ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: چگونه روی یک استارتاپ سرمایه گذاری کنیم؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/07/14, 18:08
    SARA

    چگونه روی یک استارتاپ سرمایه گذاری کنیم؟

    وقتی که استارت آپ های بزرگ در معرض عموم قرار می گیرند و سرمایه گذاران اولیه آن بسیار ثروتمند می شوند، از خودمان می پرسیم که چرا من نمی توانم جای آن ها باشم؟ الان با کمی شانس این مسئله ممکن می شود! با توجه به قوانین کاری که به تازگی به تصویب رسیده و امروز به اجرا گذاشته می شود، شما دیگر مجبور نخواهید بود که ۲۰۰ هزار دلار در سال پول سازی کنید و یا برای سرمایه گذاری در یک استارت آپ ۱ میلیون دلار ثروت خالص داشته باشید، فقط کافی است کمی پول نقد داشته باشید. شما خریدتان را تحت عنوان هایی مثل Crowdfunder و Wefunder در یک محصول جدید به نام پورتال سرمایه گذاری سهام انجام خواهید داد. مثل زمانی که در کیک استارتر هستید، به جای حمایت از یک پروژه، سهام آن در شرکت را می خرید. اما پس انداز سخت به دست آمده خود را برای ایده های قدیمی هدر ندهید. ما از کارشناسان در مورد آن چه که باید در مورد یک سرمایه گذاری هوشمند بدانید، سوال کردیم.


    1. اعتبار آن را بررسی کنید.

    بررسی کنید که آیا یک تیم مدیریتی معتبر در حال اجرای پورتالی که شما برای استفاده انتخاب کردید، هستند. محتاط باشید. این پورتال ها برند جدیدی هستند، اولین گروهی هستند که این ماه قرار است راه اندازی شوند.

    1. چه چیزی را بدانید و دوست داشته باشید.

    برای به سلامت رد شدن از تکنولوژی قانونی، راهنمایی در مورد قانون ندارید؟ آیا شما یک منبع جهانی هستید؟ شاید شما در تشخیص نوکیسه های منبع بادوام برتری داشته باشید. شاید محصولات مردمی نسبت به تجارت ها روش مطمئن تری باشند.
    زمانی سرمایه گذاری Crowdfunding به بهترین نحو ممکن عمل خواهد کرد که مردم بدانند روی چه چیزی سرمایه گذاری می کنند- برای مثال، دندان پزشکان روی نرم افزاری برای دندان پزشکان سرمایه گذاری می کنند. – کریس دیکسون، شریک Andreessen Horowitz

    1. متفاوت فکر کنید.

    از ایده ها و افرادی که انتظار دیدن آن ها در دنیای تکنولوژی را نداشتید، با روی باز استقبال کنید. همان طور که پلتفرم ها تکامل می یابند، آن ها نیز ممکن است برای تأمین بودجه چیزهایی فراتر از استارت آپ ها مثل تحقیقات علمی یا فرانشیزهای محلی، به بهترین شیوه ممکن توسعه یابند.

    1. بررسی بنیان گذاران.

    چرا آن ها در وهله اول از پورتال سهام crowdfunding استفاده می کنند؟ آیا آن ها در تأمین پول از هر جای دیگر، مشکلی دارند؟ این خبر بدی است. آیا آن ها آخرین شرکت خود را مخزن قرار داده اند؟ با احتیاط ادامه دهید. آیا آن ها سابقه غیر معمولی دارند؟ ریسکی است ولی مشکلی ندارد. آیا تا بحال خانواده و دوستانشان به میزان زیادی مشارکت داشته اند؟ عالی است.
    مرد سفید پوستی که از مدرسه خوبی در سان فرانسیسکو یا نیویورک می آید، خیلی نباید در تأمین بودجه دچار مشکل شود. شما باید از این که آن ها به سمت crowdfunding می آیند، تعجب کنید. – اتان مولیک، استاد دانشگاه وارتان پنسیلوانیا

    1. سرمایه گذاران همکار خود را بشناسید.

    در صورتی که قصد دارید در یک استارت آپ بیوتکنولوژی سرمایه گذاری کنید، اطمینان حاصل کنید که بنیان گذاران آن آماتور نباشند. اما شما هم فقط به دانشمندان نیاز ندارید.

    1. مراقب کلاهبردی ها باشید.

    در صورتی که بنیان گذاران محتاط بودند و یا اجتماع آن ها فقط در یک سایت اینترنتی پرسش و پاسخ بود، تردید کنید. وقتی که شواهدی از یک کلاهبردی را دیدید، پلتفرمی با سابقه اقدام سریع پیدا کنید.

    1. به سرمایه گذاری خود تنوع بخشید.

    در صورتی که امیدوار به ساخت پول هستید، روی طیف وسیعی از ایده ها و مردم سرمایه گذاری کنید.
    تنوع در این جا به معنای سرمایه گذاری در ۶۰ یا ۱۰۰ استارت آپ می باشد. حتی بهترین VCs هم افراد انزوا طلب را می سنجند.- کریستین کاتالینی، استاد دانشکده مدیریت اسلون

    1. گیج و گنگ نباشید.

    قوانین SEC را یاد بگیرید، متون چاپ شده با حروف ریز پورتال ها را بخوانید و جزئیات استارت آپ ها را به دقت بررسی کنید. به عنوان یک سرمایه گذار، حقوق خود و در صورت مشارکت افراد بیشتر در آینده، آن چه که برای سهامتان رخ می دهد را بدانید. ریسک ها را به یاد داشته باشید. پولی که قدرت از دست دادن آن را ندارید، سرمایه گذاری نکنید.



    منبع : Wired
    می خواهید روی یک استارت آپ سرمایه گذاری کنید؟ این مقاله را بخوانید - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی

مجوز های ارسال و ویرایش