود.


    شنبه‌پرس | سامانه ارزی که استارتاپ‌ها می‌توانند ارز موردنیاز خود را از آن بگیرند - شنبه‌پرس

مجوز های ارسال و ویرایش